hertzz 0 #1 Публикувано 18 Февруари, 2013 Здравейте колеги,най-накрая я взех тая Хонда CRV 1998 128 коня, малко стара, но надявам се читава !Ясно е че ще сменя всички консумативи, ролки, ремъци и т.н., също и маслото в диференциала, вие естествено !Искам да ви попитам има ли нещо по-конкретно, за което не се сещам и също маслото на щеката е 1-2мм над минимума, да му доливам ли нещо, като се има предвид, че не знам какво(все пак нямам идея какво е сипвано) или ще изкарам до сервиза за да го сменят цялото, идеята ми е да не прецакам нещо като карам с толкова малко масло !Мерси за отговорите предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 18 Февруари, 2013 (Редактирано) Стига де, тоя дето я е продал е мислил да кара с тва масло още хиляди км, ти до сервиза се притесняваш :)/> нема се плашиш нищо и няма, караи на сервиза, минимума на щеката не е критична точка за да се плашиш. Освен всички консумативи, проверка на хлабините на клапаните, щом никога не е сменено масло в диф то едва ли някои е погледнал и клапани. Друго не се сещам, здрава кола, да и е честита и с здраве да си я караш. А, смени и маслото в скоростите едва ли и то е сменяно.Виж и антифриза на къв хал е - цвят , бистрота, и гъстота, ама да не вземе да сипеш некои мотукс или приста Редактирано 18 Февруари, 2013 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hertzz 0 #3 Отговорено 18 Февруари, 2013 Колко масло събира диференциала и скоростната кутия ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #4 Отговорено 18 Февруари, 2013 Колега да ти е честита Ако след смяна на масло на дифа не се оправи виенето (както при мен) шлайфай дифа има писано как става и 100-150 км след това настава такава тишина, че като мен ще спираш пред огледални стъкла и ще тръгваш с РЯЗ да видиш да не се е прецакал дифа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #5 Отговорено 19 Февруари, 2013 Честито, и много да те радва и 'иляди безаварийни По възможност сменяй всички "чорби" и най вече маслата - двигател (естествено), скорости и диференциалВ дифа мисля е 1л масло. Изрови си едно ръководство и разгледай къде какво и кога се сменя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 19 Февруари, 2013 Колко масло събира диференциала и скоростната кутия ?Диф 950 грама DPF масло от Бултрако или друг представител на хондаСкорости 1,6л. MTF пак от същото място, цена за 3 те литра общо 90 кинта някъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #7 Отговорено 19 Февруари, 2013 (Редактирано) Няма да е лошо и маслото за сервото на волана също да е от Бултрако........ Иначе честито и много безаварийни километри..... Редактирано 19 Февруари, 2013 от nag Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hertzz 0 #8 Отговорено 19 Февруари, 2013 Ясно, някой който е ходил скоро при Омбре, да сподели дали адреса във форума е същия, естествено на телефона никой не отговаря ?!Иначе да споделя, че освен виенето на диференциала, също забелязах, че като отпускам педала на съединителя се чува едно пристъргване за момент, идеи от какво може да е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 20 Февруари, 2013 Mi така малко на сляпо и глухо трудно може да се каже, едното е примерно ако е седяла колата повече и са мили двигатела да е влезнала вода и да е поръждясал, което е добрия вариант щото след не много каране ще се оправи. Другото е лагера, и третото съединителя да е пътник и да чуваш как нитовете стържат по маховика и притискателя по време на зацепване, но тогава би трбвало да боксува осезаемо. Я я пробваи на 4 та като караш с 1000 оборота да дадеш рязко газ и виж дали се вдигат оборотите а колата не ускорява, то се усеща преплъзването. А може и някоя от помпите да ти стърже , трудно е така да се гадае, трябва да се прегледа от някои От къде се чува звука? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bullkiller 51 #10 Отговорено 20 Февруари, 2013 Ясно, някой който е ходил скоро при Омбре, да сподели дали адреса във форума е същия, естествено на телефона никой не отговаря ?! Ходих лятото, като преди това на тел. 0877246632 си запазих час. За подробности като адрес, координати и т.н. виж тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #11 Отговорено 20 Февруари, 2013 Ясно, някой който е ходил скоро при Омбре, да сподели дали адреса във форума е същия, естествено на телефона никой не отговаря ?!Иначе да споделя, че освен виенето на диференциала, също забелязах, че като отпускам педала на съединителя се чува едно пристъргване за момент, идеи от какво може да е ?Не знам дали е същото,но е при мен имаше по-скоро яко скърцане откъм двигателя и напръсках яко със спрей(Балистол)под един маншон(май е вилката на съединителя там) и шумът изчезна....