Jump to content
potter

Тампони на задни носачи

Recommended Posts

Колеги,интересуваме има ли начин/инструменти /за смяна на големите тампони на задните носачи без да се сваля цялото окачване и да се избива на преса.Задните колела на колата ЦРВ,99 имат лек наклон,разкрачена ми стои,отидох на реглаж,но там забелязах,че големите тампони са закъсани.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва преса за да смениш тампона.

Тампона има белег(стрелка) с която го позиционираш.My linkМоже да се смени без да сваляш целия голям носач,но титрябва канал и един човек да ти държи носача докато гоизбиеш.Малко е неудобно за работа,но става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Редактирано от MIYAMOTO
Цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил съм, сам, 5-6 тампона на общо 3 Ровъра и 1 Хонда. На място, без скоба. ГоУемия чук, секач(или шило), и парче мек жълт метал. Отвиваш двата болта на тампона, разкачаш въжето на ръчната, и спирачния маркуч от скобичките, държащи ги към рамото. Натискаш рамото надолу, докрай, колкото позволява сп.маркуч, подлагаш дървено трупче, за да не се върне обратно, и хващаш чука и секача(шилото). Ако разполагаш с пневматично шило е супер.Както каза Тони тампоните имат посока на монтиране. Отстрани на гумата има стрелка, и оста, на която са болтовете е по-дълга от едната страна. Също трябва да обърнеш внимание на положението на тампона спрямо носача, т.е. колко да набиеш новия тампон.Това беше хамалския начин. По-лесния начин е с те такава скоба (пак без да сваляш рамото от колата) :http://www.ebay.com/itm/HONDA-CR-V-1996-9-2002-REAR-TRAILING-ARM-BUSH-INSTALLER-REMOVER-SET-/400448936097?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222001%26algo%3DSIC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D11%26meid%3D6671714575012248247%26pid%3D100011%26prg%3D1005%26rk%3D1%26sd%3D181089913832%26

Редактирано от Krasi-mir
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази неделя сменихме моите, без секачи, лиша и подобни, само с чук. Както каза и Krasi-mir, развихме двата болта на тампона, скобите на спирачния маркуч и жилото за ръчната, като ние развихме и амортисьора за да излезе зелия носач на страни до където позволява спир. маркуч и после леко с чука. Пампона мисля, че се избиваше навън и после по обратния ред се набива новия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, в един от коментарите към видеото прочетох, че при монтажа на новите тампони, ако колата не е пусната на 4-те гуми, тампоните щели бързо до се скъсат отново а можело и вибрации да се появят? Дали е вярно, а някой сменял ли е на място дори без канал или рампа или е мазохизъм?

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мазохизъм е, даже не знам, дали изобщо е възможно.И да, ако при монтажа завъртиш новия тампон, той ще е под напрежение, и най-малкото ще се скъса бързо. За целта, преди да избиеш стария тампон, маркираш положението му спрямо рамото, и после монтираш новия в същото положение.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги на Ханда црв 1.

Преди 2.5 г. смених големите тампони на  задните носачи (ф 80 мм),но вече са прокъсани.

В Пловдив има фирми които запресоват каучук изцяло в тампона,но не знам

какъв е ефекта. Скоро попаднах на фирма TEDGUM на който тампон каучука е заменен

с PU (полиуретан) но размера е ф 80.3 мм. 

Ако някои колега има инфо за нещо хубаво моля да сподели.

 

IMG-dc1af832aa3e1a728e8bddc717c475e4-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×