Jump to content
JK_HONDA

Поставяне на лупи в рефлекторен фар!

Recommended Posts

Искам да те поздравя за хубавата тема подплатена със снимков материал.Ако можеше да стане и това с моята 5-та генерация бих го направил,но стъклото не е гладко като при теб и не знам как ще свети с лупа и стъкло за рефлектор.Поздравления и да им се радваш много :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за колегата Йовчев- като варианти са 2

1) копуваш си кристални фарове за сивика и вграждаш в тях лупи

2) копуваш си 2мм плексиглас и с пистолет за горещ въздух си правиш формата на стъклото :)

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за труда и ентусиазма :) .Имам само един въпрос? Сега като си поставил тези лупи,необходимо ли е регулиране на фаровете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако питаш мен регулирах ги защото преди беше много сложно :) ама го дръпнах надясно и нагоре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за труда и ентусиазма Публикувано изображение .Имам само един въпрос? Сега като си поставил тези лупи,необходимо ли е регулиране на фаровете?

 

При мен се оказа,че "бият" леко в земята ,затова днес или утре ще ходя да ми ги настроят (не ми се пипа). И ще сложа снимки (как светят в тъмното) от преди и сега! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега,поздравления за подробната тема подкрепена със снимков материал!Само не разбрах защо изрязваш гуменото уплътнение!Ето при мен как се получи:

post-13540-0-31426200-1362546664.jpg

post-13540-0-43872200-1362546678.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първото кръгче ми се видя прекалено тясно(да прекарам през него тая гумена шайба) и затова.... Но ако може и без,нека колеги да знаят. Публикувано изображение

Редактирано от JK_HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре колега! И трика с фурната ако го знаех нямаше да си счупя фарове, вече ще знам :)Колега TEHKO твоите така ли си ги правил с плексиглас? Много ми е интересно да опитам и аз да си направя, че само чупя стъкла :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега за подробното описание и за труда.Няколко съвета от мен:- след като минеш с шкурка 800 сухо, мини на водно 1000 и след това лакирай фаровете. С пастирането става, но след 6 месеца фаровете пак ще матират /изпробвано/- Купи си крушки за мигача с огледален балон за да не жълтеят вътре в фара. Изглежда по-добреКъм колегите с 5 ген.Като свалите стъклата отвътре оребрението се маха с шкурка на машина там където е лупата и се получава много добре. Това съм го виждал на Голф 2, беше се получило добре. Мога да дам и телефона на човек, който се занимава с това.Дано да съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат ли да се ползват обикновенни крушки H1 на тия лупи, как става преминаването от H4 към H1? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат да се ползват да се ползват както халогенна ,така и ксенонова H1!Преминаването става с кабели и едно реле които са включени в комплекта лупи!Аз досега бях с халогенна H1 крушка ,но от няколко дена съм с ксенон и разликата наистина е огромна!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко ти излезе този проект? Защото тук из форума имаше тема в която един колега предлагаше някакви лупи FXR. За тях четох много добри отзиви, но 300 лв, са си 300 лв, затова не мога да се реша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите лупи са Мorimoto и струват 120лв!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да кажа браво на колегата, получило се е страхотно... в бъдеще и моята идея за англичанката ми е такава, но имам едно малко питане: не ми стана много ясно къде и защо изчезна оребреното стъкло на фара, тъй като ми направи впечатление че при сглобяването него го няма а си оставил фара само на външната пластмаса която си полирал ???

Има ли някакъв замисъл да не поставиш обратно и стъклото и ако има замисъл какъв е той за да знам и аз за напред как да постъпя, за да не се налага примерно да отварям няколко пъти фара !

И един последен въпрос : за тези на които печките им са изцяло на газ и няма как да нагласят температура на фурната как да разлепят фара безболезнено ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това пластмасово оребрение ,по-скоро ще пречи,ако се остави там. Идеята е фара да стане "кристален" с други думи да има гладка повърхност,затова и съм го отстранил. Така и лупата ще върши своята работа (насочва светлината) без да има разсейки,който ще се получат,ако се остави пластмасовото оребрение......

Относно фурната! Тъй като не знам,дали ще стане на газова,варианта е пистолет за горещ въздух. Публикувано изображение

Редактирано от JK_HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз ползвах сешоар за разлепяне на фаровете!!! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо благодарско за бързите отговори ;)

Сега от тебе разбирам че и вътрешното оребреното е от пластмаса Публикувано изображение и аз се чудя Публикувано изображениезащо тази кола няма ама хич никви хубави фарове !!!

Още веднъж мерси за отговорите Публикувано изображение, тъкмо ще знам за напред като се вдигна да правя тази интервенция че просто няма смисъл да оставям и оребрението ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз моите фарове ги отворих пред духалката :) никакви фурни,микровълнови и пистолети :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може всичко де що нагрява: сешоар,фурна,духалка,пистолет за горещ въздух,и каквото може още ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами последващото затваряна обратно на фара как става ? Трябва ли да се купуват силикони, лепила ??? Или пак се нагрява докато си залепне на мястото ???

Споделете и това за да си довърша за мен си лично това уравнение Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз ползвах черен силикон за стъклопакет и отгоре обикновен прозрачен санитарен силикон ,като разбира се изчистих хубаво старото лепило!

