Jump to content
Fiend

Хвърля черна вода през ауспуха

Recommended Posts

Днес го забелязах въпросното явление и ми стана чудно дали има вероятност да идва от мотора или се дължи на запушване в гърнето! Катализатора е сменян преди около година поради запушване и от тогава не е светила сондата, но дали някое парче от стария катализатор не се е намърдало в гърнето. От време на време се усеща леко заглъхване и при дълъг път много слабо като прекъсване. На диагностика днес казаха, че показателите на колата не били много хубави и компа показвал между 30 и 40 % повече гориво! Това за диагностиката не успях да го схвана честно казано и затова питам :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конденз колега , щом не губи вода и щом на диагностиката са ти казали че сичко е наред ,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменявай "гърнета".

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностика днес казаха, че показателите на колата не били много хубави и компа показвал между 30 и 40 % повече гориво!

Колко харчи колата?Сравни със заводските данни!Черният ауспух наистина е от повечко гориво, но водата си е конденз оцветен от саждите!А това изказване 30 и 40% повече ми се вижда съшито с бели конци! :D И оплакването щеше да бъде,"помощ голям разход"! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода е между 14/15 газ в градски условия. Имало е случай и да ги минава, но съм го отдавал на смотана газ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а това прекъсване дето казваш по същото време ли се е появило заедно с конденза? Да не би прекъсването да няма нищо общо с чернилката отзад?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода е между 14/15 газ в градски условия. Имало е случай и да ги минава, но съм го отдавал на смотана газ!

Това в Бургас или в Берлин, този разход ? .. :D По темата: Нищо не сменяй, това е конденз оцветен от саждите ..С нови гърнета ще хвърля седмица- две бяла вода, :D после пак ще стане черна и така до лятото, когато гърнетата няма да са толкова студени и да се запотяват .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това да не е дизел, че да има саждина бензин засичал ли си я и колко караш

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това в Бургас или в Берлин, този разход ? .. :D

Все още не съм я направил берлинчанка, но за момента има много добри шансове :rolleyes:

това да не е дизел, че да има саждина бензин засичал ли си я и колко караш

Различно е! Горе долу, около 300/400км на седмица, най-вече градско.Снощи и направих една хубава разгрявка в обороти и водата изчезна, поне за сега. Днес обаче минах преглед и хората казаха, че едната сонда не работела а при мен няма светещ чек! Минах после през сервиза а там пък изтърсиха, че параметрите на сондата са сбъркани и предполагат запушване в системата, ама никой не ми казва как по-дяволите да го проверя а предлагат смяна :blink: Честно казано ми писна да сменям и на края да получавам отговор "ами май не е от него" :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... едната сонда не работела а при мен няма светещ чек!...

Не е задължително да свети чека при "неработеща" сонда ... в смисъл че сондата ти може да работи ( да няма нищо прекъснато по нея или изгоряло че да светва чека ) но да не дава правилни показания. Сондата си променя волтажа в зависимост от това дали сместа е бедна или богата. Само по спомен за твоята кола за първа (основната) сонда при нормална работа мисля че волтажа не трябва да надвишава 0.5V а за втората 0.3V.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Катализатора е сменян преди около година поради запушване ... но дали някое парче от стария катализатор не се е намърдало в гърнето. От време на време се усеща леко заглъхване и при дълъг път много слабо като прекъсване ...

 

... но водата си е конденз оцветен от саждите!

...

 

... а там пък изтърсиха, че параметрите на сондата са сбъркани и предполагат запушване в системата, ...

 

Виж пост N3 ;)

Минах през това упражнение, питата на катализатора се беше преместила в задното "гърне" :o

 

...

С нови гърнета ще хвърля седмица- две бяла вода, :D после пак ще стане черна ...

 

56 седмици след смяна на средно и задно "гърнета" на CRV-то ми, капещата отзад вода си е бистра :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дълги процедури на рязане и заваряне на изпускателната система, къде смяна, къде права тръба, резултата е нулев. Минах през два газ анализатора и при тях отговора е категоричен, катализатора и сондите са в норми. Колата продължава да и изчезва мощността на газ (само когато е била загряла и я запаля след малък период от престой) а на бензин се получава нещо като леко заглъхване или "хълцане". Има моменти обаче когато не мога да си позная колата, върви повече и при подаване на газ, реагира като "нервак". Последния разход който се получи е 15,6 LPG! Май ще си подпечатам пътния лист към Варна, в Бургас само вадят някакви тестери и ми показват разни цветни диаграмки и на края и те не знаят какво гледат :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тази кола ако остане само сивия цвят ще се оправи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...