ianiovski 13 #1 Публикувано 12 Април, 2013 Колата е Хонда Кончерто от доста време имам проблеми с вибрирането на волана и при зимните и при летните гуми . Волана започва да бие от 95 до към 115 ,някой път когато превключвам от 4-та на 5-та и при 80 и нещо започва да се поклатва волана . Сложих нови лети джанти и симптома е пак същият . Рейката ми има малко повече луфт когато на едно място местя волана , иначе други тропания нямам дали може да е нещо от полооска или нещо друго нз и аз . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zombyy4 0 #2 Отговорено 12 Април, 2013 може да е от криви гуми штом си сменил джантите и пак го прави а ако са прави може да има нешто по каретата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venciiii 3 #3 Отговорено 13 Април, 2013 99% гуми.Завърти предни/задни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #4 Отговорено 13 Април, 2013 Вътрешно каре ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ianiovski 13 #5 Отговорено 14 Април, 2013 А как може да се разбере дали е от него ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simmart 1 #6 Отговорено 14 Април, 2013 Колега аз мисля че е някой разбит накрайник ходи и направи един реглаж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simmart 1 #7 Отговорено 14 Април, 2013 С една щанга ги притисни нагоре надолу и виж самите шарнири да не са разбити Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ianiovski 13 #8 Отговорено 29 Април, 2013 Ходих на баланс на гумите в Русе и вибрациите значително утихнаха много леко при вибрира от време на време . Иначе хората ми казаха ,че гумите са перфектни без кривини и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #9 Отговорено 30 Април, 2013 Колега, това за идеалните гуми и джанти го слушах две последователни години след смяната на зимните с летните гуми. От една седмица съм с нови гуми и проблемите ми изчезнаха. Иначе при мен симптомите бяха: дърпане в една посока, вибрации, накъсани кратки ходове на волана в една посока и най-лошото бе, че при определено положение на гумите задицата на колата играеше наляво-надясно, все едно, че някоя гума не е стегната и всеки момент ще изпадне. Преди това около цял месец, където видех гумаджия разменях положението на гумите, баланси, стендове и всеки ти вика - гумите и джантите са идеални. На един лист си водих записки за местположението на гумите и как им сменям местата. И така докато един от майсторите не ми обясни, че баланс машината коригира въртенето на гумата по вертикала, а никой не гледа хоризонталата на протектора на гумата при нейното въртене. При мен в един участък една от гумите бе деформирана, по точно проектора вече не е хоризонтален, а е свит от вън - навътре, стой под ъгъл спрямо земята. Общо взето и сам, без да съм гумаджия, бях стигнал до този извод. Но през времето се нагледах на много гумаджии, които въобще не съм сигурен, че знаят какво работят. И така докато не попаднах на един, които след като му обясних какво става, въобще на пожела да ми свали колелетата, а направо ме прати да си купувам нови гуми. При мен бе от гумите, дано по-бързо установиш при теб от какво е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #10 Отговорено 30 Април, 2013 (Редактирано) А за криви дискове защо не споменавате,симптомите не са ли същите?При мен волана тресе от 80 до 140 и като натисна спирачката вибрациите се появяват и в педала на спирачката.Но основно ми бие във волана. Редактирано 30 Април, 2013 от pikaso906 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #11 Отговорено 30 Април, 2013 Да, може и от криви дискове да е, но както сам казваш трептенето се появява, когато натиснеш спирачката. При мен при проблемът се появяваше когато подаваш газ. Доколкото разбрах и при колегата проблемът се появява при ускорение, защото трептенето му се появява при превключване от "4-та на 5-та". Не казвам, че сто процента е от гумите. Постарах се да опиша преживяното от мен и дано на някой да му е от полза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ianiovski 13 #12 Отговорено 12 Юни, 2013 (Редактирано) А за криви дискове защо не споменавате,симптомите не са ли същите?При мен волана тресе от 80 до 140 и като натисна спирачката вибрациите се появяват и в педала на спирачката.Но основно ми бие във волана. Не започва ли да вибрира волана само при спиране ?Тук от 2 дена пък спряха вибрациите спаднах налягането на гумите,че беше голямо и пак си вибрираше но по-малко . Вчера и днес я карах и нямаше вибрации ,но сигурно е някакво временно и пак ще започне да бие . Редактирано 12 Юни, 2013 от ianiovski 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor_82 1 #13 Отговорено 14 Юни, 2013 (Редактирано) Здравей, колега! От личен опит с една от колите, мога да кажа, че най-вероятната причина за проблема ти е вътрешно каре. И аз като тебе имах същите симптоми, също така извървях пътя на проверката на гуми, джанти и дискове! Правилната диагноза ми я даде собственик и монтьор на сервиз в града ми Казанлък, който без да се колебае ми каза къде е проблема. След изваждане на полуоската се оказа, че едното от 3-те лагерчета на вътрешното каре просто липсваше! Заменихме карето с друго 2-ра употреба и всичко се оправи. Нищо не губиш като провериш, освен някой лев за труд на монтьор. Успех ! Редактирано 14 Юни, 2013 от todor_82 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове