hristoh 0 #1 Публикувано 2 Април, 2013 Здравейте! Имам проблем с вдигане на температура при малко по-дълго каране на едни и същи обороти и скорост /над 15-тина минути примерно/ или при качване на баир - температурата се качва до към 2/3 от скалата. Същото става и като изключа от скорост – температурата се покачва относително бързо – за 15-тина секунди качва видимо над средата и при подаване на газ и задържане на 2500-3000 оборота за 10 секунди температурата бързо пада обратно. Същия бърз ефект има и когато върна на по-ниска предавка – стрелката бързо си отива на мястото. Само да си кажа – сменена е водната помпа предния септември, датчика /реле или не знам как се нарича/ на перките е нов – включват си се; нивото на антифриза е на макс и не мърда /поне последния месец и половина -1600 км нищо не се е загубило от него/; няма ги и симптомите за тръгнала гарнитура на глава или спукана глава – бял пушек, трудно палене, парното си е ок, антифриза в разш съд е чист, колата си загрява до средата на скалата в рамките на нормалното – за към 1-2 км /3-4 мин/, маркуча към радиатора не е твърд изобщо, абе... странна работа – майсторът ми вдига рамене – термостатът си бил ок според него ! Дайте някакви идеи, че май месец ще имам доста каране извънградско и ме е шубе да не я прегрея. Ааа, колата е ЦРВ 1999 – 147 к.с. С ГИ Ланди е от миналото лято, а проблема го видях преди месец и половина, два някъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #2 Отговорено 2 Април, 2013 Термостата ти е останал в полузатворено положение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hristoh 0 #3 Отговорено 2 Април, 2013 Термостата ти е останал в полузатворено положение.Хм, всъщност аз първо исках да сменям термостата, но майстора каза, че го тествал - работел перфектно - а му имам доверие на тоя - предната ми кола беше рено и не е като да не съм имал работа с майстори :D/> - досега не ме е подвеждал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #4 Отговорено 2 Април, 2013 Ти си знаеш... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 2 Април, 2013 (Редактирано) Термостата не ти е виновен, бачка си, от кога ти е газовата, оправи си захранването с вода на изпарителя на 99,9% съм сигурен че е захранен от баипаса (над термостата има U образен маркуч, или е имало до преди да ти сложат газта :)/> ), докато не го смениш няма да се оправи. Върни си маркуча на мястото му ако го пазиш ако ли не търси подобен и захрани изпарителя от парното или подгрева на колектора. И понеже си си издумкал двата поста за деня ако нещо не ти е ясно питаи на ЛС Редактирано 2 Април, 2013 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #6 Отговорено 3 Април, 2013 И аз гласувам за байпаса на термостата. Лесен начин да го провериш е като докато си караш врътнеш парното на максимално студено - след около минута-две би трябвало да почне скоростно да ти качва температурата. После като врътне на максимално горещо - в рамките на 4-5 секунди ти пада до нормалната температура. Аз така хванах моите хубавци-газаджии, че са ми пуснали подгрева от там, хем бях казал изрично да не е от там... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #7 Отговорено 3 Април, 2013 (Редактирано) ..и аз залагам на "U" образния маркуч.ТормозЕте газаджиите да си оправят грешката,въпреки че никога не я признават. Редактирано 3 Април, 2013 от Ombre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hristoh 0 #8 Отговорено 5 Април, 2013 Благодаря за мненията, ама тия дни се оказа, че няма кога даже да погледна колата, че съм в движение /не с нея/, но ми направи впечатление последния път като я карах, че при маршрут, по който ми е загрявала при същите атмосф. условия не загря, та може и термостата нещо да не отваря докрай всеки път, знам ли, ама ще проверя и идеята за хващането на вода за изпарителя от неправилно място като се върна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 5 Април, 2013 Ако си карал на парно няма да загрее Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hristoh 0 #10 Отговорено 15 Април, 2013 Мерси за мненията - прави бяхте - кофти монтаж на ГИ беше прецакал нещата - след посещение в сервиза на Омбре /че не ми се чакаха газаджиите/ всичко е точно вече ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #11 Отговорено 15 Април, 2013 Трябва да знаеш че ние тука винаги сме прави , даже и да грешим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове