kristiyan929 0 #1 Публикувано 31 Март, 2013 Здравейте наистина желая да стана част от вашия форум не само като потребител тук, но и като собственик на Хонда и по-точно ХР-В. Това което колата предоставя отговаря точно на това което ми трябва! Та харесал съм 2-3 но незнам коя да избера. Чудя се между автоматик 2 врати или ръчни 4 врати(доста по-красива с спойлера и големия стоп). Много ми харесва удобството на вариатора, но пък като визия... и това че е 2 врати.. 4-вратата пък е много красива.. Не че имам проблем с ръчните скорости и съединителя, но пък си е голямо удоволствие автоматика. Тази която съм харесал(автоматик 2 врати) е от човек(от София) и е обслужена с зимни гуми 16-ки джанти, липсва и само спойлера отгоре, който според мен е чудесна екстра за визията на колата! Другата е от автокъща в Дупница и цената и е доста по-висока(но пък има вероятност за доста намаляване на цената), но пък е 4 врати, 16-ки джанти с летни гуми(почти нови), сполейр с големия стоп с газова уредба(не е ГИ). И така ще ви помоля за съвет какво да правя. Да уточня тази в София не съм я пробвал и незнам дали да я пробвам изобщо... Почти същата карах в Дупница, но имаше доста външни забалежки и затова не я коментирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #2 Отговорено 31 Март, 2013 Тази от автокъщата и с обикновена газова, според мен ще е набутвация! Просто не се знае колко километра е минала на газ, как е поддържана, правен ли е реглаж на клапани, т.е. не се знае двигателя в какво състояние е. Най-добре е да си вземеш от частно лице, там ще има опция и за проверка в сервиз. Ако рискуваш от автокъща поне да е без газ, че там риска както казах си е голям. Като искаш след това и сам може да си сложиш газова уредба, но колата е достатъчно икономична и без газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristiyan929 0 #3 Отговорено 31 Март, 2013 Благодаря ти! От пръв поглед тази в автокъщата беше в много добро състояние. В обявата в интернет пише че е на 150 000к но като отидох на място човека каза мислех да ги връщам на 150к, но не ми остана време така че това са и реалните както дойде от Италия т.е. 205к. Мотора работеше много добре. Ускоряваше прилично в ниските обороти. След като утихна мотора не се чуваше почти изобщо! Нямаше видими течове, а мотора не беше мит или поне не в близките месеци, защото се забелязваше прахта. Между главата и блока където се намира гарнитурата се личеше в ъгъла парченце като гумено нещо, не знам това ли е гарнитурата оригиналната или е сменяна защото изглеждаше новичка.. Оборотите бяха много стабилни. Реших в понеделник пак да отида до Дупница и се разбрах с човека от София да дойде и той дотам и ще пробвам и автоматика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristiyan929 0 #4 Отговорено 3 Април, 2013 Както и да е.. Вече съм собственик на Харви 1.6 Втек 4 врати лилаво - синкав цвят. С газова уредба(не ГИ). Нито една от двете коли на които се бях спрял Колата си има малки проблемчета - съединител, биалетка, неработещо централно и др Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gerenablue 4 #5 Отговорено 3 Октомври, 2013 (Редактирано) И аз искам Харви... И аз също За да не отварям нова тема, ако може да ми отговорите на някой питания за Харвито. А новият собственик да я кара дълго и безпроблемно и да сподели впечатления. Прочетох каквото успях от мненията и най-много ме вълнува въпросът с късите скорости. Наистина ли са толкова къси. На каква приблизително скорост се сменят. Някой беше писал, че се сменят чак когато мине 3500 оборота. Друг, че на 5-та с 3500 си с 90 км/ч и това е нормално. А как се кара по магистрала? това ми е най-странно. И естествено поддръжка. Осезаемо по-скъпа ли е от на Сивик? Защото в такъв случай ще се ориентирам към Сивик7.С него съм запознат, сестра ми кара такъв, Като моят, но по-нов. Аз моят бих си го карал и занапред, но вече имам и дете и ми трябва нещо малко по голямо. И ако по-голямото може да върши и работа за ходене на риболов и за малко по-голям товар/багаж - безценно Редактирано 3 Октомври, 2013 от gerenablue Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #6 Отговорено 4 Октомври, 2013 Значи, отиваш със твоята 5-ица, паркираш до някое Харви, отваряш двата багажника, и ще разбереш, колко "голям" е багажника на Харви. По-големия външен вид не означава по-голямо вътрешно пространство.Малко дете (с прилежащия му инвентар), риболов (повишена проходимост), повече багаж (голям багажник) = CR-V, ако държиш на марката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gerenablue 4 #7 Отговорено 4 Октомври, 2013 Държа на марката изключително. От всички модели които гледах се спрях единствено на Харви и Сивик7. Джаза ми е малък, Стриима голям, Акорд е прекалено мощен .... предложете нещо за което не се сещам. Бих взел нещо японско което да отговаря на критериите за момента (може и да дадете някое предложение) но ще е компромис. ЦР-В ми е категорично извън възможностите. Особено за поддръжка. Мислех че харвито е компромиса. Поддръжка на лека кола, а по-височко. А и ми харесва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #8 Отговорено 4 Октомври, 2013 (Редактирано) Добре де, питаш, явно не знаеш, каква е поддръжката на Харви?!А как разбра, каква е поддръжката на CR-V?!И кой каза, че CR-V НЕ Е по-височка лека кола?!И при двете разликата от обикновена кола е системата 4х4 (която е еднаква и за двете), и по-големите гуми.Ама CRV-то гори повече?!Ми, в крайна сметка, като искаш нещо по-... трябва да си готов и на малко, ама наистина малко по- ... разходи п.