tanas4o_ 86 #1 Публикувано 12 Май, 2013 Здравейте,за какво иде реч? От няколко дни съм вече щастлив собственик на CR-V трета генерация, и тръгнах по каналния ред да се отчета пред КАТ, данъчните и така нататък. Всичко беше добре докато не отидох в КАТ и се оказа че колата е регистрирана като 6+1, а всъщност по нея не са правени никакви модификации (доработки) и тя си е 4+1 ако не се лъжа. С две думи: или си модифицирай колата по някакъв начин за да стане наистина 6+1, или си извади протокол от една сертифицирана фирма (срещу скромните 350+ левчета), който да потвърди очевидното, че колата е 4+1 заводски..... Та значи въпроса е следния: Някой има ли представа как се регистрират като нови тези CR-V-та като 6+1, като всъщност те са 4+1????? Слагат се допълнително седалки колкото да мине пред КАТ, или тя се регистрира първоначално само по документи? Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем????Поздравиtanas4o_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #2 Отговорено 12 Май, 2013 Поискай си, допълнителните седалки от продавача!Това първо, второ ако неможе да си ги вземеш от него, намери някой от Варна да ти услужи с такива и мини в КАТ.Трето, минаваш в Технотест ,плащаш, правиш я 4+1 и с документа минаваш и я регистрираш в КАТ.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbozhanov 74 #3 Отговорено 13 Май, 2013 Ако имаш работа към София, можеш да минеш аз да ти дам едни за да минеш през КАТ. После ще ми ги върнеш като идваш пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 13 Май, 2013 Това горното естествено ако няма да ползваш данъчен кредит,че иначе влизаш в един друг филм.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #5 Отговорено 14 Май, 2013 (Редактирано) Благодаря на всички отзовали се! Днес успях да се свържа със стария собственик и той обеща да прати седалките, заедно с коланите. Много съм любопитен да ги видя, особено захващането им за пода или за страничните части на багажното отделение. Предполагам, че коланите ще покриват само краката на стоящия и ще за захванати към седалката по някакъв начин. Редактирано 14 Май, 2013 от tanas4o_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbozhanov 74 #6 Отговорено 14 Май, 2013 Благодаря на всички отзовали се! Днес успях да се свържа със стария собственик и той обеща да прати седалките, заедно с коланите. Много съм любопитен да ги видя, особено захващането им за пода или за страничните части на багажното отделение. Предполагам, че коланите ще покриват само краката на стоящия и ще за захванати към седалката по някакъв начин.Пълна пародия са и седалките, и коланите. Захващат се към пода над резервната гума на мястото на едни уши/куки. Аз също бях така любопитен като трябваше да ги слагам за пред КАТ Добре, че твоят човек се е съгласил да ти ги даде. Те ти се полагат така или иначе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #7 Отговорено 14 Май, 2013 ще ти трябват и рейки , защото резервната отива на тавана, голям смях е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #8 Отговорено 15 Май, 2013 Да, седалките пристигнаха и наистина са пълен майтап. Силно се надявам утре да няма проблеми в КАТ. Ще приложа и снимки в следващия пост (или поне ще опитам да го направя) за други, които смятат да купуват подобно возило, за да могат да имат идея какво да търсят от продавача. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #9 Отговорено 19 Юни, 2013 Ето ги и обещаните снимки, макар и с огромно закъснение. Седалките, който са по-скоро пейки според мен, са повече от символични, но не това е най-важното като че ли..... Минаха без проблем в КАТ и возилото си е нормално регистрирано сега. Ако на някой друг ми предстои да мине по същия път като мен да се подготви предварително, а именно: 1) резервната гума да е махната, за да се осигури място за краката на допълнителните пътници...... :)/>; 2) веднага следва въпрос от страна на проверяващия: а резервната гума къде ще сложиш. Аз отговорих на тавана, защото возилото има рейки за багажник, но предполагам, че и друг отговор би бил приет; 3) седалките трябва здраво да се хванат за пода. В нашия случай с болтове и гайки за шасито на колата, което е неприятно разпробито от продавача предполагам (Бултрако); 4) Ако трябва да се провери дали седалките са точно от това возило, стойката на седалките (в двата си напречни края), има набити последните няколко букви и цифри от номера на рамата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S_Stoychew 0 #10 Отговорено 27 Юли, 2015 Здравейте, от 22.07.2015 със съпругата ми сме собственици на CRV трета генерация, 2007 г. И така по каналния ред ... и до канала на КАТ, където ми обърнаха внимание, че колата е 6+1. А къде са коланите? А къде са седалките? Реших, за да не го мисля, по процедурата, а тя е приблизително следната: 1. ТИАТ АД - Шумен. Около час от подаване на заявление до протокола. Цена 168 лв с ДДС. Снимки на автомобила, проверка номер рама, двигател и т.н. Служителите са любезни. И тъкмо си казах „Готово“, освен въпросния протокол за изменение в конструкцията, получих и бланки - заявление и декларация. Копие от големия, малкия талон и договора. Всичко това се подава в ДАИ. 2. С тази купчинка в ДАИ (или както се наричат в момента). Цена 100 лв + 10 лв за банковия превод - има банково гише на входа (за Варна). Препоръка - платете си таксата, преди да се качите на четвъртия етаж. 2.1 Попълних заявлението + декларацията от т.1. Препоръка - носете си нещо за писане. 2.2 На копията от големия, малкия талон и договора писах "Вярно с оригинала" и подпис. Препоръка - не пропускайте да си напишете имената някъде около "Вярно с оригинала" и подписа. Мисловните ми процеси спряха за известно време, при любезния въпрос на служителката "Къде са Ви имената?", докато оглеждаше личната ми карта. 2.3 Протокола от ТИАТ за изменение в конструкцията. 2.4 Бележка за платена такса (100лв). 3. Получих бележчица с входящ номер. 4. Ще чакам 10 работни дни за "Нещото", което трябва да представя в КАТ. На въпроса ми „Няма ли да изпусна сроковете в КАТ?“, отговора беше вдигане на рамене. п.с. До колкото разбрах, тъй като съм минал процедурата в КАТ, без финалния етап (талони и номера), ще бъда в срок, но това ще го покаже бъдещето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове