webera 0 #1 Публикувано 26 Януари, 2013 Здр скоро си купих хонда сивик и при закупуването усетих че има някав проблем в спирачките педала беше много мек и се натискаше почти до доло и преди два дни просто изчезнаха педала потъна и това беше попитах в един сервиз и те ми казаха гумичките на помпата смених ги и ефект почти никакъв спира но педала е пак ниско доло това нормалнолие заштото това много ме притеснява моля помогнете . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 27 Януари, 2013 ИИИИИИИИии как па го написа в дно изречение ? У петък дадох кристалната топка на вторични .Даи са по същество ква е колата двигател и така на татък.П.п аааааааааа сетих се колата е хонда а спирачките дали ги обезвъздушихте добре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #3 Отговорено 27 Януари, 2013 Ееее фен, не виждаш ли че под аватара му пише. Honda civic е колата А нивото на течността ти как е? Може да е много разредена от конденз и да има нужда да се смени също така 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 27 Януари, 2013 Като смениш гумички на помпа, дали не сменяш и някаква течност?!?А нивото дали го гледаш, след смяната й?!? Обезвъздушаване му е майката, както е казал ФЕНА, ако не се оправи - нова / втора употреба / помпа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 27 Януари, 2013 ИИИИ Фена не си прав.Има точка поне накрая...не е като да няма... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webera 0 #6 Отговорено 28 Януари, 2013 Здравейте! Смених помпата, сервото,смених течността и педала пак е долу. Има ли значение дали е обезвъздушена на кръст (задно дясно-предно ляво,задно ляво-предно дясно) или както попринцип от най-далечното? Колата е хонда сивик 1.4 16 V карбуратор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 28 Януари, 2013 По принцип се прави в кръг а не на кръст.Сега ще питаш кво значи.И аз не знам.Логиката е от най-далечното до най-близкото.СПирачки се правят докато се направят.Махай ,колелета ,барабани да виждаш всичко и наново.Или върви в сервиз ...как не се сетих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webera 0 #8 Отговорено 28 Януари, 2013 Аз така обезвъздушавах от най-крайното към най-близкото. Обаче от помпата илизат две тръби и отиват към тройници, които са навързани предно ляво-задно дясно. Затова се чудех дали не трябва да е на кръст. Иначе на апаратите и цилиндърчетата им няма нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #9 Отговорено 28 Януари, 2013 А как е саморегулирането на барабаните отзад?Защото ако нещо се е изклатило там обикновено педала пропада докато надуе задните спирачни цилиндърчета и чак тогава започва да спира. Доста изразен дефект при тресчотката ако се гътнеш в сериозна дупка и разтресе силно барабана. Така поне е при немските кошници. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #10 Отговорено 28 Януари, 2013 Момент.Пишеш че си сменил помпата и сервото.Сигурен съм че са 2-ра употреба.Ще се наложи пак да смениш помпа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
em1l 30 #11 Отговорено 29 Януари, 2013 (Редактирано) Провери си механизма за регулиране на задните накладки очертаното с червено доста често се случва да се завие до край, накладките "охлабват" и педала потъва повече. Помпата можеш да я провериш на изгасен двигател за да няма налагане във сервото натисни няколко пъти докато педала стане твърд след това го натисни малко по силно след като е станал твърд и задръж, ако има потъване на педал без значение дали бързо или по бавно значи гумичките изтърват налягането. Ако провериш тези неща и са наред, 100% има въздух в системата, обезвъздушаваи на следващия ден пак и така 2-3 дена са нужни някои път докато излязат мехурчетата. Редактирано 29 Януари, 2013 от em1l Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #12 Отговорено 29 Януари, 2013 Фене, тия спирачки, като гледам, с по едно изречение няма да ги оправите Както каза Маркони в една друга тема - ееей Чукчи ... Тва нещо ... ако се гътнеш в сериозна дупка и разтресе силно барабана ... не го вярвам, докато не го видя!Колко голяма трябва да е дупката, или колко пъти трябва да я уцелиш, за да се случи?! Освен ако още първия път не пребиеш онова ограденото с червено в схемата: ... очертаното с червено доста често се случва да се завие до край, накладките "охлабват" и педала потъва повече. ... което ме подсеща, че това е сложено там за да могат спирачките да се "самонатягат", а не да се "самоотхлабват".Единствения вариант това нещо да е "отхлабено" е майстора да не го е монтирал/регулирал, както трябва, или да го е повредил. Кви дупки, кви самозавивания докрай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #13 Отговорено 29 Януари, 2013 ...По принцип се прави в кръг а не на кръст... Ръководството казва друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
