GeFi's Garage 280 #41 Отговорено 28 Септември, 2013 Интересно ми стана ,Слави , дали имаш някоя снимка на "пролуката към вратата, подкалника от вътре, калника, и стената към мотора. Тоя път уцелих десятката" ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #42 Отговорено 2 Октомври, 2013 Ам нямам, дупката при врата към калника се вижда и от самата врата, зеее като входа на пещерата бачо киро като свалиш пък подкалника стената към двигателя си е реално самата рама на автомобила, там и да лепиш и да не лепиш все тая, аз лепих от вътре на подкалника, дупката към вратата............ не мисля ч еима голям смисъл от нея наи много да си докараш беля като без даискаш запушиш някои от канаалите по които се стича водата от покрива. БЕ маи маи наи добре е да се почне от пода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #43 Отговорено 4 Октомври, 2013 Ам нямам, дупката при врата към калника се вижда и от самата врата, зеее като входа на пещерата бачо киро като свалиш пък подкалника стената към двигателя си е реално самата рама на автомобила, там и да лепиш и да не лепиш все тая, аз лепих от вътре на подкалника, дупката към вратата............ не мисля ч еима голям смисъл от нея наи много да си докараш беля като без да искаш запушиш някои от канаалите по които се стича водата от покрива. БЕ маи маи наи добре е да се почне от пода. Ами ти си писал 10-15 децибела разлика в средни и високи ... 10 децибела е МНОГО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #44 Отговорено 4 Октомври, 2013 Започвам да си мисля, че аз съм глух, сравнено с каква кола CR-V първа генерация е по-шумна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1859 #45 Отговорено 4 Октомври, 2013 Е, то глухотата си има и предимства понякога:)/>.Иначе верно- какво се вталясвате с тези шумове, нали така и така ги карате мах. до 120км. /за икономия/:D/>?То, обикновенна жигула при тази скорост, едно време не ми правеше впечатление да е шумна, а вие на съвременна кола / на 12-15 г. / ви прави впечатление :lol:/>.п.п.Абе да си призная, и при мен /2-ра ген./ най-много ме дразни, как се затварят вратите,- дрънкат си горките, ама нямам нерви и желание да се занимавам , иначе другите шумове са поносими. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #46 Отговорено 5 Октомври, 2013 Започвам да си мисля, че аз съм глух, сравнено с каква кола CR-V първа генерация е по-шумна?В сравнение с Xantia от същите години е кошмарно по-шумна. В ксантето при 140-150 говоря с нормален тон и се чува без проблеми, в хондата трябва леко да подвиквам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #47 Отговорено 5 Октомври, 2013 Иначе верно- какво се вталясвате с тези шумове, нали така и така ги карате мах. до 120км. /за икономия/:D/>/>?Правилно колега, едва ли има ЦРВ без газово и ме съмнява някой да кара от София до Бургас със 150. Този квадрат според мен няма за идея да се ползва всекидневно по магистрала. Има си ксантии за тази работа Това си е градска семейна джипка, с която да се катериш по тротоарите и през уикенда да отидеш на пикник или за риба с нея. Говоря за първата генерация, другите незнам.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #48 Отговорено 5 Октомври, 2013 Ам нямам, дупката при врата към калника се вижда и от самата врата, зеее като входа на пещерата бачо киро като свалиш пък подкалника стената към двигателя си е реално самата рама на автомобила, там и да лепиш и да не лепиш все тая, аз лепих от вътре на подкалника, дупката към вратата............ не мисля ч еима голям смисъл от нея наи много да си докараш беля като без да искаш запушиш някои от канаалите по които се стича водата от покрива. БЕ маи маи наи добре е да се почне от пода. Ами ти си писал 10-15 децибела разлика в средни и високи ... 10 децибела е МНОГО Писал съм ама после се оказа че тва приложение за телефона дЕто ползвах си прави квото си иска, или по точно при всяко стартиране при един и същи щум показва различни стоиности Точно щото 10 децибела са адски много реших да видя кво става кои ме лъже, и се оказа приложението Скоро е така просто за протокола мерих с новия ми телефон при 90 км в час по хубав асфалт показва 58 децибела, след това се качихме в дизелова ланча либра която е далеч по тиха от моята хонда ама и в нея показа същото , така че не се ли замери с някои читав уред на тези аматьорски методи не може да се вярва. Инак Зеро е прав, за магистрала си има други коли, за няколко пъти в годината става , но ако съм човек които пътува постоянно на дълго ще я сменя на момента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #49 Отговорено 24 Октомври, 2013 Колега знам че звучи тъпо сравнение, но можеш ли да сравниш спрямо Сивик 5г-6г кое е по-шумно?