lelemale13 47 #1 Публикувано 28 Април, 2013 Махнах съпротивленията на дюзите(емулаторите, вече работи в авариен режим) и врътнах делкото в предверение и най-добре е когато е до край завъртяно.До край ли да го завъртя или да го оставя както е сега на около 4мм от нормалното положение, в смисъл има ли проблем да е на максимално предверение. Civic-а е от по старите, ръбестите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #2 Отговорено 30 Април, 2013 Никой ли не се е опитвал да настройва предверението, в авариен режим(на газ) да каже някоя приказка. На мен ми се струва че когато е докрай е най добре, предполагам че в този режим ъгъла на запалване е преместен в по безопасни граници и трябва да се завърти повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #3 Отговорено 30 Април, 2013 На стария Сивик май не можеш да променяш предварението,без да кажеш на компа,че ще буташ аванса.Имаше някаква букса с 2 пина дето се окъсяваше.Щом ти харесва карай с завъртяно делко докрая.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 30 Април, 2013 (Редактирано) Markony явно ти загатва за една процедура съпроводена с механичното въртене, иначе полза от цялата работа няма Редактирано 30 Април, 2013 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #5 Отговорено 30 Април, 2013 В авариен режим мисля че може да се мести. Единствената разлика е че като я държа в някакви средни обороти и върта делкото оборотите малко се дигат.Но ако наистина няма смисъл ще си го върна както беше, в вървенето май няма разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове