Jump to content
d.pavlovq

Искра при свързване на акумулатор - нормално ли е?

Recommended Posts

Здравейте!Айде едно малко въпросче, нормално ли е да изскачат искри при свързване на акумулатора - всичко е направено както трябва свързах положителната клема и като понечих да връзвам отрицателната и ей на искра и не продължих, да не прецакам нещо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се прецака,но искрата означава,че колата има консумация на ток някаде!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съвсем нормално е малка искра да има, консумация винаги има ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, успокоихте ме, колата си е ок и движи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак може да измериш каква консумация имаш . Ако е голяма има шанс да ти срине акумулатора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-малкото, ако имаш аларма ще има искра, ако не... я касетофон, я часовник... Винаги има какво. Но колегите са прави, че е хубаво да знаеш какво е, защото ако е нещо, което смуче много, може някой ден да осъмнеш със загинал акомулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бие силна искра явно има токова отечка някаде и трябва да се види, нормално тя не трябва да надвишава 40mA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искра може да се получи и от електролитните кондензатори по електрониката, което не е притеснително и не означава, че има консумация.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ме е преварил с отговора-няма се притесняваш ,кондерите се зареждат и затова плющи ,само гледай полюсите да не объркваш ,че тогава ти плющиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че се маха първо + ?! На други места съм чел, че се маха първо минуса, и той се слага накрая!

Запомнил съм го с моя логика, че докато развиваш/завиваш с гаечен ключ гайката на + клемата, по шасито няма минус, и не може да окасиш акумулатора, докато въртиш и опреш ключа някъде по ламарините. :)

Редактирано от ruil4o
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

абсолютно е нормално, описано е идва от кондензаторите по електрониката. Винаги минуса първи се сваля, последен се качва, колегата по - горе е описал, иначе рискуваш да направиш късо съединение докато развиваш плюса да докоснеш с ключа някъде на маса.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...