Civic ZC 382 #41 Отговорено 12 Март, 2013 (Редактирано) Далеч съм от мисълта да споря по темата.Просто изложих фактите както ги виждам.Аз за това и питах в по-горните постове за някакво решение,но никой нищо не каза.За състоянието на моя стария съединител се вижда че е добро.И едва ли може да е друго след като беше на около 5 месеца каране,но тъй като си мислех че грешката е в мен и не съм сменил целия комплект,а само феродов и аксиален лагер се навих да сложа нов пълен комплект Екседи.Е бога ми няма никаква разлика!Това имах предвид че беше супер.Освен това никой не задължавам да го купува,като гледам и други употребявани съединители се продадоха. Относно това,че може да е нормално това отделяне се съмнявам.Карал съм и други коли с хидравличен съединител-няма такова нещо.На моменти граничи с приплъзване.За това кога и как трябва пак да се регулира педала не знам,ще покарам и ще видя,но не вярвам да е всеки месец.За момента това ми е решение. Ако вие имате идеи споделете ,а не да ме нападате./>Не знам какво толкова се палите Редактирано 12 Март, 2013 от civic 1.6 aerodeck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #42 Отговорено 13 Март, 2013 А може ли аз да ковна един въпрос без да ми се смеете много: Развивате докраи стерженчето и нали хода на педала се увеличава, като натиснете докраи кое ще му ограничи хода като опрат буталцата в дъното на помпата тва ли го ограничава?????????????????Да колега, това го ограничава, но това не е никакъв проблем в случая ..Проблема е когато пуснеш съединителя и стержена е удължен .. Тогава буталцето не се връща докрай, а остава леко натиснато, което не позволява на течноста да се връща в казанчето, защото отвора през който влиза течноста от казанчето в цилиндъра е изчислен така, че буталцето трябва да е върнато докрай ..Когато е леко напред буталото, този отвор остава вече зад гумичката и по този начин системата не може да се саморегулира ..Не знам защо продължавате спора, че и други марки коли се намесват, а положението при всички марки с хидро-съединители е едно и също ..Който и манул на производител да отворите, вътре пише, че педала трябва да има свободен ход ..Случая на Енчев87 е идентичен със ситуацията ..Айде на свой ред и аз да ви бодна един въпрос (без да се заяждам) .. Какво ще го посъветвате него лично, да си смени още веднъж новия съединител, или да си оправи хода на педала ? .. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове