bombatomba 0 #1 Публикувано 23 Май, 2013 Колеги,Как мога да разбера дали в даден момента е зацепено и задното предаване. Има ли някаква индикация на таблото?Става въпрос за първа генерация 98 г., 125 к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #2 Отговорено 23 Май, 2013 (Редактирано) Няма индикация. Вариантите са два:1. Ако имаш проблем с маслото в задния дифф ще чуваш странни звуци. 2. Ако нямаш проблем заставаш до някой магазин с огледални стъкла и гледаш задните гуми като потегляш рязко ще видиш как зацепва Редактирано 23 Май, 2013 от koko__2002 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 23 Май, 2013 Изчакаи код оранжев за обилни снеговалежи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #4 Отговорено 23 Май, 2013 На чакъл също става - вижда се как задните гуми почват да хвърлят и те чакъл и камъчета при пребуксуването. Иначе утре го дават в Самоков 70% вероятност да вали сняг, това е твоето място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 26 Май, 2013 Вкарахте човека в чуда с тия майтапи.Естествено ако се прочетат темите по въпроса ще се разбере за какво става върпос.Тестването е лесно на гладък асвалт.Пускаш съединителя с повече газ ,за да накараш предните гуми да превъртят с пищене.След секунда пищенето спира ,като се включи и задния мост.Ако е мощен двигателя може и да "пищят" и четирите гуми на сухо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bombatomba 0 #6 Отговорено 27 Май, 2013 Благодаря за отговорите Задният диф не щрака - дотук добре. Това означава, че вероятно работи.Когато зададох въпроса ме мъчиха две дилеми:1. Дали изобщо включва - дотук добре.2. Ако включва да не би да си седи постоянно зацепен. Ако е постоянно зацепен има ли начин да се разбере освен с пребусуванията, защото този тест ще покаже само, че включва .... ама дали се изключва след това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 28 Май, 2013 Не е предвиден за дълга работа,разбирай повече от 3-5 мин.Ако остане зацепен при нужда или по погрешка и предава мощност ще прегрее и ще замирише на масло и феродо-най вероятно семерините ще избият.Пробвал съм при рядка кал по корем и знам от личен опит.Ако го усетиш най-добре да изчакаш да изстине или да търсиш вариант за лебедка или друга кола да те измъкне от положението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibarnev 11 #8 Отговорено 29 Май, 2013 Да,наистина няма специална лампичка,че се включва задният мост,но аз лично познавам че зацепва, когато присветне триъгълника с възклицателен знак(имам предвид светлината за VSA ) и наистина има логика защото тя примигва при прибоксуване на предницата и съответно се включва задния мост...е да наистина, ако имаш проблеми и не ти зацепва по принцип,колкото и да ти присветка VSA ,отзад няма да получиш подкрепа ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове