Arkadietz 0 #1 Публикувано 7 Април, 2013 Здравейте, колеги! Хвърлил съм око на тия хубавици , а именно 6 генерация. Искам да си взема нещо да речем до 5000 лева. Може ли да ме орентирате по-следните критерий:1. към коя от двете генераций да се насоча.2. към кой мотор ( имам предвид кои са най-здравите мотори )3. мисля след време да и сложа някой газово на BRC ( как се държи там има ли проблеми и етц. )4. Къде са им слабите места ? ( Най-често срещаните проблеми )5. Как е харча ( извънградско, градско )6. Някой правил ли е тунинг (държат ли тези стокови двигатели) струва ли си и какви са резултатите.П.С Аз съм си харесал от 6-а генерация 2.0 16V (147 Hp) ( От това , което съм прочел не е VTEC мотора ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1047 #2 Отговорено 7 Април, 2013 (Редактирано) Двулитровият мотор е ВТЕК-147к.с.-едновалов.Който и да вземеш като мотор разхода ще ти бъде горе-долу един и същ.Градско 12-13/100 извън 8-10/100 на газ.Вкл. и Тайп Р-а.Версията с най-много екстри е и с автоматична кутия типтроник ,а мотора 2.0.При този мотор ако монтираш Агу дава фира ламбда сондата.Окачването е добро и доста здраво за нашите пътища.Най запазени екземпляри са с най-малкия мотор 1.6-116к.с,но според мен идва малко слаб за това купе.При него отзад няма дискови спирачки и стабилизатор.Този мотор е само без ВТЕК,всички други при модела са със.За тунинг на тези мотори не знам някой да се хвърля да прави,изключение е Н22-ката,но тя тук си идва доста напомпена. Редактирано 7 Април, 2013 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Arkadietz 0 #3 Отговорено 7 Април, 2013 (Редактирано) Т.е този мотор 2.0 бензин 147к.с ( механична скоростна кутия) е добър , но ако слагам АГУ ще имам проблеми с ламбдата ?Двигател разновидности Редактирано 7 Април, 2013 от Arkadietz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AuruMoon 14 #4 Отговорено 9 Април, 2013 И на мен ми стана интересно. 2.0 Мотора ако му се сложи газ му отива ламбда сондата ?Може ли да се смени и ако остане газ-та пак ли ще се прецака ако се сложи нова сонда, тогава по-добър вариант ще излезне 1.8 Vtec-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1047 #5 Отговорено 9 Април, 2013 Прецакват се и лошото е,че не става друга,а само оригинална сонда за този мотор.Говорим за Ф20Б6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Накура Микаца 72 #6 Отговорено 9 Април, 2013 4 сонди съм сменил няма ефект и при какви ли не "майстори" ходих и пак не се оправя, но иначе колата е зверски здрава и за цената и екстрите си е супер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
treibala 11 #7 Отговорено 10 Април, 2013 F18-ката не е лош избор мисля че се води икономичен Втек. Няма проблеми с газифицирането, имам приятел с такъв и е много доволен от колата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AuruMoon 14 #8 Отговорено 10 Април, 2013 Дефакто 1.8 е по-добрият избор ако искаме да газифицираме или 2.0 ако е американски акорд купе, не би трябвало да гори ламбдата, защото колкото съм запознат с изгоряла Ламбда ще си харчи повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #9 Отговорено 11 Април, 2013 Да, обаче F18B2 е слабичък като за това купе, дори и на бензин. Представете си на газ какво ще е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AuruMoon 14 #10 Отговорено 12 Април, 2013 Ами 2.0 на американските купета как седи въпроса с газифициране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Asti 38 #11 Отговорено 12 Април, 2013 Да, обаче F18B2 е слабичък като за това купе, дори и на бензин. Представете си на газ какво ще е.