em1l 30 #14 Отговорено 29 Януари, 2013 (Редактирано) ... очертаното с червено доста често се случва да се завие до край, накладките "охлабват" и педала потъва повече. ... което ме подсеща, че това е сложено там за да могат спирачките да се "самонатягат", а не да се "самоотхлабват".Единствения вариант това нещо да е "отхлабено" е майстора да не го е монтирал/регулирал, както трябва, или да го е повредил. Кви дупки, кви самозавивания докрай :cool:/>/>/> Аз това не съм го написал защото съм си казал "абе нямам работа я да напиша някакви глупости където не могат да се случат и аз си ги измислям" . При мен го имаше този проблем, механизма за самонатягане визирам най вече пластинката която върши тази работа (adjuster lever на схемата) имаше проблем с нея и не се самонатягаше а се навиваше и накладките "ОТХЛАБВАХА" и педала потъваше. Срещал съм го на още един сивик, ако друг не е имал този проблем не е казано че колегата не може да го има, аз го насочвам къде да провери а не как да си губи времето. Тази гимнастика с "отхлабването" ми се е случвала 3 пъти докато не оправих пластинката и механизма да си върши работата за която е там. Редактирано 29 Януари, 2013 от em1l Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #15 Отговорено 29 Януари, 2013 Така е ,педала ще потъне докато обере празния ход на саморегулирането.Опъва ръчната и няма празен ход.....ама в първия пост се споменава падане на педала до долу..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #16 Отговорено 29 Януари, 2013 ...По принцип се прави в кръг а не на кръст... Ръководството казва друго. Ххахах тва го изтървах.Млади пишлемета по гръб не падате ей!Абсолютно, приемам градивна критика и се извинявам за грешката.Не че има толкова голямо значение.По 7 начина може да се обезвъздуши тая система.И знам ,че не е работа за всеки.В поста ми има леко ирония,дано не съм засегнал автора.Попаднал е на майстори... А дали съм сбъркал ,а ?Викам да фърляме боб,като ще си мерим ESM-ите: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #17 Отговорено 29 Януари, 2013 Абе, къде двама си мерят ESM-ите не е много за набутване, ама ...на Маркони неговия е с барабани изотзад, а на Играча е с дискове насекъде БаЛиМааМу, дали има значение, ... вие сте на ход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #18 Отговорено 29 Януари, 2013 Туше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #19 Отговорено 29 Януари, 2013 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=42211&st=0&p=372200&hl="%D0%A0%D1%95%D0%A0%C2%B1%D0%A0%C2%B5%D0%A0%C2%B7%D0%A0%D0%86%D0%A1%D0%89%D0%A0%C2%B7%D0%A0%D2%91%D0%A1%D1%93%D0%A1%E2%82%AC%D0%A0%C2%B0%D0%A0%D0%86%D0%A0%C2%B0%D0%A0%D0%85%D0%A0%C2%B5"&fromsearch=1entry372200 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #20 Отговорено 29 Януари, 2013 (Редактирано) Тва нещо ... ако се гътнеш в сериозна дупка и разтресе силно барабана ...не го вярвам, докато не го видя!Колко голяма трябва да е дупката, или колко пъти трябва да я уцелиш, за да се случи?!Освен ако още първия път не пребиеш онова ограденото с червено в схемата:Ти не го вярвай колкото си искаш. На мен лично ми побеляха няколко косъма като ми се случи на един Опел Кадет който има същата система. А пък на Аудито което подарих на баща ми по същия начин му е погодил абсолютно същия номер. Пък ти продължавай да не си вярваш..... Редактирано 29 Януари, 2013 от PESHO OT MARS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #21 Отговорено 29 Януари, 2013 (Редактирано) Краси, при мене навсякъде е с дискове, но е дадена същата схема / последователноста / както го е дал Markony ! Това между другото за инфо дали има значение,а и за статистика !/> et/v.php?p=u/2553/2431738352569833291359492257al Редактирано 29 Януари, 2013 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #22 Отговорено 29 Януари, 2013 Ок де ще дам жокер.Автора има 3 поста момчето и хабер си няма от правилно зададен въпрос.За всяка една таратайка се казва модел,,мотор,година,пазар на предназначение и оборудване.Като момчето няма нишо лошо ,че пита за Хонда Сивик....Барабани или дискове няма значение.Като се намеси АБС обаче нещата загрубяват,както виждате по-горе.ЗАтова гък не казвам в темите с думичките minime i allmotor,колкото и да са смешни,в мойта документация ги няма.Та...Миамото да мине с гъбата,пък автора да доуточни модела ,да спрем с предположенията.Приятна вечер и наздраве! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове