Jump to content

hristoh

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно hristoh

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HONDA CRV ІІ
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    ico001

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Честита придобивка, колега! За навигацията, да не те обезсърчавам, но като взех колата март месец питах доста "разбирачи" от хонди и навигации тук в Сф и всички до един ме убеждават, че няма шанс да се подкара Бг карта на това чудо. И все пак дано бъркат де... от първия ти пост разбрах, че си намерил диск за Източна Европа, но както той, така и оригиналния ти диск дават грешка. Ама грешката една и съща ли е? Питам, защото имам оригинален диск, който не ми дава грешки /разбирай - работи си навигацията, но дава само едни пунктири, щото няма карта, върху която да чертае маршрут/, та ако може дай линкове/ инструкции да направя и аз един опит... все пак твоя пост е слаб лъч надежда, въпреки мнението на cucy . А като си споменал за меню - тука в това т.нар. "тайно меню", дето се влиза с натискане на бутони Menu и Zoom- стрелка надолу - през него май също може да се прави инсталиране на новия диск - май Diagnosis Menu> Unit Check> Force Download или греша? Иначе май нещата отиват към разкарване на това телевизорче и слагане на един обикновен сд плейър с usb, то навигация вече и от телефона може, ама да слушам музика от флашка през трансмитер ми е малко тъпо. Много се отнесох нещо ей... накратко - стискам палци да подкараш картата и да се похвалиш тук и да ни просветиш
  2. Колеги, знам че "проблемната" откъм намиране на карта навигация за ЦРВ- та модели преди 2007 е обсъждана във форума /макар и не скоро/, но си позволявам да отворя нова тема с няколко въпроса: 1. Някой все пак намерил ли е вариант за качване на карта на Бг и ползване на фабричната навигация /някакво хакване на софтуера й или нещо такова/? 2. Тъй като нямам контакт с продавача /нов внос ми е колата/ някой може ли да ме ориентира къде по принцип в салона се извежда кабелния сноп за CD чейнджър, защото имам вкарана букса отзад в навигацията, но не виждам къде отива. В тази връзка някой слагал ли е нещо такова http://www.ebay.com/itm/Yatour-Car-Digital-CD-Music-Changer-USB-SD-MP3-for-HONDA-CIVIC-CR-V-ACCORD-City-/281261128937?fits=Make%3AHonda|Model%3ACR-V&hash=item417c783ce9&vxp=mtr#vi-ilComp и доволен ли е, че го обмислям? Естествено тук в София същото го няма под 170 лв., а на едно уж непретенциозно сервизче даже ми обявиха 250 лв със слагане Ако можете дайте акъл за друг вариант с USB порт... 3. Ако реша да разкарам тая навигация /че май клоня към този вариант/ предложете откъде да намеря "шейната" с джоб отдолу за обикновен касетофон в нишата, че така като че ли ще е най добре - за към 150 лв ще взема приличeн CD плейър и няма да се занимавам с ръчкане по таблото и др.
  3. Колега, писал съм ти ЛС /да не е реклама/ за един сайт, от който да си поръчаш. Взех стелки за ЦРВ ІІ-ра генерация - мн съм доволен - пасват абсолютно точно по пода, но са малко по-скъпи.
  4. Благодаря, колега. Всичко тръгна с диска и най-вече като смених менюто на английски . Жалко, че няма как да се качат карти за Бг за тия навигации, ноо явно 2004-та не са ни имали за хора още.
  5. Привет колеги! Вчера регистрирах Хонда ЦРВ бензин набор 2004. Колата е внос от Германия и на пръв поглед е ОК, с изключение на дребни козметични забележки. Нивото на оборудване е Executive, и както на всички ЦРВ-та, произведени преди 2006 качването на карта на България за навигацията явно е мисия невъзможна. Все пак немецът ми е оставил навигационния диск и някакви кодове за него, та ми се иска поне да настроя часовника на навигацията, защото тука за разлика от предното ЦРВ няма друг часовник на таблото. Моля за инфо как се настройва пустия часовник, че от менюто не намирам никъде настройки на час.