С добре настоен газов инжексион няма разлика газ/бензин ... или можеби съвсем лека, но се усеща само като вземеш да мачкаш педала много и то след като отвори Vtec-a Инъче да, идва му тежко купето на тоя мотор. Върви прилично, не е бегачка ... лятото като се пусне климатика става съвсем НЕбегачка - усезаемо я спъва климатика 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #12 Отговорено 12 Април, 2013 Да, обаче F18B2 е слабичък като за това купе, дори и на бензин. Представете си на газ какво ще е. С добре настоен газов инжексион няма разлика газ/бензин ... или можеби съвсем лека, но се усеща само като вземеш да мачкаш педала много и то след като отвори Vtec-a Инъче да, идва му тежко купето на тоя мотор. Върви прилично, не е бегачка ... лятото като се пусне климатика става съвсем НЕбегачка - усезаемо я спъва климатика Даммм, ти със същия двигател ли си, или просто странични наблдения имаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1047 #13 Отговорено 12 Април, 2013 Абе слабичък е наистина 1.8,но все пак Акорда не направен за бигачкаДори Тайп Р-а на старт ще го отупа едно Рексче 2г. в добро състояние,а е 212 к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Arkadietz 0 #14 Отговорено 12 Април, 2013 Аз имам въпрос: На тази 6-та серия как се водят двигателите F20A4 за 2.0 и специално този мотор 2.0 16v (147hp) не е ли достатъчно пъргав за това купе ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Asti 38 #15 Отговорено 12 Април, 2013 С същия мотор съм ... И да, рексчето ще го отупа на старта, дори и type R-a ама всепак Accord-a e 1.5 тона Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1047 #16 Отговорено 12 Април, 2013 Водят го Ф20Б6,ф20А4 се монтира на предната генерация и е без ВТЕК 131к.с. Мотора е приличен за семейна кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #17 Отговорено 12 Април, 2013 Ама само с обикновенна газова ли дава фира ламбдата / нещо си мисля да сменявам англишманката с такава / ? В смисъл ГИ не би трябвало да прави такава мизерия , а с обикновенна така и така колата не се ползва на бензин повече от 5мин колата , та направо за 30лв един емулатор и готово или .... ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PIKap 213 #18 Отговорено 12 Април, 2013 (Редактирано) С същия мотор съм ... И да, рексчето ще го отупа на старта, дори и type R-a ама всепак Accord-a e 1.5 тона ;)/>/>/>/>/>1305 kg e теглото на АТР. Пада се около 160.15 bhp/ton. За рекс с какъв мотор говорите ? Все пак и АТР си е с шпер имайте го предвид.Но нека да не разводняваме темата За Акордчетата с по-малък мотор съм чувал само хубави работи. Единствено проблем е високият разход на гориво Редактирано 12 Април, 2013 от PIKap Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #19 Отговорено 13 Април, 2013 Акорд с ф20б6 на газ, мое каране, прави около 12-13 градско и около 12-13 извънградско ... колата е изключително надеждна, макар да си има дребни косури ... има прекрасна 3-та, която се използва принципно за изпреварвания, освен това е супер комфортен за цената си и учудващо стабилен за комфорта, който предлага Спирачките са отлични, но при интензивно ползване идват малки.Най-сериозния проблем, който съм срещнал до сега е рейката ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #20 Отговорено 13 Април, 2013 Да, обаче F18B2 е слабичък като за това купе, дори и на бензин. Представете си на газ какво ще е.С добре настоен газов инжексион няма разлика газ/бензин ... или можеби съвсем лека, но се усеща само като вземеш да мачкаш педала много и то след като отвори Vtec-a ;)/>Инъче да, идва му тежко купето на тоя мотор. Върви прилично, не е бегачка ... лятото като се пусне климатика става съвсем НЕбегачка :D/> - усезаемо я спъва климатика ;)/>И при мен с F18 е същото положението... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AuruMoon 14 #21 Отговорено 14 Април, 2013 Акорд с ф20б6 на газ, мое каране, прави около 12-13 градско и около 12-13 извънградско ... колата е изключително надеждна, макар да си има дребни косури ... има прекрасна 3-та, която се използва принципно за изпреварвания, освен това е супер комфортен за цената си и учудващо стабилен за комфорта, който предлага :)/>Спирачките са отлични, но при интензивно ползване идват малки.Най-сериозния проблем, който съм срещнал до сега е рейката ...Лукчо а ти как си се оправил с проблема, защото твърдят, че горяла ламбдата на тази кола. А и извън градско 12-13 пак, май доста я цедиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Накура Микаца 72 #22 Отговорено 14 Април, 2013 Моята е автоматик и извънградсо 10/100 със 17-ки, градско 13,5-14/100 (ф20б6) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове