Jump to content
webera

спирачна система хонда сивик 5 генерация

Recommended Posts

Здр скоро си купих хонда сивик и при закупуването усетих че има някав проблем в спирачките педала беше много мек и се натискаше почти до доло и преди два дни просто изчезнаха педала потъна и това беше попитах в един сервиз и те ми казаха гумичките на помпата смених ги и ефект почти никакъв спира но педала е пак ниско доло това нормалнолие заштото това много ме притеснява моля помогнете .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИИИИИИИИии как па го написа в дно изречение ? У петък дадох кристалната топка на вторични .Даи са по същество ква е колата двигател и така на татък.П.п аааааааааа сетих се колата е хонда а спирачките дали ги обезвъздушихте добре.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее фен, не виждаш ли че под аватара му пише. Honda civic е колата :D А нивото на течността ти как е? Може да е много разредена от конденз и да има нужда да се смени също така :D

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) Като смениш гумички на помпа, дали не сменяш и някаква течност?!?А нивото дали го гледаш, след смяната й?!? :) Обезвъздушаване му е майката, както е казал ФЕНА, ако не се оправи - нова / втора употреба / помпа! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИИИИ Фена не си прав.Има точка поне накрая...не е като да няма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Смених помпата, сервото,смених течността и педала пак е долу. Има ли значение дали е обезвъздушена на кръст (задно дясно-предно ляво,задно ляво-предно дясно) или както попринцип от най-далечното? Колата е хонда сивик 1.4 16 V карбуратор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип се прави в кръг а не на кръст.Сега ще питаш кво значи.И аз не знам.Логиката е от най-далечното до най-близкото.СПирачки се правят докато се направят.Махай ,колелета ,барабани да виждаш всичко и наново.Или върви в сервиз ...как не се сетих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така обезвъздушавах от най-крайното към най-близкото. Обаче от помпата илизат две тръби и отиват към тройници, които са навързани предно ляво-задно дясно. Затова се чудех дали не трябва да е на кръст. Иначе на апаратите и цилиндърчетата им няма нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как е саморегулирането на барабаните отзад?Защото ако нещо се е изклатило там обикновено педала пропада докато надуе задните спирачни цилиндърчета и чак тогава започва да спира. Доста изразен дефект при тресчотката ако се гътнеш в сериозна дупка и разтресе силно барабана. Така поне е при немските кошници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момент.Пишеш че си сменил помпата и сервото.Сигурен съм че са 2-ра употреба.Ще се наложи пак да смениш помпа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си механизма за регулиране на задните накладки очертаното с червено Публикувано изображение доста често се случва да се завие до край, накладките "охлабват" и педала потъва повече. Помпата можеш да я провериш на изгасен двигател за да няма налагане във сервото натисни няколко пъти докато педала стане твърд след това го натисни малко по силно след като е станал твърд и задръж, ако има потъване на педал без значение дали бързо или по бавно значи гумичките изтърват налягането. Ако провериш тези неща и са наред, 100% има въздух в системата, обезвъздушаваи на следващия ден пак и така 2-3 дена са нужни някои път докато излязат мехурчетата.

Редактирано от em1l

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фене, тия спирачки, като гледам, с по едно изречение няма да ги оправите ;)

Както каза Маркони в една друга тема - ееей Чукчи ...

 

Тва нещо

... ако се гътнеш в сериозна дупка и разтресе силно барабана ...

 

не го вярвам, докато не го видя!

Колко голяма трябва да е дупката, или колко пъти трябва да я уцелиш, за да се случи?!

Освен ако още първия път не пребиеш онова ограденото с червено в схемата:

 

... очертаното с червено Публикувано изображение доста често се случва да се завие до край, накладките "охлабват" и педала потъва повече. ...

 

което ме подсеща, че това е сложено там за да могат спирачките да се "самонатягат", а не да се "самоотхлабват".

