Jump to content
whiteboy

тежко въртене на кормилото

Recommended Posts

Здравейте колеги ...едно по едно стягам Николета , но изникна проблем по между другото - Кормилото ми стегна т.е. върти се много трудно ... уточнявам констатираното 1. черно масло , но го има 2. омазана помпа за рейката си нямам представа не сам я гледал , но и да я гледам няма да установя кой знае какво ... та молбата ми е да ме насочите към нещо ,че не искам да ставам здрав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....рейка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема ти е в помпата, изхвърли това черно масло сипи каквото трябва и ако не се управи върви при специалист да ти замери налягането на помпата, ако то е добре тогава се насочвай към рейка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а помпата и рейката имат ли значение от това какав е двигатела и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си писал нищо за състоянието на маншоните на рейката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тегавост на волана може да се получи от : Реика , маншони , помпа ,течове като цяло кадето и да е по хидравлика , а също в малко случаи но и от шарнир .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маншоните са здрави сменени са два накрайника ... стенд и т.н. не съм се сблъсквал с подпбен проблем до сега, но ми се струва че помпата изпуска ( цялата е омазана ) може би защото маслото е черно и сигурно е набор на колаташарнирите УЖ са здрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен са пренатегнали накрайниците майсторите и затова ти е тегаво, ходи да ги разхлабят малко покарай и пак пробвай как са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното (пренатегнати накрайници) го пропусни, като идея.Смени течността, но си купи правилната. Измии хубаво помпата, и виж от къде ще протече. Нямам идея как са хванати маркучите (или тръбите) към помпата, но може да омаслява от там, ако не са затегнати. Ако не се оправи с новата течност и притягане на маркучите, тогава предприемай по-глобални ремонти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата има няколко на брой гумени семеринги (оплътнения) както каза по наогре колегата измии е добре с обезмаслител смени течността и виж от каде ще ''просълзи'' и от там погледни в някой мануал за хонда кое оплътнение (семеринг) стой на сълзящото място и сменяй апък ако е от маркучите до колкото ми е известно мисля че имат медни дихтунги както на някои картерни пропки и ако е била разглобявана веднъж без да бъдат заменени нищо чудно и от там да сълзи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...