Jump to content

kristiyan929

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно kristiyan929

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Ауди А4 1.9тди 2000г
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Сандански
  1. Такаа гледам че никой не пише та пак се мъчих сам, тъй като двете букси на машинката на шофьорската врата не са на перфектното място за да ги видя и си мислех че всичко е наред, но не е! Кабелите на 3-пиновата букса, която предава информацията от машинката към модула(тоест при заключване и отключване с ключа да заключи/отключи всички врати) бяха скъсани... след като ги свързах всичко си дойде по местата относно централното заключване/отключване. Но дистанционното все още не работи... Лампичката му светва, но не работи.. Пробвах (преди да оправя централното чрез ключа) едно обучаване от сервизното ръководство, но не сработи.. Дано да е имало нещо общо с предишния проблем и като пробвам сега да се получат нещата! Ако някой го интересуват тестовете или пък нещо друго свързано с техническо ръководство за Honda Hr-v да пише
  2. Както и да е.. Вече съм собственик на Харви 1.6 Втек 4 врати лилаво - синкав цвят. С газова уредба(не ГИ). Нито една от двете коли на които се бях спрял Колата си има малки проблемчета - съединител, биалетка, неработещо централно и др
  3. Айде да up - нем темата! Аз имам същия проблем. Централното не работи нито при заключване на шофьорската врата, нито при натискане на бутоните от дистанционното. След като се поразрових и намерих ръководство за ремонт и там всичко друго на Английски за Харвито открих няколко теста. Първо открих контролния модул(бял зад бушоните в купето се намира), след това забелязах че буксата е с 14 pin-а, което означава че има Keyless remote control( тази без е само с 6). След това направих 2 теста за отключване и заключване(по-точно 2 теста) и видях че вратите се заключиха и отключиха "централно". Да но всичко стана с отворена шофьорска врата и незнам дали и тя щеше да се заключи(предстои ми да пробвам скоро време!) Та пише в ръководството че ако тестовете работят то модула на централното е сдал багажа. Да но аз го отворих и видях че е като нов, няма чернилки спукани писти или нещо такова и се чудя какво да го правя... Имам и тестове за всяка машинка поотделно и предстои да направя теста за шофьорската врата, но не знам дали това би имало нещо общо с модула!? Ако някой има опит в тази насока нека го сподели! Благодаря!!!
  4. Благодаря ти! От пръв поглед тази в автокъщата беше в много добро състояние. В обявата в интернет пише че е на 150 000к но като отидох на място човека каза мислех да ги връщам на 150к, но не ми остана време така че това са и реалните както дойде от Италия т.е. 205к. Мотора работеше много добре. Ускоряваше прилично в ниските обороти. След като утихна мотора не се чуваше почти изобщо! Нямаше видими течове, а мотора не беше мит или поне не в близките месеци, защото се забелязваше прахта. Между главата и блока където се намира гарнитурата се личеше в ъгъла парченце като гумено нещо, не знам това ли е гарнитурата оригиналната или е сменяна защото изглеждаше новичка.. Оборотите бяха много стабилни. Реших в понеделник пак да отида до Дупница и се разбрах с човека от София да дойде и той дотам и ще пробвам и автоматика.
  5. Здравейте наистина желая да стана част от вашия форум не само като потребител тук, но и като собственик на Хонда и по-точно ХР-В. Това което колата предоставя отговаря точно на това което ми трябва! Та харесал съм 2-3 но незнам коя да избера. Чудя се между автоматик 2 врати или ръчни 4 врати(доста по-красива с спойлера и големия стоп). Много ми харесва удобството на вариатора, но пък като визия... и това че е 2 врати.. 4-вратата пък е много красива.. Не че имам проблем с ръчните скорости и съединителя, но пък си е голямо удоволствие автоматика. Тази която съм харесал(автоматик 2 врати) е от човек(от София) и е обслужена с зимни гуми 16-ки джанти, липсва и само спойлера отгоре, който според мен е чудесна екстра за визията на колата! Другата е от автокъща в Дупница и цената и е доста по-висока(но пък има вероятност за доста намаляване на цената), но пък е 4 врати, 16-ки джанти с летни гуми(почти нови), сполейр с големия стоп с газова уредба(не е ГИ). И така ще ви помоля за съвет какво да правя. Да уточня тази в София не съм я пробвал и незнам дали да я пробвам изобщо... Почти същата карах в Дупница, но имаше доста външни забалежки и затова не я коментирам
×
×
  • Създай нов...