z1atko 7 #1 Публикувано 30 Януари, 2013 Срещнах странично препятствие.В следствие на това огънах долния носач.Закупиш си нов(втора употреба) здрав и трите тампона имат доста хляб поставих го огледах барабана защото карам Д15Б2 сивик ег5 хечбек огледах горния носач(малкия) и нямаше поражение.Джантата отиде на майстор разбира се и за пробата пробвах с друга здрава права и колелото седи видимо по изправено и даже леко на вътре.Не съм ходил на реглаж но искам да знам дали мога и сам да си го оправя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 30 Януари, 2013 Реглажа става по два начина,с чук или с пластини.И в двата случая на стенд,а там знаят как става.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1579 #3 Отговорено 30 Януари, 2013 Чука и пластините ги остави за най-накрая Започни с оглед на цялото окачване в сервиз, в който знаят, какво правят.В коя посока е криво колелото - вертикално, хоризонтално, или и двете?!Схема на задно окачване:http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17SR301&block_02=B__2900&block_03=10931Щом си огънал долния носач - позиция 18, нищо чудно да е огънато и рамото поз.22 (trailing arm). То има един голям тампон, който също може да е дал фира. В предната част на това рамо имаш щанга за регулиране - поз.14. Както каза Маркони, в сервиза ще ти кажат, дали да сменяваш още части, или ще минеш евентуално с чук и пластини Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z1atko 7 #4 Отговорено 1 Февруари, 2013 Проблема е в оста тя е крива.затова и колелото седи по право.Днеска я разглобих цялата задница тампоните за си наред места са прави просто оста заедно с лагера главина и барабана са криви и от там и колелото.Малката щанга е за реглаж на колелото с цел съосие .при мен не това е проблема а е гумата седи по право от колкото трябва.или долната е свита макар че я мерих с лявата и няма проблем или горната е разтеглена което също гледа макар да е абсурд според мен.остана само оста и за това смятам да си намеря от някъде сега нова ос ида вида дали колелото ще си дойде на мястото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fisherman 9 #5 Отговорено 2 Февруари, 2013 Най-добре ще е да закараш колата на стенд.Там ще стане ясно на каде е изкривено.Дали е "toe" "camber" или "caster" Ето една снимка http://www.solusimobil.com/images/stories/2010/oktober/alignment.jpg на твоя сивик се регулира само "toe" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 3 Февруари, 2013 според мен.остана само оста и за това смятам да си намеря от някъде сега нова ос ида вида дали колелото ще си дойде на мястотоМоже да не е само оста колега, тя е доста солидна и за да се изкриви, значи силата е била доста голяма, а при това положение нищо чудно да е усукала и самият носач ..По добре си вземи направо цял носач, за да не стане двойна работа накрая .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове