Jump to content
Lilqka

Как да засиля D16Y8

Recommended Posts

Здравейте колеги ! От скоро притежавам Хонда Сивик 6ген Купе D16Y8. Та въпроса ми е може ли някои да обясни как може да се позасили този двигател. Какво Защо Как всичко е от полза :) Колектори, всумакатели,изпускатели,дроселии такива работи..............Благодаря :)
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С турбо комплект има ги за по 1300-1400лв Публикувано изображение

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами искам малко да го по напомпя тоя двигател.......,но атмосферно не с турбо.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пари би отделил? За начало спортен колектор,генерация на 55мм,air интейк и хубаво крайно гърне,чипнато ЕКУ.... ако ще отваряш двг., може да пилнеш главата,да вземеш спортен вал и раздвижна ролка,малко работа по всмукателя,по-голям дросел и т.н.... зависи от парите...

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако само ще си чешеш езика, кажи да трия темата. Кажи защо искаш да го засилваш, ще се състезаваш ли някъде, дай идея за к'во искаш да засилваш. Щото ако е само ей така, като да си пишем, има бая изписано по въпроса ти.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Murdera я ми обясни по-подробно това с всумакатела и дросела .....какво защо и как :) Благодаря ти:) Докато до колектори след някои ден ги порачвам :) И дриго с какъв централен отвор са тея хонди болтовете са 4x100 нали така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така така...Публикувано изображениеМ/у другото тоя мотор си е бая куцичък и друго освен турбо е просто хвърлени в коша париПубликувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.hondacivicforum.com/forum/engine-internal-11/b18-tb-onto-d16-not-working-need-help-22547/И port matcing-a .. http://www.youtube.com/watch?v=vuJ5eGwvbfIПрави го на твой риск...шанса да преебеш нещо не е малък... изглежда просто, но като тръгнеш на махаш материал, си е е... м...... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Murdera я ми обясни по-подробно това с всумакатела и дросела .....какво защо и как :)/> Благодаря ти:)/> Докато до колектори след някои ден ги порачвам :)/> И дриго с какъв централен отвор са тея хонди болтовете са 4x100 нали така :)/>

Колега 4x114,3 е размера на Прелюда ;)
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Murdera я ми обясни по-подробно това с всумакатела и дросела .....какво защо и как :)/>/> Благодаря ти:)/>/> Докато до колектори след някои ден ги порачвам :)/>/> И дриго с какъв централен отвор са тея хонди болтовете са 4x100 нали така :)/>/>

Колега 4x114,3 е размера на Прелюда ;)/>
Момчета, едно ще ви кажа от личен опит имах h22a и започнах да давам пари за филтри , гърнета, помпи ,стъргане на маховик, фуил pressure регулатор, и афk-kонтроллер и още много нещица като праснах над 1000еurо резултата беше почти нямаше близнак които да ме бие но закачиш ли се с Type-R всичко свършва мисълта ми е следната по добре си пооправете купетата и ако искате хондичката да е "бегачка" съберете 2 години парички и направо едно swap-че b16b, b18c, k20 или по ефтиния вариянт за cивиk и црх h22 понеже двигателя има потенциял но не и в голямото купе на прелюде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не прозвуча грубо,ама от тея неща дето изброи-само си си дал парите... А и каквото и да караш винаги ще има по-бърз... Ще сложиш б18 в црх ще даваш някаква висока 13ка и ще дойде d16ka пак в црх правена с нитро 75 шота да ти изкриви фантазиите.....

Редактирано от murdera
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не искам да сменям двигател просто искам да го модифицирам малко ако бих могал така да се изразя........ И ако някои ме разбира.На този двигател от какъв дросел ще стана че да се осети разлика :) И тези колектори 4-2-1 какво значат тези цифри :) Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на твоя мотор D16Y8, стоковия изпускателен колектор е 4-2-1, огледай го внимателно и ще разбереш какво значат цифрите. Ама хайде ще ти обясня - 4-2-1 - четирите тръби на колектора, които тръгват от блока, се събират в две тръби и след това в една тръба.Разликата м/у стоков и спортен 4-2-1 е, че стоковия е с по-тесни тръби ( около 45мм външен диаметър ).Относно дросела, мисля че от Б16 ще стане той е 60мм, а на Д16У8 е 56мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...