Единствения вариант това нещо да е "отхлабено" е майстора да не го е монтирал/регулирал, както трябва, или да го е повредил.

 

Кви дупки, кви самозавивания докрай :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...По принцип се прави в кръг а не на кръст...

 

Ръководството казва друго.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

... очертаното с червено Публикувано изображение доста често се случва да се завие до край, накладките "охлабват" и педала потъва повече. ...

 

което ме подсеща, че това е сложено там за да могат спирачките да се "самонатягат", а не да се "самоотхлабват".

Единствения вариант това нещо да е "отхлабено" е майстора да не го е монтирал/регулирал, както трябва, или да го е повредил.

 

Кви дупки, кви самозавивания докрай :cool:/>/>/>

 

Аз това не съм го написал защото съм си казал "абе нямам работа я да напиша някакви глупости където не могат да се случат и аз си ги измислям" . При мен го имаше този проблем, механизма за самонатягане визирам най вече пластинката която върши тази работа (adjuster lever на схемата) имаше проблем с нея и не се самонатягаше а се навиваше и накладките "ОТХЛАБВАХА" и педала потъваше. Срещал съм го на още един сивик, ако друг не е имал този проблем не е казано че колегата не може да го има, аз го насочвам къде да провери а не как да си губи времето. Тази гимнастика с "отхлабването" ми се е случвала 3 пъти докато не оправих пластинката и механизма да си върши работата за която е там. Редактирано от em1l

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е ,педала ще потъне докато обере празния ход на саморегулирането.Опъва ръчната и няма празен ход.....ама в първия пост се споменава падане на педала до долу.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...По принцип се прави в кръг а не на кръст...

 

Ръководството казва друго.

 

 

 

Ххахах тва го изтървах.Млади пишлемета по гръб не падате ей!Абсолютно, приемам градивна критика и се извинявам за грешката.Не че има толкова голямо значение.По 7 начина може да се обезвъздуши тая система.И знам ,че не е работа за всеки.В поста ми има леко ирония,дано не съм засегнал автора.Попаднал е на майстори...

 

А дали съм сбъркал ,а ?Викам да фърляме боб,като ще си мерим ESM-ите:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, къде двама си мерят ESM-ите не е много за набутване, ама ...на Маркони неговия е с барабани изотзад, а на Играча е с дискове насекъде ;):D БаЛиМааМу, дали има значение, ... вие сте на ход :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва нещо

... ако се гътнеш в сериозна дупка и разтресе силно барабана ...

не го вярвам, докато не го видя!Колко голяма трябва да е дупката, или колко пъти трябва да я уцелиш, за да се случи?!Освен ако още първия път не пребиеш онова ограденото с червено в схемата:
Ти не го вярвай колкото си искаш. На мен лично ми побеляха няколко косъма като ми се случи на един Опел Кадет който има същата система. А пък на Аудито което подарих на баща ми по същия начин му е погодил абсолютно същия номер. Пък ти продължавай да не си вярваш..... Редактирано от PESHO OT MARS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси, при мене навсякъде е с дискове, но е дадена същата схема / последователноста / както го е дал Markony !

Това между другото за инфо дали има значение,а и за статистика !Публикувано изображение/>

 

et/v.php?p=u/2553/2431738352569833291359492257al Публикувано изображение

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок де ще дам жокер.Автора има 3 поста момчето и хабер си няма от правилно зададен въпрос.За всяка една таратайка се казва модел,,мотор,година,пазар на предназначение и оборудване.Като момчето няма нишо лошо ,че пита за Хонда Сивик....Барабани или дискове няма значение.Като се намеси АБС обаче нещата загрубяват,както виждате по-горе.ЗАтова гък не казвам в темите с думичките minime i allmotor,колкото и да са смешни,в мойта документация ги няма.Та...Миамото да мине с гъбата,пък автора да доуточни модела ,да спрем с предположенията.Приятна вечер и наздраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...