Jump to content
potter

Тампони на задни носачи

Recommended Posts

Колеги,интересуваме има ли начин/инструменти /за смяна на големите тампони на задните носачи без да се сваля цялото окачване и да се избива на преса.Задните колела на колата ЦРВ,99 имат лек наклон,разкрачена ми стои,отидох на реглаж,но там забелязах,че големите тампони са закъсани.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва преса за да смениш тампона.

Тампона има белег(стрелка) с която го позиционираш.My linkМоже да се смени без да сваляш целия голям носач,но титрябва канал и един човек да ти държи носача докато гоизбиеш.Малко е неудобно за работа,но става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Редактирано от MIYAMOTO
Цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил съм, сам, 5-6 тампона на общо 3 Ровъра и 1 Хонда. На място, без скоба. ГоУемия чук, секач(или шило), и парче мек жълт метал. Отвиваш двата болта на тампона, разкачаш въжето на ръчната, и спирачния маркуч от скобичките, държащи ги към рамото. Натискаш рамото надолу, докрай, колкото позволява сп.маркуч, подлагаш дървено трупче, за да не се върне обратно, и хващаш чука и секача(шилото). Ако разполагаш с пневматично шило е супер.Както каза Тони тампоните имат посока на монтиране. Отстрани на гумата има стрелка, и оста, на която са болтовете е по-дълга от едната страна. Също трябва да обърнеш внимание на положението на тампона спрямо носача, т.е. колко да набиеш новия тампон.Това беше хамалския начин. По-лесния начин е с те такава скоба (пак без да сваляш рамото от колата) :http://www.ebay.com/itm/HONDA-CR-V-1996-9-2002-REAR-TRAILING-ARM-BUSH-INSTALLER-REMOVER-SET-/400448936097?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222001%26algo%3DSIC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D11%26meid%3D6671714575012248247%26pid%3D100011%26prg%3D1005%26rk%3D1%26sd%3D181089913832%26

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази неделя сменихме моите, без секачи, лиша и подобни, само с чук. Както каза и Krasi-mir, развихме двата болта на тампона, скобите на спирачния маркуч и жилото за ръчната, като ние развихме и амортисьора за да излезе зелия носач на страни до където позволява спир. маркуч и после леко с чука. Пампона мисля, че се избиваше навън и после по обратния ред се набива новия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, в един от коментарите към видеото прочетох, че при монтажа на новите тампони, ако колата не е пусната на 4-те гуми, тампоните щели бързо до се скъсат отново а можело и вибрации да се появят? Дали е вярно, а някой сменял ли е на място дори без канал или рампа или е мазохизъм?

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мазохизъм е, даже не знам, дали изобщо е възможно.И да, ако при монтажа завъртиш новия тампон, той ще е под напрежение, и най-малкото ще се скъса бързо. За целта, преди да избиеш стария тампон, маркираш положението му спрямо рамото, и после монтираш новия в същото положение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги на Ханда црв 1.

Преди 2.5 г. смених големите тампони на  задните носачи (ф 80 мм),но вече са прокъсани.

В Пловдив има фирми които запресоват каучук изцяло в тампона,но не знам

какъв е ефекта. Скоро попаднах на фирма TEDGUM на който тампон каучука е заменен

с PU (полиуретан) но размера е ф 80.3 мм. 

Ако някои колега има инфо за нещо хубаво моля да сподели.

 

IMG-dc1af832aa3e1a728e8bddc717c475e4-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...