п. Сивик 7 ти е супер, а Стрийма ти е голям?! Ми те са една и съща кола! Само дето Стрийма има 2 седалки в повече в багажника, и съответно неорязан таван на багажника! Редактирано 4 Октомври, 2013 от Krasi-mir 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaze 10 #9 Отговорено 4 Октомври, 2013 Ми аз от около месец карам CR-V 147 кс., горе долу по същите причини. Иначе като гледам обявите - CR-V то за същите годинки е може би към 1000 лв. повече, а и другото - малкия мотор е повечко коне от големия на Харвито, т.е. по-голям данък, така че това може да притеснява човека като начало. Иначе и аз мислех за Харви, но ми се стори тесничко за мен, жената и двете човечета + багаж за една седмица на палатки. Другото е, че предишната ми кола пак беше 150 кончета и сега другите ми малеят Иначе съм с ГИ някакъв - извънградско 130-140 - около 11, градско - към 12-13, което за мен си е съвсем приемливо. Още едно нещо, което се сетих - CR-V-то е на базата на Сивик 6 (или поне така пишеше някъде), така че поддръжката му едва ли ще е чак толкова страшна... И последно - вози като лека кола... ама много бръмчи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #10 Отговорено 4 Октомври, 2013 Jaze, знаеш ли, какво означава израза "на базата"?!Аз си мисля, че означава еднакво "шаси", еднакво окачване, еднаква трансмисия, евентуално еднакви двигатели!В този ред на мисли, по-скоро е "подобно на", отколкото "на базата на" Сивик 6. А Сивик 6 англичанка (и Ровър 400) е на базата на JDM-ката Домани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaze 10 #11 Отговорено 4 Октомври, 2013 Добре, това за базата го драскаме, явно не съм допрочел.... но другото си е така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gerenablue 4 #12 Отговорено 5 Октомври, 2013 Колеги, вие се отплеснахте с това СР-В. Популярно е колкото сивика и има сума нещо изписано за него. Отговорете ми на въпросите за Харви, моля Най-вече за прословутите къси скорости. Както и да споделите какви впечетления имате от него. Това че му е малък багажника вече се убедих, друго .... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #13 Отговорено 5 Октомври, 2013 Скоростите на Нарвито са толкова къси, колкото и на другите хонди Правя сравнение между Прелюд, НР-В и СР-В и за мен дължината на скоростите и при трите е еднаква. Не съм на 100% сигурен, но и трите при ръчна скоростна кутия на 5-та са със 100 км/ч при 3000 об/м. При сивика не знам как е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gerenablue 4 #14 Отговорено 6 Октомври, 2013 ........и трите при ръчна скоростна кутия на 5-та са със 100 км/ч при 3000 об/м. При сивика не знам как е Вчера специално гледах на гладък асфалт и равен път. На 4-та 3000 об/м са при малко под 90 км/ч, на 5-та 3000 са при малко под 110, а 3500 при 120 Ако на Харви 3500 са при 90 км/ч разликата е значителна. Ето какво е писал човек от форума : Публикувано: 06 декември 2011 - 18:51 Ако е читава всичко е наред.Ходовата част,по-точно предните шарнири са малко по-скъпи (комплект а носача) ,а и при проблем с катализатора ,работата става дебела.Но като цяло аз съм доволен от моето HR-V.Във Варна ми дава разход около 9/100 извън града 7,5/100 ,но автомобила е с много къси предавки,5-та се включва нормално на 60-65 км/ч ,нормалната скорост е около 90-100 км/ч с 3000-3500 оборота и става доста шумна пп Защо мога да пускам само по 1 мнение на ден? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #15 Отговорено 8 Октомври, 2013 (Редактирано) При Civic, поне при 1.4i , 6-та генерация 3-врати 2000г. 3000rpm 5th gear -> ~105 km/h.При написаното от колегата 90-100 км/ч 3000-3500rpm , според мен не го разбираш правилно, както си писал 90км/ч при 3500 оборота, така може да се разбира и 100км/ч при 3000 оборота - което вече си е съвсем нормално.http://www.youtube.com/watch?v=43WvIr86ZXUИ като гледам този, 5-та май е малко по-къса , при мен поне на 180км/ч е със около 5000 оборота, но чак драстично по-къси не са. Редактирано 8 Октомври, 2013 от D_U_D_E Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #16 Отговорено 14 Октомври, 2013 Отговорете ми на въпросите за Харви, моля :)/> Най-вече за прословутите къси скорости. Както и да споделите какви впечетления имате от него. Това че му е малък багажника вече се убедих, друго ....От началото на юли имам Харви 124 к.с. Верно скоростите са му къси, но това не е проблем да се кара продължително с висока скорост на магистрала например. Японските инженери си знаят работата и двигателя не е до 2500 оборото щото видеш ли по-нагоре не е здравословно за него. По мое наблюдение, обаче след 110 км/ч продължително каране с до около 140 км/ч разхода скача с около литър.За разход на бензин не мога да кажа, защото на 3-я ден бях с газова. Досега съм минал около 4300-4500км и разхода на газ средно пада под 9 л/100км.А и двигателя е много еластичен. На V предавка с дори под 50 км/ч на равно ускорява абсолютно прилично без да се тормози двигателя.Въпреки, че колата ми е с по-мощния двигател ми се струва много тромава. Първите дни след покупката щях да се срещна с автобус при това на дълга права и видимост, но беше нанагорнище и където с другата ми кола щях да съм забравил, че изпреварвам.Но се свиква и забелязвам, че с такъв тип автомобил се става и по-спокоен шофьор. При всички случаи ти препоръчвам да вземеш по-мощния двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gerenablue 4 #17 Отговорено 17 Октомври, 2013 Благодаря на всички за отговорите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове