jass 6 #1 Публикувано 14 Февруари, 2013 Здравейте,Доколкото разбирам от прочетеното по въпроса, при малките резервни гуми налягането трябва да е по-високо от това при стандартните.Не открих обаче категорична информация какво трябва да е налягането в стандартна резервна гума.Има ли начин да се определи налягането, позволяващо да се смени гумата и да се продължи без помпане?Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 14 Февруари, 2013 Темата е силно интересна и на точното място!Може да се направи и анкета, аз съм за - кой е против?!? П.П. Мислите ли с тия "тикви" или само пишете?!? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #3 Отговорено 15 Февруари, 2013 Моята резервна гума е на 5 атмосвери .. като ходих на гумаджия (вулканизатор) .. той така каза .. и я наду до сега не ми се е налагало да карам с нея нямам впечатления но и други хора ми казаха 4.5 - 5 атмосвери ПС: Гумата е тип "Патерица" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #4 Отговорено 15 Февруари, 2013 На самата гума си го пише, погледни, прочети и те така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #5 Отговорено 15 Февруари, 2013 Пише, да. На моята съм гледал и по спомен беше 60 PSI, което е към 4.1 бара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jass 6 #6 Отговорено 15 Февруари, 2013 (Редактирано) За максималното налягане ясно, че пише, ама като е напомпана толкова пак ще е нужен манометър при поставянето й, за да се изпусне до предписаното за автомобила налягане. Въпросът ми е продиктуван от това, че познавам много малко хора, които си носят помпа/манометър в колата, но явно това си е необходимост.Sebulba, благодаря за полезния отговор! Редактирано 15 Февруари, 2013 от jass Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #7 Отговорено 15 Февруари, 2013 Аз си изхвърлих патерицата и си напраих 2 комплекта зимна и лятна нормална гума с нормално налягане с нормални алумуниеви джанти каквито са ми летните и съответно зимните. Така си реших проблема с манометрите и чуденките ко да прая на пътя без сносна 20 годишна патерица и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #8 Отговорено 15 Февруари, 2013 Здравейте, Доколкото разбирам от прочетеното по въпроса, при малките резервни гуми налягането трябва да е по-високо от това при стандартните. Не открих обаче категорична информация какво трябва да е налягането в стандартна резервна гума. Има ли начин да се определи налягането, позволяващо да се смени гумата и да се продължи без помпане? Поздрави! Сега, за "малката" резервна гума /патерицата/ ли питаш, или за стандартната резервна гума?Щото, като прочета бавно това което си написал, майче питаш за втората. Ако съм прав, въпроса ми се вижда малко тъп- извинявай не искам да те обиждам. Ако обаче незнаеш, или помислиш реално - стандартната резервна гума трябва да е със същото налягане /препоръчано от производителя/ ,като останалите 4 бр. на колата. Но аз лично я помпам ,една идея повече /примерно дадено 2,0 бара- помпам я на 2,1 или 2,2 бара/, поради простата причина, че седейки си така винаги изпуска по-малко с времето,а незнаеш кога ще ти потрябва. Ако тръгваш на дълъг път,задължително я проверявай за да си сигурен и да не те мъчат тези мисли ,за помпи,манометри и ...! В градско ,не е толкова фатално ако е поспаднала, защото на всеки километър има бензиностанция ,където може да я провериш и донапомпаш. п.п. Не му се връзвай на Sebulba, малко шегаджия си пада,което лично много ме кефи, но доста ги знае тези Хонди и помага на много хора-стига да разберът какво им пише (такъв му е стилът на писане). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jass 6 #9 Отговорено 16 Февруари, 2013 Да, точно за стандартна ми е мисълта и конкретно за подготовката за дълго пътуване.Моята логика е, че би трябвало да се помпа по-малко от препоръчителното за автомобила (нямам идея колко ??), защото като се монтира гумата на автомобила и падне товар върху нея, налягането се повишава.Засега ще я сложа някъде на 2 бара, пък като слагам летните ще си направя експеримент, за да видя колко се повишава налягането на напомпана гума след монтирането й.Инак останах доста озадачен от съветите из нета да се помпа до максималното предписано за гумата.Еmicha1, благодаря за подробния отговор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #10 Отговорено 16 Февруари, 2013 Чакай сега , Какво ти пука , че ще има натоварване върху резервната гума след монтиране Та тя нали за това е направена - да се търкаля и върху нея да има натоварване като е монтирана . Дали е стандартна или патерица все едно . Желателно е да имаш някаква .Та патерицата се помпа на доста повече и се ползва максимално малко с до 60 км/ч .Стандартната гума си е стандартна гума . Помпа си се на 2.2 , както останалите . Преди да тръгнеш на път гумите се проверяват / желателно е / . Аз лично , преди да пътувам на някъде вечерта като зареждам си проверявам гумите , всичките , за мое успокоение .п.п. Колата си е твоя , но да знаеш , че на под 0,5 няма как да караш с гумата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове