Jump to content
edikoisi

Бърза Интегра

Recommended Posts

Имаме едни странен проблем след като малко промениха правилата се налага да препрашим една от колите а именно една доста лека интегра.вариантите са 2 единия е Б16 турбо с предно-тук се притесняваме как ще се кара за да е конкурентно спсобна се изискшат поне 300-350 коня но дали ще може да се кара по завоите?другия е да преместим мотора отзад и да е Б20 турбо но дали ще е стабилна колата,Имаме 100л резервоар който ще е на мястото на мотора но пак доста желязо ще остане излишно и предницата ще е лека.айда давейте идеи ....:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм се докосвал нито до Б, нидо до К серия. До колкото разбирам става въпрос май за писта, а не за драг. Мнението ми по-скоро ще бъде спам от колкото нещо градивно. От както наблюдавам форума много ми се иска да видя как хората, които се занимават с Б, К, Ф, Х серии двигатели да направят една истинска Хонда ( не че тези които сега виждам не са истински, евалата за труда). Имам предвид кораво шаси, което предразполага окачването за добра работа. Двигател с атмосферно пълнене. Скоростна кутия с къси предавки. Олекотени части по колата.(Споделял съм преди, че една от Хондите фаворити за мен е тази на chris_barnes, точно защото човека които не познавам се опитва да поддържа точно този стил.)Разбирам защо не всеки се ангажира с тоя начин на тунинг. Скъпо е, резултата е незадоволителен. Въпреки всичко не си ли мечтаете тези от вас, които имат възможността, знанията, уменията точно за такава Хонда, която описах по-горе. Това е и моята идея която бих дал. Ако бюджета е стабилен - К20А със скорости, които да вкарват постоянно двигателя във VTEC и в режим на висока мощност и въртящ момент. Шаси, което ще даде възмжност на окачването да спазва геометрията при големи натоварвания. Лека като цяло кола с добър баланс между осите. Като гледам на Spoon чудовищния ЕК9 (970 кг) с К20А, които вади към 300 коня все си мисля, че това може да го постигнете.

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви са изискванията на класа в който се състезавате? Кубатура, пълнене?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

неискаме да е атмосферна защото имаме 3 атмосферни 2 от които побеждават редовно и една полусерийна за поднаем.но за тази конкретна кола само това са вариантите.В единия клас е до 3000цц(Б16Т) там ако се даржи малко от малко нормолно има шанс но в големия клас(Б20Т) с 400+ коня на предно няма да конкурентно способна и затова трчбша да е със задно....ненамесвайте парите в този случей неса от значение

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста сложен казус. От двата варианта аз лично гласувам за Б16Т. Б20 със задно и задноразположен мотор ще значи че предницата е лека. След като имате 100л резервоар, предполагам не го слагате само за тежест, а за да изкара определено количество обиколки без зареждане (поправи ме ако греша). Това би значело, че дори и когато е пълен резервоара колат да е горе долу стабилна какво ще се случи когато предницата олекне след изразходеното гориво? 400кс са доста сериозна сила и смятам, че определено със този задноразположен двигател ще имате повече грижи с управлението, от колкото с Б16Т. Смятам, че с правилно подбран сетъп и добра крива на мощността по-малкият агрегат може да се докара до прилично ниво за пистата. Имайки предвид, че не карате по детски пясъчници като Калояново а на по-бързи писти, едва ли завоите ще са такъв проблем. Другото което си мисля, е че даже и да има лек тубо лаг няма да е крайно осезаем заради лекото купе което сте приготвили.Обмисляли ли сте вариант за суперчарджър вместо турбина? Смятам, че като цяло за писта би бил по-подходящ от колкото турбото, но все пак вие си знаете.И не на последно място - сигурен съм, че сте го премислили, но пак да спомена - ако решите да заложите на Б20Т с предно разположен резервоар, как ще го подсигурите, така че при евентуален челен сблъсък (който най-често се случва по такива писти) да няма проблеми с изтекло гориво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на пръв поглед е така но разположението на тежеста го определя окачването и при положение че, мотора ще е средно разположен като килограми ще го дакаме дори си мисля с няколко крила да е понатисна ,никаде не се кара по 100км/ч което като цяло помага .но ме притеснява че, ненамерих нито една такава кола ....б16т е толкова по лесен вариант че, чак немисе занимава, ако е докараме колата дори с 1сек по бърза от предишния мотор (Б20 ITB)гарантирано ще е непобедима .но пак мисълта за RWD ИНТЕГРА сабужда в мене чувства които бях позабравил . последен старт като атмосферна :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм някакъв разбирач, но да видя Б20Т на задно в Интегра за мен би било невъобразима радост :) Моя глас е за Б20Т, надявам се и вие да се спрете на същия. Дай Боже да го видим в действие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@chris_barnesКало защо трябва да се мести резервоара отпред? Колкото по-малко килограми има в предницата толкова по-малко недозавиване ще има и толкова по прецизно управление ;)Централно разположен б20 ще е много инетересен сетъп но цялата геометрия на задното окачване ще трябва да е къстъм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само това ли са вариантите за мотори? Под задно разположен предполагам имаш предвид в средата пред задния мост, нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Публикувано изображение

 

И http://www.vadriven.com/forums/eye-candy-20/mid-engine-k24-k20-del-sol-269056/#post4824502

http://buildthreads.wordpress.com/2009/09/02/mid-engine-rwd-honda-integra/

 

