Jump to content
Слави CR-V

Джаз пали трудно като е топла.

Recommended Posts

Колеги един приятел на скоро си купи Джаз, но днес ми се оплака че като я покара повече и загрее хубаво колата след това иска 7-8 пъти да върти до като запали, не 7-8 оборота на вала, а 7-8 опита за палене :)/> някъква идея ? като е студена пали без проблем. Дали не е бубината, всъщност аз въобще не съм сигурен къв е принципа на палене на тея 8 свещи ама едва ли е с 8 отделни бубинки.п.п. Верно с 8 бубинки е :) значи тва отпада като вариант.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аидее, капацитетите що мълчите :) А някои случайно да има координати на някакво маисторче в с.Бресник, преди е бачкал в Бултрако сега си имал сервиз в Бресник?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=21740Тук става въпрос за някакъв сервиз в района, най-малкото можете да подпитате за вашия човек, ако никой не снесе информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На Джаза да чукна на дърво не съм имал такъв проблем, но на едно Рено го имах абсолютно същия проблем, оказа се температурния датчик, на студено стойностите му бяха ок, но като загрееше се побъркваше, даваше грешни стойности и загрял палеше от 10-ия път.

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно , ако е бобина ще прекинва като загрее качествено . Няма как да сбъгясва паленето . Има съ случай на бобина да е разрушена обвивка и като покарам 20-30мин и да насича , но палеше колата часовник . По описаните симптоми аз си разбирам , че свещите са ми за смяна . Почне ли англишманката да пали тегаво - купувам нови свещи и готово . Не пречи като ги сменявате да изчистите EАЦВ-то , ако има такова и дросела от натрупаните мизерии и после вече ако не се оправи и нямате за преди това диагностичен уред под ръка да я закачите да видите температурния датичик какво показва . Като работи колата показва сравнително еднаква температура с външната . В тоя ред на мисли - да не дърпа топъл въздух от нацепен маркуч примерно ?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за оффа, но Барси, от постовете ти имам чувството, че няма нещо по колата ти което да не се е прецаквало...да чукам на дърво, явно съм късметлия с моята :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те джазовете не са ми особено познати, но идеята с темп датчика е добра, друго което се сещам датчика на коляновия вал може да прави тая мизерия, ако има такъв де хехе :) Бубината отпада още от първия ми пост щото са 8 бубини :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за оффа, но Барси, от постовете ти имам чувството, че няма нещо по колата ти което да не се е прецаквало...да чукам на дърво, явно съм късметлия с моята :)/>

Ми да ти кажа единия сивик е от 2007ма , другия от 2011г . Едната е направила към 150хил в България , другата към 60 хил . За такива пробези , каквото съм си гадно перфекционишче няма как да не се сменяват доста неща :cool: За щастие моторите още не са барани . Иначе залагам конкретно в темата на свещите . Нагара им пречи като са топли да работят коректно , а и тяхното зачистване в случая е най - лесната и евтина продцедура .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нагарът като са студени не пречи ли да работят коректно или само на топли???Публикувано изображение

Редактирано от Triple X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Датчика на коляновия вал , май им е проблемен на тези черупки. Но ако е той ще го дава като грешка при диагностика.Аз също бих проверил първо температурния.Тази кола се хваща и с най-обикновен ОБД четец.

Редактирано от KRING

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да ти кажа на студена не ги усещам да пречи . Като почне да пречи на топли и вадя резервния комплект и не чакам повече . А и да ти кажа много трудно колата като е студена ще има мизерий от свещите , освен ако не са с неправилно топлинно число .п.п. Добре дошъл във форума .п.п.2 Това са годините на придобиване . Едната е 95та и я имам от 2007ма , другата е 94та и я имам от 2011г. Първата е англишманка , втората е 5та хеч . п.п.3 Колите казаха , че са поласкани от коплимента ти :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...