Редактирано от jorko82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз лично,съм ги залепил с това което си имаха,като лепило (отново затоплих)..... И "дупките",допълнително ги запечатах с неутрален силикон. Публикувано изображение

Вече 4-ри ден няма и следа от конденз или нещо подобно. Скоро ще я мия и ще видим след мивка,какво ще е положението.

Ето няколко снимки,колкото да видите разликата. Макар,че едната е снимана на по-светло си личи,колко рехаво светят ,когато са в "сток" вид.....

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

п.п. Днес направих реглажа и мога да кажа само: няма такова нещо...... адски съм доволен Публикувано изображение,нощта е като ден вече Публикувано изображение,няма повече пулене ......

п,п. Направих снимки но са зле........ Ще направя по-хубави! Макар,че има достатъчно из нета и всеки знае за какво става дума (особено тези,който ги има в своята кола).

Редактирано от JK_HONDA
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така обещаните “по-хубави" снимки! Виждате за какво става на въпрос...... Светлината бива "отрязана" прекрасно и не заслепява водачите от другата страна на пътя. Публикувано изображение

 

Къси!

Публикувано изображение

 

Къси!

Публикувано изображение

 

Дълги!

Публикувано изображение

 

Мисля,че си удържах на обещанието. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За jorko82 разбрах, но нека и другите да кажат. Аз в момента нямам нищо. Т.е. ще купувам и ксенон, така че се интересувам, не само от лупите, но и от ксенона. Дали да взема d2s крушки или Н1 . Има ли разлика в осветеността ? До колкото знам има в цената на крушките, но все пак се търси ефект, ако d2s са по-добри... Ще ги слагам в Сивик хеч 6 ген. , но ме мисля че е от голямо значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще опитам да ти отговоря! Публикувано изображение

В светлината спрямо едната и другата крушка,мисля няма да има(все пак са ксенон). Единствено в оттенъкът,зависи на колко К–келвина ще си избереш.....

Дали лупите ще я разпръснат еднакво (не знам) едните са модел G5 а другите Morimoto ( и двете китайски).

За да направиш комплект готов за ползване ти трябват: кабели за H4(15лв.) ,баласти 35W(20-35 лв/бр.), ксенон крушки H1(15-30 лв/бр),лупите (ако са с H1)!

Или,както вървят в комплект лупи + крушки + баласти= 185 лв. + 15 лв. за кабели H4 = 200 лв. Всичко!

 

п.п. Колата няма да е проблем! По-точно фаровете,никакъв даже..... Публикувано изображение

Редактирано от JK_HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, при 50 оС във фурната фарът е готов след 5-6 минути, не мисля че е нужно да се рискува със 150.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам, за Сивик 6 ген. японка, трябва ли да се сваля бронята или може само с разхлабване да се отвият болтовете на фара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля ,че е същото,като при другите сивици (сваля се)! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.proparts.bg/product/1250/universalen-biksenonov-retrofit-komplekt-fx-r.htmlИзвинявам се че пуснах така линка, Но пиша от телефона. Та интересува ме защо тези са по-скъпички от останалите, и също ме интересува G3,G5 G8 и трите ли ще влязат във фара безпроблемно и с кой комплект ще стой най- добре? А има ли някой който не е доволен след тази трансплантация? Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото са най-добрите прожектори предлагани в България. Стига вече с G-тата вече не си заслужават спрямо алтернативата. Аз съм с тях и съм доволен, но има още много какво да се желае. Ако сега трябваше да избирам не бих взел нищо друго освен FX-R. Лошото, е че най-вероятно тук се внася версия 1.0, но не е фатално. Всякакви сравнения може да гледате в сайта на jvxdriver (Не мога да дам точен линк понеже ми е зле нета).За недоволни не съм чувал, все пак стандартните фарове светят много зле..

Редактирано от EmZvr
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз си монтирах projectors Morimoto с angels eyes на Civic 6 coupe. Разликата е толкова огромна, че дори не мога да ги сравнявам със оригиналните. Това е първата модификация ,която всеки фен трябва да направи по сивика си от това поколение, чудя се как съм карал 3 години през нощтаПубликувано изображение

post-13008-0-40964300-1368810927.jpg

post-13008-0-56436100-1368811113.jpg

Редактирано от Version84
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми как,колега ............ На магия,сме го карали! :) Хубаво изглежда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра работа! Браво за темата с приложения снимков материал!П.П.Аз имам една идея да махна само горната пластмаса на фара + крушки night breaker.Ще свети по-добре със сигурност и се надявам и визуално да стане ОК.Пиша това защото: разглобявал си фара. Има ли вариянт да остане фара само с вътрешното стъкло? За да знам дали да се захващам,че нещо ме е обзел неделно трудов ентусиазъм:D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един въпрос към по запознатите..изпаднаха ми 2 евтини лупи от една алфа ромео 145..дали ще свършат работа ?Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега Kudrov няма как фара да остане само с вътрешното стъкло,то може да се махне!А отностно лупи от алфа ще падне доста изрязване и нагласяне а и настройката ще е трудна!

Редактирано от jorko82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора! Аз си мислех че ще може без външно,защото ми се видя като допълнително на щипки за допълнителна защита на фара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра тема! Аз също си сложих лупи с диодни рингове. Получи се перфектно, но ме интересува въпроса: може ли да се кара само на рингове, т.е могат ли да се ползват като дневни светлини и това създава ли проблеми с КАТ :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...