Просто пиши "mid engine integra" в гугъл или гугъл снимки и има доста материал. Особено тая бялата по доста сайтове я има. Мотора прилича на Х22 ама предполагам принципа не е мн по различен и с Б серия.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ще е ф20 просто щяхме да купим с2000.това което се намира по нета ми е ясно и никога небих го направил по този начин. а това което ми трябва е : интегра със средноразположен мотор която да е карала таим атак или нещо подобно, за драг и дрифт ефекта е ясен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил на B20 turbo, монтиран отпред, но със задвижване на задните гуми. При положение че ще има 100л резервоар отзад, балансът ще е перфектен в тази схема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кутия с която да стане това упражнение Радо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с предно и мотор над 1,6 нямани никакви реални шансове, ще караме срещу 3 х Лотус елис с по 380 коня и интеграта ще е направо смешна :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че изглежда като мисията невъзможна, но би било страхотия. Публикувано изображение

Ето как изглежда B20 turbo монтиран отзад, и задвижващ задните гуми на...CRX. Публикувано изображение

http-~~-//vbox7.com/play:cee974ec

 

 

Но тази схема със централно разположения двигател в Integra, не смятам че ще е най-добрият вариант за тайм атак.

Доколкото разбрах целта на проекта е тайм атак, но няма как да се постигне нисък център на тежестта при монтиране на двигателя зад седалките, от там и колата ще е много неустойчива. То се вижда от видеото с CRX-a.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

еми мотора ще е високо колкото и отпред .предимството при нас е че, мотора ще се монтира към клетката и ще олекотим още доста максимално 750кг ще е колата си мисля

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А само като идея защо не ползвате мр2 w30 купе има готови китове който с епродават за присадка на хондови мотори както К така и Б серия включително :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз не разбирам защо е наложително именно да е от интегра купето, при положение че финансирането не е проблем и че съперниците са Лотус Елис (всепризнато една от най добре управляемите коли в света). Защо просто не вземете нещо изпитано ако гоните резултати, а не просто ентусиазъм? Било то Лотус, Радикал, Kатерхам или нещо от тоя сорт...

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тази идея (на EGocentric) и на мен ми допада най-много. Усложненията ще са в пъти по-малко, а и двигателят ще е монтиран в шаси, проектирано за задноразположен двигател. Ако колата беше за драг, нямаше да има значение, но при положение, че се прави за писта и управлението е най-важно - купето от MR2 е по-добрият вариант.

Редактирано от botlik3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е че, колата вече е имаме а за класа в който караше имаме готова вече 7г сивик,и другата интегра си е подготвена за писта в друг клас а тази кола остана някаси в повече затова го мислим какво да е правим.За мр2 не е лоша идея но пак си е 1 година работа на кола която непознаваме и резултата ще е пак толкова неясен колкото и с интеграта ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай, слагай В20-ката в Интеграта(на мястото на стария мотор), олекоти купето на МАХ, и готово - имаш бегачка за писта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ок ама целта е не да е имам а да има и резултати ....затова решихме мотра със сигурност ще е по средата .сега остава да се измисли какви промяни да се правят по окачването

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом бягаш от ф20ц, тогава к20 с леко налягане и ф20ц кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е изключено освен за дрифт за друго няма да става...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко е повече от сериозно ,ще ходя да разгледам един ариел атом да видя там как са го измислили..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.cars.bg/news/curious/view/6914/Poreden-triumf-na-bylgarskite-alfisti Алфа 156 със задно(средно) разположен двигател дава най добро-време от всички участващи Alfa Romeo.
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ок ама целта е не да е имам а да има и резултати ....затова решихме мотра със сигурност ще е по средата .сега остава да се измисли какви промяни да се правят по окачването

 

Това ми харесва!Средно разположения двигател е голямо предимство при правилно балансирана кола.

Желая ви успех.След това гарантирам последователи в БГ.Това ми е мечта отдавна!

Б20Т ще издържи ли на 400+кончета?Мисля си, не!

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лично мнение - централен, надлъжно разположен, б20 турбо - кутията трябва да е или порше 911 или от рено 21 ... като второто е значително по-ефтино, но стиска само до 400 коня ...баланса на тежеста лесно ще го докарате до 50:50 според мен, а от там нататъка нещата стават идеални за писта ... разбирасе можеш да се сетиш колко голям филм ще е тая операция ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

решилисме засега че ще е е самоносна трубна контрикция която ще изглейда като интегра като цяла мотора и окачването ще са закрепени кам клетката а часто от купето ще оставим само да може да се даржи като едно цяло ,мотора е б18 на 84мм кутията е някаж микс с80 с9б ,окачването ще си проектираме сами нещо от хонда нещо наша измислица ама иска бая четене .....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то това е подхода принципно, но наистина го направете с надлъжен мотор и кутия тип ауди ... даже ако използвате К-серия мотор, можете да вземете ауди кутия а от тях има безобразно яки за по 200-400лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

притеснявамсе че няма толкова място но ще поразгледам

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при тоя тип кутии реално двигателя започва на 10-15 см през задната ос - ще има място за доста дълъг мотор дори и седалката да е много назад

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото и да ги мисля намесата на ВАГ в колата е доста нежелателна, на тази етап всичко ще е хонда ,сабирам сега информация как да направим предно окачване ,накупих разни книги и като дойдат почваме..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-добре си намери софтуер за окачването - с книга няма да стане :)иначе от тоя тип кутии има на доста марки .. да кажем 4 :lol: в на рено варианта може да обърнеш дифа и да го ползваш за хондов мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

това е готино сега търся и 4 кантара да взема да следим как се разпределят нещата

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кантарите ще помогнат като почнете да режете :) такива софтуери има доста и тоя не е от най-добрите май .. някъде имаше една много читава тема, която ги описваше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то рязането почна :)ако има нещо по добро и изяснено мятай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...