  6. Мерси за инфото, колега - не бързам, все нещо до 14 к ще изпадне до пролетта /надявам се/, а иначе ... оферти има всякакви - гледам http://www.cars.bg/c1041308 , пробвах от любопитство да науча нещо повече за тази ценна кола, но... тц - изключен телефон. Някой да се е престрашил да я види?
  7. Ее, разколебахте ме за разкарването до Сливен..., а така и така го обърнахме на мнения за обяви - някой да е гледал на място това http://www.carmarket.bg/honda-cr-v-2.0igazinjekcia-1041090?rn=9&brand_id=39&model_id=518&price_from=7000&price_to=15000&year_from=2003&year_to=2008&engine_id=1&transmission_id=1&sort=1&noinclude%5B%5D=53. Май отлежава от доста време. Нещо зимата е мъртъв сезон и за джамбазите - малко нови обяви за ЦРВ-та - почнах да гледам и бензинови Туксони, че поне са малко по-новички, но и там няма почти никакъв избор.
  8. Браво колега, и аз явно ще трябва да обиколя тези сливенски ЦРВ-та, че явно в Сф не изпадат сега читави, но ми идва малко далечко и явно ще бъде към края на другата седмица. Интересно какъв му е случая на това http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21419880805235335&slink=8tbvsp , от доста време се продава. Не мога да преценя дали воланът е претапициран.
  9. Мерси за мненията - прави бяхте - кофти монтаж на ГИ беше прецакал нещата - след посещение в сервиза на Омбре /че не ми се чакаха газаджиите/ всичко е точно вече !
  10. Благодаря за мненията, ама тия дни се оказа, че няма кога даже да погледна колата, че съм в движение /не с нея/, но ми направи впечатление последния път като я карах, че при маршрут, по който ми е загрявала при същите атмосф. условия не загря, та може и термостата нещо да не отваря докрай всеки път, знам ли, ама ще проверя и идеята за хващането на вода за изпарителя от неправилно място като се върна.
  11. Хм, всъщност аз първо исках да сменям термостата, но майстора каза, че го тествал - работел перфектно - а му имам доверие на тоя - предната ми кола беше рено и не е като да не съм имал работа с майстори :D/> - досега не ме е подвеждал
  12. Здравейте! Имам проблем с вдигане на температура при малко по-дълго каране на едни и същи обороти и скорост /над 15-тина минути примерно/ или при качване на баир - температурата се качва до към 2/3 от скалата. Същото става и като изключа от скорост – температурата се покачва относително бързо – за 15-тина секунди качва видимо над средата и при подаване на газ и задържане на 2500-3000 оборота за 10 секунди температурата бързо пада обратно. Същия бърз ефект има и когато върна на по-ниска предавка – стрелката бързо си отива на мястото. Само да си кажа – сменена е водната помпа предния септември, датчика /реле или не знам как се нарича/ на перките е нов – включват си се; нивото на антифриза е на макс и не мърда /поне последния месец и половина -1600 км нищо не се е загубило от него/; няма ги и симптомите за тръгнала гарнитура на глава или спукана глава – бял пушек, трудно палене, парното си е ок, антифриза в разш съд е чист, колата си загрява до средата на скалата в рамките на нормалното – за към 1-2 км /3-4 мин/, маркуча към радиатора не е твърд изобщо, абе... странна работа – майсторът ми вдига рамене – термостатът си бил ок според него ! Дайте някакви идеи, че май месец ще имам доста каране извънградско и ме е шубе да не я прегрея. Ааа, колата е ЦРВ 1999 – 147 к.с. С ГИ Ланди е от миналото лято, а проблема го видях преди месец и половина, два някъде.
×
×
  • Създай нов...