Честно казано, дали от годините или какво... все повече се дразня чев Сивика при 70-80 по нашите пътища си е шумно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #50 Отговорено 24 Октомври, 2013 Сивика е в пъти по тих при 80. От хондите които съм карал май прелюда и акорда са най-тихи.Джипката си е шумна, ама за това има музика в нея . Имал съм и витара, там какво е по магистралата . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stm 4 #51 Отговорено 8 Ноември, 2013 Така , приключих с проекта обезшумяване на CR-V . Доброто време беше с мен и успях да направя всичко на паркинга пред блока . Отне ми можеби 4 дни по около 7 часа на ден . Уточнявам, че това ми е првият автомобил Хонда и намяах никаква представа кое как се разглобява и разоборудва-забавих се доста и от тази причина . Работих сам , много бързах и няма време да направя снимков материал, за съжаление . Купих си материал К-флекс 6 мм с метално покритие - 10 квадратни метра .Първоначално разоборудвах 5-те врати за един ден и ги облепих максимално колкото можах отвътре - доста си надрах ръцете да бъркам, но се получи много добре - сега музиката е с коренно различен звук. Оригиналният найлон под корите смених с 5 мм подложка за паркет.След това предните калници отвътре , както и пвц подкалниците от вътрешната има страна . После продължих с пода на багажника , облепяне на задните бомбета отвътре и отвън. Кулминацията беше пода на купето - извадих седалките , пвц покритието на праговете , барчето и всичко отвътре без таблото за да мога да изкарам цялата тапицерия от пода . Голямо приключение беше !!!Резултата е реално зашеметителен ! Колата утихна многоооооо! Но и работата и играчката беше много .Предтавете си как съм успял да налепя цели 10 квадратни метра по посочените места , а и не ми стигна за предният капак и отдолу под бутилката за газта под масичката не съм слагал -просто защото свърши материала.После всичко по местата си , на места дебелината на изолацията избутва доста и бая зор видях докато закача и монтирам всичко по местата си. Определено резултата си заслужава инвестицията(около150 лв да са ми излезнали материлаите) и времето -поне за мен ! Благодарности на всички колеги за отзивчивостта както от този така и от офроуд форума .Ако има колеги от Варна които ще се хвърлят в такова приключение като мен да се обадят преди да поръчат материала , понеже аз вв Варна никъде не открих да се продава на квадратен метър - искат цяла ролка квадрата да се къпи - та да се включа и аз в поръчката има нужда още от около 3 квадратни метра к-флекс. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #52 Отговорено 17 Ноември, 2013 Интересно ми стана на кои точно места дебелината от 6мм ти пречеше ? Питам защото аз съм взел 10мм .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stm 4 #53 Отговорено 18 Ноември, 2013 Интересно ми стана на кои точно места дебелината от 6мм ти пречеше ? Питам защото аз съм взел 10мм .. :)/>Под пвц корите на праговете , под пвц корите около задните бомбета - и на двете места надига доста и доста трудно се закопчват на мястото Също така около ръчната спирачка и около централната конзола ммокета стоеше в началото леко надигнат Сега сложих зимните гуми - някакви йокохама и започна пак да се чува виене от тях , дори след това което мога да кажа много подробно облепяне на купето с обезшумителен материал Не иска да си представям какво би били без него......и със зимни гуми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