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hertzz 0 #12 Отговорено 20 Февруари, 2013 Ясно, някой който е ходил скоро при Омбре, да сподели дали адреса във форума е същия, естествено на телефона никой не отговаря ?!Иначе да споделя, че освен виенето на диференциала, също забелязах, че като отпускам педала на съединителя се чува едно пристъргване за момент, идеи от какво може да е ?Не знам дали е същото,но е при мен имаше по-скоро яко скърцане откъм двигателя и напръсках яко със спрей(Балистол)под един маншон(май е вилката на съединителя там) и шумът изчезна....... :unsure:/>Ще го проверя това, а иначе не знам дали е лагер, съединител или помпа на съединителя, защото педала стърже на изключен двигател, ако съдя само по звука, надявааам се по-скоро да е е нещо ръждясало !Също днес забелязах, че стрелката на таблото за горивото не пада долу като изключа двигателя, това не трябва да е нормално, доколкото разбирам от коли, нали ?!И накрая да добавя, че утре съм към Омбре, така че явно там ще кажат за какво де реч ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #13 Отговорено 20 Февруари, 2013 Напротив, нормално е, стрелката за горивото си стои на място, не пада долу, като изгасиш двг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #14 Отговорено 20 Февруари, 2013 От коли може да разбираш, но от Хонди типърва ще се учиш, тука има доста странности Не бъркаи Хондата с кола биха казали фанатиците на марката, колата си е кола, Хондата си е Хонда Що не каза че звука е на загасен мотор, не подавате правилно информация а очаквате ние да гледаме на боб Стрелката е направена да показва така само по една причина, да може крадците на гориво като погледнат в купето да видят струва ли си да ти разбият резервоара и да ти източат бензина или не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #15 Отговорено 20 Февруари, 2013 (Редактирано) Напротив, нормално е, стрелката за горивото си стои на място, не пада долу, като изгасиш двг. Нормално/> при изгасен двигател ?!?Може, ама не вярвам/>! Що, при мен не е така? Редактирано 20 Февруари, 2013 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #16 Отговорено 20 Февруари, 2013 Щото не си тежкар, и си едно поколение назад, и англичаните са те прецакали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #17 Отговорено 21 Февруари, 2013 Колега до сега да не си карал Голф? Там стрелката на горивото си пада до долу, а като запалиш плавно се вдига. По спомен едно време и на Жигулката ми така беше само дето стрелката се вдигаше веднага а не плавно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hertzz 0 #18 Отговорено 21 Февруари, 2013 Колега до сега да не си карал Голф? Там стрелката на горивото си пада до долу, а като запалиш плавно се вдига. По спомен едно време и на Жигулката ми така беше само дето стрелката се вдигаше веднага а не плавно. :)/>Карах Астра, нямах представа, че при Crv нещата стоят по този начин, нищо това означав, че един евентуален проблем отпадна ! Между другото, ако някой има излишна масичка за отзад в багажника веднага я взимам, че мойта явно някой си я е прибрал за лично ползване и в момента съм с една дъска, също приемам и оферти за капак за резервната гума ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #19 Отговорено 21 Февруари, 2013 Излишните масички ги продават по скъпо от тегличите Мушеници! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #20 Отговорено 21 Февруари, 2013 (Редактирано) така е Редактирано 21 Февруари, 2013 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hertzz 0 #21 Отговорено 21 Февруари, 2013 така еТова е долна работа, аз ще си сглобя такава маса за около 20 лева, некой ги продава по 100 !Аман от тая българска простотия ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #22 Отговорено 22 Февруари, 2013 Умишлено ги крадат особено на коли на които са бутнали много цените за да ги продадат по лесно, после за масичка ще вземе 100 лева за теглич 200, ще кажеш че до тва са опрели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didodi 1 #23 Отговорено 23 Февруари, 2013 Ето ви едно сайтче да не се чудите всеки път кое колко събираhttp://www.fuchs-europe.com/oil_chooser.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #24 Отговорено 23 Февруари, 2013 Това е долна работа, аз ще си сглобя такава маса за около 20 лева, некой ги продава по 100 !Аман от тая българска простотия !Нещо ми се върти в главата,че за нова масичка в Бултрако искаха около 1000лв... ...или поне така беше преди няколко години..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #25 Отговорено 23 Февруари, 2013 Сега погледнах в E-bay и там вървят от 35 паунда до 200 долара бахти масичките значи не само нашите автоджамбази дерат за тях яко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове