Jump to content
Arkadietz

Избор на Honda Accord 6

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Хвърлил съм око на тия хубавици , а именно 6 генерация. Искам да си взема нещо да речем до 5000 лева. Може ли да ме орентирате по-следните критерий:1. към коя от двете генераций да се насоча.2. към кой мотор ( имам предвид кои са най-здравите мотори )3. мисля след време да и сложа някой газово на BRC ( как се държи там има ли проблеми и етц. )4. Къде са им слабите места ? ( Най-често срещаните проблеми )5. Как е харча ( извънградско, градско )6. Някой правил ли е тунинг (държат ли тези стокови двигатели) струва ли си и какви са резултатите.П.С Аз съм си харесал от 6-а генерация 2.0 16V (147 Hp) ( От това , което съм прочел не е VTEC мотора )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двулитровият мотор е ВТЕК-147к.с.-едновалов.Който и да вземеш като мотор разхода ще ти бъде горе-долу един и същ.Градско 12-13/100 извън 8-10/100 на газ.Вкл. и Тайп Р-а.Версията с най-много екстри е и с автоматична кутия типтроник ,а мотора 2.0.При този мотор ако монтираш Агу дава фира ламбда сондата.Окачването е добро и доста здраво за нашите пътища.Най запазени екземпляри са с най-малкия мотор 1.6-116к.с,но според мен идва малко слаб за това купе.При него отзад няма дискови спирачки и стабилизатор.Този мотор е само без ВТЕК,всички други при модела са със.За тунинг на тези мотори не знам някой да се хвърля да прави,изключение е Н22-ката,но тя тук си идва доста напомпенаПубликувано изображение.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е този мотор 2.0 бензин 147к.с ( механична скоростна кутия) е добър , но ако слагам АГУ ще имам проблеми с ламбдата ?Двигател разновидности

Редактирано от Arkadietz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми стана интересно. 2.0 Мотора ако му се сложи газ му отива ламбда сондата ?Може ли да се смени и ако остане газ-та пак ли ще се прецака ако се сложи нова сонда, тогава по-добър вариант ще излезне 1.8 Vtec-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прецакват се и лошото е,че не става друга,а само оригинална сонда за този мотор.Говорим за Ф20Б6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 сонди съм сменил няма ефект и при какви ли не "майстори" ходих и пак не се оправя, но иначе колата е зверски здрава и за цената и екстрите си е супер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F18-ката не е лош избор мисля че се води икономичен Втек. Няма проблеми с газифицирането, имам приятел с такъв и е много доволен от колата! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дефакто 1.8 е по-добрият избор ако искаме да газифицираме или 2.0 ако е американски акорд купе, не би трябвало да гори ламбдата, защото колкото съм запознат с изгоряла Ламбда ще си харчи повече. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, обаче F18B2 е слабичък като за това купе, дори и на бензин. Представете си на газ какво ще е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 2.0 на американските купета как седи въпроса с газифициране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, обаче F18B2 е слабичък като за това купе, дори и на бензин. Представете си на газ какво ще е.

С добре настоен газов инжексион няма разлика газ/бензин ... или можеби съвсем лека, но се усеща само като вземеш да мачкаш педала много и то след като отвори Vtec-a ;)Инъче да, идва му тежко купето на тоя мотор. Върви прилично, не е бегачка ... лятото като се пусне климатика става съвсем НЕбегачка :D - усезаемо я спъва климатика ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да, обаче F18B2 е слабичък като за това купе, дори и на бензин. Представете си на газ какво ще е.

 

С добре настоен газов инжексион няма разлика газ/бензин ... или можеби съвсем лека, но се усеща само като вземеш да мачкаш педала много и то след като отвори Vtec-a Публикувано изображение

Инъче да, идва му тежко купето на тоя мотор. Върви прилично, не е бегачка ... лятото като се пусне климатика става съвсем НЕбегачка Публикувано изображение - усезаемо я спъва климатика Публикувано изображение

 

Даммм, ти със същия двигател ли си, или просто странични наблдения имаш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе слабичък е наистина 1.8,но все пак Акорда не направен за бигачкаПубликувано изображениеДори Тайп Р-а на старт ще го отупа едно Рексче 2г. в добро състояние,а е 212 к.с.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам въпрос: На тази 6-та серия как се водят двигателите F20A4 за 2.0 и специално този мотор 2.0 16v (147hp) не е ли достатъчно пъргав за това купе ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С същия мотор съм ... И да, рексчето ще го отупа на старта, дори и type R-a ама всепак Accord-a e 1.5 тона ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водят го Ф20Б6,ф20А4 се монтира на предната генерация и е без ВТЕК 131к.с. Мотора е приличен за семейна кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама само с обикновенна газова ли дава фира ламбдата / нещо си мисля да сменявам англишманката с такава / ? В смисъл ГИ не би трябвало да прави такава мизерия , а с обикновенна така и така колата не се ползва на бензин повече от 5мин колата , та направо за 30лв един емулатор и готово или .... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С същия мотор съм ... И да, рексчето ще го отупа на старта, дори и type R-a ама всепак Accord-a e 1.5 тона ;)/>/>/>/>/>

1305 kg e теглото на АТР. Пада се около 160.15 bhp/ton. За рекс с какъв мотор говорите ? Все пак и АТР си е с шпер имайте го предвид.Но нека да не разводняваме темата :) За Акордчетата с по-малък мотор съм чувал само хубави работи. Единствено проблем е високият разход на гориво :) Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд с ф20б6 на газ, мое каране, прави около 12-13 градско и около 12-13 извънградско ... колата е изключително надеждна, макар да си има дребни косури ... има прекрасна 3-та, която се използва принципно за изпреварвания, освен това е супер комфортен за цената си и учудващо стабилен за комфорта, който предлага :)Спирачките са отлични, но при интензивно ползване идват малки.Най-сериозния проблем, който съм срещнал до сега е рейката ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, обаче F18B2 е слабичък като за това купе, дори и на бензин. Представете си на газ какво ще е.

С добре настоен газов инжексион няма разлика газ/бензин ... или можеби съвсем лека, но се усеща само като вземеш да мачкаш педала много и то след като отвори Vtec-a ;)/>Инъче да, идва му тежко купето на тоя мотор. Върви прилично, не е бегачка ... лятото като се пусне климатика става съвсем НЕбегачка :D/> - усезаемо я спъва климатика ;)/>
И при мен с F18 е същото положението...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд с ф20б6 на газ, мое каране, прави около 12-13 градско и около 12-13 извънградско ... колата е изключително надеждна, макар да си има дребни косури ... има прекрасна 3-та, която се използва принципно за изпреварвания, освен това е супер комфортен за цената си и учудващо стабилен за комфорта, който предлага :)/>Спирачките са отлични, но при интензивно ползване идват малки.Най-сериозния проблем, който съм срещнал до сега е рейката ...

Лукчо а ти как си се оправил с проблема, защото твърдят, че горяла ламбдата на тази кола. А и извън градско 12-13 пак, май доста я цедиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...