Jump to content
z1atko

Реглаж на задно окачване

Recommended Posts

Срещнах странично препятствие.В следствие на това огънах долния носач.Закупиш си нов(втора употреба) здрав и трите тампона имат доста хляб :) поставих го огледах барабана защото карам Д15Б2 сивик ег5 хечбек огледах горния носач(малкия) и нямаше поражение.Джантата отиде на майстор разбира се и за пробата пробвах с друга здрава права :) и колелото седи видимо по изправено и даже леко на вътре.Не съм ходил на реглаж но искам да знам дали мога и сам да си го оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглажа става по два начина,с чук или с пластини.И в двата случая на стенд,а там знаят как става....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чука и пластините ги остави за най-накрая :PЗапочни с оглед на цялото окачване в сервиз, в който знаят, какво правят.В коя посока е криво колелото - вертикално, хоризонтално, или и двете?!Схема на задно окачване:http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17SR301&block_02=B__2900&block_03=10931Щом си огънал долния носач - позиция 18, нищо чудно да е огънато и рамото поз.22 (trailing arm). То има един голям тампон, който също може да е дал фира. В предната част на това рамо имаш щанга за регулиране - поз.14. Както каза Маркони, в сервиза ще ти кажат, дали да сменяваш още части, или ще минеш евентуално с чук и пластини :cool:Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в оста тя е крива.затова и колелото седи по право.Днеска я разглобих цялата задница тампоните за си наред места са прави просто оста заедно с лагера главина и барабана са криви и от там и колелото.Малката щанга е за реглаж на колелото с цел съосие .при мен не това е проблема а е гумата седи по право от колкото трябва.или долната е свита макар че я мерих с лявата и няма проблем или горната е разтеглена което също гледа макар да е абсурд според мен.остана само оста и за това смятам да си намеря от някъде сега нова ос ида вида дали колелото ще си дойде на мястото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре ще е да закараш колата на стенд.Там ще стане ясно на каде е изкривено.Дали е "toe" "camber" или "caster" Ето една снимка http://www.solusimobil.com/images/stories/2010/oktober/alignment.jpg на твоя сивик се регулира само "toe"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен.остана само оста и за това смятам да си намеря от някъде сега нова ос ида вида дали колелото ще си дойде на мястото

Може да не е само оста колега, тя е доста солидна и за да се изкриви, значи силата е била доста голяма, а при това положение нищо чудно да е усукала и самият носач ..По добре си вземи направо цял носач, за да не стане двойна работа накрая ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...