c1ick 4 #54 Отговорено 31 Май, 2014 Време е да ъпдейтнем темата за обезшумяването: Два дена след купуването на CR-V-то (II-ра ген., фейслифт), шумоизолацията вече беше неизбежен факт с неясна дата. Вдъхновен от тая тема, говорих с Toyaga, но обратно на писаното тук, не ме убедиха особено, че искам те да го правят. За цялата кола без двигателния отсек и таван ми обявиха срок около 2 (две!) седмици и цена - много уклончиво - около 2000 лв. с Dynamat. Хората от Aval бяха доста по-заинтересовани, оферираха по-добри условия (3 дена и 1500 лв. за SilentCoat), а и изначално ми спечелиха доверието със светкавичната доставка на един Grom, за който чаках 3 дена благоволение от Toyaga. От работата на Aval имам чудесно впечатление - резултатите са отлични, свършиха нещата по-бързо от уговореното, нямаше доплащания тип "виж сега тука какво излезе" и даже поправиха неща, за които не бяхме говорили. Резултати: Шумът от гумите, скърцанията и вибрациите много намаляха. Не са изчезнали съвсем, особено на по-едър асфалт, но няма нищо общо с шумовете преди операцията. Направих замервания по най-ламерския начин - с телефон на таблото при еднакви условия - участък, време, едни и същи гуми, скорост 100km/h. Преди: ~80db. Сега: ~68db, като сега нараства много по-слабо с увеличаване на скоростта. Всъщност това, което се чува най-много в момента, е свиренето на вятъра в гредите на багажника и по ветробраните. Заключения: За мен упражнението имаше смисъл. Не е евтино, но комфортът се повишава значително, а това на дълъг път е достатъчно важно. Обмислям да изолирам подкалниците от външната страна, за да видя може ли да се смъкне още малко шумът от гумите, но това ще е по-нататък. За всички любопитни как се прави читава шумоизолация, прилагам снимките, които ми пратиха от Aval. За съжаление имам само тези, на които е снимано само лепенето на първия пласт, виброизолиращият, но върху него има и още един слой за шумоизолация. Ако на някого му е любопитно как звучи Хондата сега, няма никакъв проблем да направим няколко демо-кръгчета. Албум: http://imgur.com/a/Q3qS0/all 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #55 Отговорено 1 Юни, 2014 (Редактирано) Аудито ти по тихо ли е от така обезшумената сега хонда ? п.п. след като видях снимките се питам, ако нещо трябва да се пипне по вратите, брава , стъкло, то тази изолация дали лесно може да се отлепи за да имаш достъп вътре до вратата или ще трябва да се разкъса. Редактирано 1 Юни, 2014 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #56 Отговорено 1 Юни, 2014 Здравейте,@c1ick - това удоволствие струва 1500лв ?!?!Ако да аз съм си Габровец и ще си правя шумо -изолация сам като почне да ме дразни. За сега в сравнение с предишната ми кола все едно съм в библиотека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
c1ick 4 #57 Отговорено 1 Юни, 2014 @Слави CR-V: О, да, доста по-тиха е от аудито, но принципно няма място за сравнение, защото аудито е от първи А3-ки, които нямат никаква изолация, освен това там има много шум от вятъра заради провиснали врати и стари уплътнения. Всъщност преди 3 години реших да го изолирам сам (щото ми се досвидя да дам пари за монтаж с STP, купено от Briad Audio. Отне ми 2 уикенда да направя само вратите и багажника, мокета не посмях да вдигна и тогава реших, че ако в бъдеще правя такова нещо, ще я дам на сервиз и на хора, дето знаят какво и къде се сваля и как точно се прави. Та аудито ми не е критерий, но от любопитство ще повторя замерванията и с него да видим какво ще покаже. Относно разглобяването - повечето възли, по които би се наложил ремонт, са близо до "шев" - място на застъпване на две парчета, така че да може лесно да се отлепи и залепи. Или поне така ми казаха @NEKTAR: както и казах по-горе - след като се мъчих два уикенда само с вратите и задните панели на двувратото ауди, реших да не си го причинявам пак. Освен това не разполагам с условия (гараж, сервиз) да изхвърля всичко от купето до голо и да работя. Сигурен съм, че хората са свършили по-добре работата, отколкото аз щях да я направя сам, така че цената спрямо времето и качеството на услугата ме устройва. А и насърчаваме дребния и среден бизнес, все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef_ 62 #58 Отговорено 1 Юли, 2014 Не бих се хванал с шумоизолация на бабичката по две причини: 1/ Свободното време хич не ми е в изобилие, а няма как да оставя колата с разпилян интериор за няколко дни. 2/ След 4 години стаж на едно наточено турбинирано Клио, вече не чувам някои честоти... :tooth: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kwot 32 #59 Отговорено 18 Юли, 2015 Страхотно попадение относно шумоизолацията: http://www.sounddeadenershowdown.com/home Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #60 Отговорено 19 Юли, 2015 Аз реших на 50% проблема с шума като сложих тихи гуми, остана двигателя, и с него е лесно, ама неще да върви тая пуста кола като е загасен мотора инак е много тиха така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове