Jump to content
dufosvti2

Вода в цилиндъра

Recommended Posts

Колеги,помагаите,че ще ми изпуши китарата.предисторията-снощи се прибирах от работа от Ас.град.с една колеjка се заиграхме и като погледнах стрелката беше на 200на 4та.Днес запали нормално и след 3-4 километра,сякаш на 3 цилиндъра.На огледалото гъст бял дим.Не е прегрявала и тем подобни.Веднага в сервиза.Свалихме свещите и на 4ти цилиндър свеща,имаше капчици вода.В радятора не се виjдаше вода.Гената Армеиков казва,или спукан блок или духната гарнитура,което е по вероятно.Да сподела,че незнам старата гарнитура дали е метална,кометик и т.н.Въпроса по скоро ми е с гарнитура на блока от д15б2 ли съм ,или с гарнитура,каквато ми е главата-д16з9.това за да знам каква да търсим.ще е метална със сигурност.Също дали се преправя гарнитурата за да стане на MINI-ME

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвай 1-во със гарнитура на смукателния колектор! Тя е 10лв тогава отваряй двигателя! При мен лятото беше така когато запаля колата работеше на 3 цилиндъра пушеше отзаде и когато свалих инжекторите 1-вата свещ до делкото беше мокра! Смених гарнитурата и се оправи. Пробвай преди да си развалиш колата успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи цилиндъра е 1ви,не 4ти.подведох малко тук.има логика в горния пост на колегата,но ако беше 4ти цил....така каза Гената.ще се отваря.Благодарско на Фена за бързите насоки по тел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondab...entry1057319995

 

Възползвай се от офертата гарнитурата е метална, аверчето ми я купи защото си мислеше че има същия проблем но се оказа проблем с изпарителя! Публикувано изображение

Преди да я сложиш задължително направи вятър на главата докато не се изравни както си му е реда! :)

Редактирано от Doomwisher
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай внимателно преди да свалиш главата! Хондите трудно духат гарнитури! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай внимателно преди да свалиш главата! Хондите трудно духат гарнитури! :)/>

Точно обратното,особенно като не се спазва спецификата на Хонда.Малък радиатор,малка водна помпа,охладителна система зависеща от капачка на радиатора,липса на резерв от вода....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора наистина е малък,но каточе ли се справя по добре от доста по големи.Днес намерих гарнитура ELRING метална,трислоина.Двигателя е разпарчетосан.Главата е духнаха малко.Това което си причиних,мисля стана от не добре загрят двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли, имало е да става :) ако не сега то малко по натам пак е щяла да я духне. Че има фактор дето и е повлиял има дали при теб или още от предния собственик.... никои няма да разбере :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли щеше да я дуне Слави,ако я бях изчакал още 3-4 минути.Снощи сме чакали колата да загрее достатъчно,за да тръгне перката на радиатора поне 30 минути.Имръзнахме.пусти 3 възела-термостат,водна помпа,радиатор,така добре направени,че и на всичкото отгоре на 80 градуса.Не като другите коли на 90-95.Незнам кое не ви харесва в охладителната система на хонда.Та тя е страхотна.В краина сметка се врътна за 10 секунди и това беше достатъчно да си подбирам чукалата към вкъщи.Евала на Гената,няма грешка.една констатация-не си взимаите от ЕУРО 07 всмукателна гарнитура.Толкова е недодялана,че си слоихме моита старата.На всичко отгоре и дупките на болтовете не съответстват.НЕ ПЪРJЕТЕ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз казах ,кое не ми харесва.Малък радиатор като челна площ-иначе като повърхност е ОК,ама след замърсяване окуцява яко.Капачка с 2 клапана,като по безопасната е с един клапан.Помпа,кавитираща на високи обороти.При бегачките е от огромно значение как се държи помпата на 6-7к.Липса на резерв от вода/антифриз.Принципа на скачените съдове зависи пак от клапан на капачката,скоростта на преливане е малка/дроселирана тръбичка.Системата работи само при пълна херметичност.Ако е нарушена херметичността и и ма загуба на течност,разширителния съд не помага.ЛИпса на нивомер на охл.течност.Айде ще ви снимам малко ноу-хау как се охлажда бегачка,ама няма да почерпите скръндзи такива. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мдаа, много тъпа система за охлаждане !

 

Колегата - не се занимавай с Елринг, поръчай си ориджинале от поръчките или провери в Официялния Хонда в БГ - на определени двигатели гарнитурите излизат на същата цена даже и по евтини от колкото от USA !!!

 

! Ама не я карй колата през това време де .

 

Ако се размине работата с вятър си бомба Публикувано изображение/>

Прегряват двигателите и от тесни канали и от калпаво масло и проблеми в маслената помпа и охлаждането на маслото !Публикувано изображение

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво им е на Elring, колега iso_eu ? На всичкото отгоре са и за първоначално вграждане на някой немски возила.Само, че ако пише "Е-ring" или нещо от сорта няма как да е добра която и да е гарнитура.Пробвал ли си гарнитура Elring, че ги храниш ?

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата ми гарнитура беше клингеритена,което не я прави лоша.Просто исках метална.Разминахме се с продухване,да.На 1.2 мм.Единствената метална,която намирах за Пловдив тогава беше елринг.Няма как да си остава колата 1 месец и да чакам гарнитура от А-ка.на следващия ден двиг.беше затворен и вечерта си прибрах куклата на паркинга.А и за да определиш нещо ,че е скапано трябва да го смениш поне 2 пъти ,за да разбереш,че не върши.Гарнитурата е от тех-ко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Е всеки си избира сам , инъче си взел от точното место - Тех ко е добър вносител. Според мен е важно дебелината да се спазва точно като се има впредвид и пилене на железото особенно ако е в повече.Публикувано изображение/>

 

И вече като минаваш от клингерит на метална става много важно положението с кривините на главата и блока, при най малката кривина металната изпуска, докато клингерита може да обере малки кривини ! Ама то 1.2 мм. хич не е малко.

 

Колега

 

Mkilla няма от къде да си купиш гарнитура за първично вграждане на такава цена ! Публикувано изображение/>

Частите за първично вграждане са доста скъпи и не се провадават от Евро 07, Техко и други такива....Публикувано изображение/>

 

Те от USA от поръчките са си резервни части -т.е. не са за първично вграждане ти ми говориш от БГ ....

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На каква цена колега ? Дай пример направо, защото така да си говорим в пространството някак си не върви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Цените в Тех-ко примерно...или на Виктор рейнц но и двете вършат работа ! http://www.cometic.c...ve-gaskets.aspx - Тези са убави ама и цената им е убава. http://www.shopengineparts.com/ Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...