Jump to content
ianiovski

Вибриране на волана

Recommended Posts

Колата е Хонда Кончерто от доста време имам проблеми с вибрирането на волана и при зимните и при летните гуми . Волана започва да бие от 95 до към 115 ,някой път когато превключвам от 4-та на 5-та и при 80 и нещо започва да се поклатва волана . Сложих нови лети джанти и симптома е пак същият . Рейката ми има малко повече луфт когато на едно място местя волана , иначе други тропания нямам дали може да е нещо от полооска или нещо друго нз и аз .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да е от криви гуми штом си сменил джантите и пак го прави а ако са прави може да има нешто по каретата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешно каре ?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как може да се разбере дали е от него ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз мисля че е някой разбит накрайник ходи и направи един реглаж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С една щанга ги притисни нагоре надолу и виж самите шарнири да не са разбити

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на баланс на гумите в Русе и вибрациите значително утихнаха много леко при вибрира от време на време . Иначе хората ми казаха ,че гумите са перфектни без кривини и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това за идеалните гуми и джанти го слушах две последователни години след смяната на зимните с летните гуми. От една седмица съм с нови гуми и проблемите ми изчезнаха. Иначе при мен симптомите бяха: дърпане в една посока, вибрации, накъсани кратки ходове на волана в една посока и най-лошото бе, че при определено положение на гумите задицата на колата играеше наляво-надясно, все едно, че някоя гума не е стегната и всеки момент ще изпадне. Преди това около цял месец, където видех гумаджия разменях положението на гумите, баланси, стендове и всеки ти вика - гумите и джантите са идеални. На един лист си водих записки за местположението на гумите и как им сменям местата. И така докато един от майсторите не ми обясни, че баланс машината коригира въртенето на гумата по вертикала, а никой не гледа хоризонталата на протектора на гумата при нейното въртене. При мен в един участък една от гумите бе деформирана, по точно проектора вече не е хоризонтален, а е свит от вън - навътре, стой под ъгъл спрямо земята. Общо взето и сам, без да съм гумаджия, бях стигнал до този извод. Но през времето се нагледах на много гумаджии, които въобще не съм сигурен, че знаят какво работят. И така докато не попаднах на един, които след като му обясних какво става, въобще на пожела да ми свали колелетата, а направо ме прати да си купувам нови гуми. При мен бе от гумите, дано по-бързо установиш при теб от какво е.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за криви дискове защо не споменавате,симптомите не са ли същите?При мен волана тресе от 80 до 140 и като натисна спирачката вибрациите се появяват и в педала на спирачката.Но основно ми бие във волана.

Редактирано от pikaso906

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, може и от криви дискове да е, но както сам казваш трептенето се появява, когато натиснеш спирачката. При мен при проблемът се появяваше когато подаваш газ. Доколкото разбрах и при колегата проблемът се появява при ускорение, защото трептенето му се появява при превключване от "4-та на 5-та". Не казвам, че сто процента е от гумите. Постарах се да опиша преживяното от мен и дано на някой да му е от полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А за криви дискове защо не споменавате,симптомите не са ли същите?При мен волана тресе от 80 до 140 и като натисна спирачката вибрациите се появяват и в педала на спирачката.Но основно ми бие във волана.

Не започва ли да вибрира волана само при спиране ?Тук от 2 дена пък спряха вибрациите спаднах налягането на гумите,че беше голямо и пак си вибрираше но по-малко . Вчера и днес я карах и нямаше вибрации ,но сигурно е някакво временно и пак ще започне да бие . Редактирано от ianiovski
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей, колега! От личен опит с една от колите, мога да кажа, че най-вероятната причина за проблема ти е вътрешно каре. И аз като тебе имах същите симптоми, също така извървях пътя на проверката на гуми, джанти и дискове! Правилната диагноза ми я даде собственик и монтьор на сервиз в града ми Казанлък, който без да се колебае ми каза къде е проблема. След изваждане на полуоската се оказа, че едното от 3-те лагерчета на вътрешното каре просто липсваше! Заменихме карето с друго 2-ра употреба и всичко се оправи. Нищо не губиш като провериш, освен някой лев за труд на монтьор. Успех !

Редактирано от todor_82
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...