Jump to content
Fabricio

отливка за преден капак

Recommended Posts

Здравейте,още един новобранец в сайта,надявам се пиша на правилното място.Та да си дойдем на думата,имам си една хондичка от бая време и напоследък все по нещо и сменям,англичанка 99 година 5 врати,смених цвят,джанти,фарове,които правихме в един магазин,понеже за нея готови няма,и доста други,и снимки ще пост-на,но мисля да е когато я завърша,скоро при това.Наскоро един бакшиш ми засече пътя,тряснах го и нз как не се разревах като я гледах,отиде хамелеон боята,отиде фара,ужас,добре че лупата оцеля,и както си чакам ред при бояджията,реших да раздуя капака(предния де),оттам и въпроса ми,даите някакво инфо,кой,къде,колко,имам идея какжо искам,но не знам при кой да си го поискам,нз дали олекотен капак,или само някаква отливка отгоре,ще съм благодарен за мнения и съвети,даже утре може да я щракна,та да не говорим така на вятъра

Редактирано от Fabricio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво отливката може да стане. Това ако искаш олекотен капак. 2 основни варианта- фибростъкло и карбон. 2рото ще се откажеш от цената. Иначе е здраво. Фибростъклото като материал е пълен смях за такива неща. Старее и се влияе от температурата. Зимата особено е адски прошливо- пластмасов материал е все пак. За един спойлер /Антикрило/ става. Ама за капаци и калници, ако колата не е някакво ретро или състезателна и да се кара по паради и състезания , по - добре не . Казвам ти го като собственик на 5та хеч с ръжда по калниците, мислещ да минава на бегачкови панели. Най ти е лесно да си купиш капак и да си търсиш раздувка на капака, като мицубиши лансер ево, примерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

той капака ми си е здрав,ама ми се иска да се отлича малко от фирмения вид,поне още малко,къде да търся раздувки,къде ли не рових,и нищо не намерих,може и от невежеството ми да е,но все пак не намерихдано не ми се смееш,но ако ми обясниш как ще кача снимка на това което ми харесва,пак тук във форума я видях тази снимка

Редактирано от Fabricio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Add Reply Като дадеш и има под прозореца за текс "разглеждане". Преди това си сваляш снимката и после я качваш от компа. После под разглеждане има Attach This File и после даваш да се сложи в поста. -срещу файла е. Другия вариант е да копираш линка от страницата на темата и да го пейстнеш тук. Иначе в гугъл можеш да пишеш - въздухозаборници , добавки преден капак ... Така ще ти ги изкара къде какво има :)п.п. Не е срамно да питаш . няма за какво да ти се смея .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някои може ли да ми каже от какво мога да си направя калъп на капака?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продай си твоя и си поръчай олекотен от колегата street stilel. Сваляш кг.,имаш уникалния вид и си иѝбиваш част от парите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам следния въпрос. Отливката лесно се прави, капака се захваща към пантите, а отпред как се захваща за механизма, който държи да не се отваря?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да са с ключ,че иначе първото нещо което ще ти изчезне е акумулатора ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да са с ключ,че иначе първото нещо което ще ти изчезне е акумулатора ;)/>Някой да изтрие това мнение,че се получи двоен пост.

Редактирано от SVE_1986

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Занимавам се вече 10-тина години със такъв тип изработка на детайли ( Не само автомобилни )От скромния си опит мога да споделя, че като за нас ( Българите ) така нареченото от вас ФИБРОСТЪКЛО е идеално.Основните материали за изработка на автомобилни части са следните:КАРБОН ( Въглеродни нишки в най чистия си вариант ) Цената им е около 90лв. на квадрат. Изключително здрави и леки. НО чупливи.Епоксидна смола за въглеродните нишки - около 30лв/лт Кевлар ( Друга разновидност въглеродна нишка с голям процент кислород ) Цената им е около 40лв. на квадрат. Здраво и гъвкаво.Стъкломат ( Ненаситени полиестерни нишки ) Цената им е около 30лв. за килограм. Придава плътност и удароустойчивост.Полиестерна смола за гореизброените 2. Цената е около 140лв. за 20кг.Нямам намерение да изброявам всички видове материали и смоли към тях, защото са над 1000 разновидности. Цените който съм дал са цени на дребно без ускорители, втвърдители и стабилизатори.Пускам този пост за всички ентусиасти които се чудят КОЛКО струва и ОТ КАКВО се прави.За преден капак се прави следния сандвич от материали: кевлар, мат, мат, кевлар.Калник: кевлар, мат, матБроня: мат, кевлар, мат, кевлар, матНЕ СЕ ХВЪРЛЯЙТЕ НА ГОТОВИ ДЕТАЙЛИ ОТ НЕТА !!!2години под ред се убивам да ремонтирам спукани и начупени капаци и брони.Пресния пример от това лято: Едно момче си купува БАШ карбонов капак за 100лв. Слага го всичко ОК. Кара 2 седмици и капака се нацепва като на дърта баба петите ( И хайде на ремонт )Булшинството от това което се продава по нета се прави на преси и матрици без каквато и да е ръчна намеса и Е ПЪЛЕН БОКЛУК.ВНИМАВАЙТЕ КОГАТО КУПУВАТЕ ИЛИ ПОРЪЧВАТЕ ТАКИВА ДЕТАЙЛИ !!!НЕ СЕ ХВАЩАЙТЕ ДА ГО ПРАВИТЕ САМИ !!! Всеки един от гореизброените материали е СИЛНО токсичен ( НО на никой не му пука защото сме в България :P/> )Изработката на детайл отнема много време дори и на мен.При неправилна изработка детайла става ТРОШЛИВ.Ако някой си мисли, че хващаш смолата и плата и мацаш. После оставяш да изсъхне и си готов. НЕ Е ТАКА !!! Не се подвеждайте по хилядите клипове в нета тип НАПРАВИ СИ САМ. :dry:/>Това е сложна наука. Има технологични времена. Печене при определена температура. Адхезия на материалите един към друг. Стабилизатори на процеси и т.н.Ако толкова много искаш "раздут" ( "тунингован" "лек" ) капак, намери фирма или човек който се занимава с такива неща и който има условията да изработи такъв детайл. Не се хващай САМ.Към края на февруари най после започвам собствения си проект на Прелюдчето :rolleyes:/> който ще ви разясни доста неща.Пускам този пост само и единствено с образователна и напътническа цел.Поздрави.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Полезно инфо колега .Може ли да те поразпитам някой неща ...Имам 5та хеч . Причината да разглеждам готовите детайли е ръждата и цената на новите панели . Капак 250лв, калник 150лв. боя отделно ...Обаче както ти казваш / ако може на ти да ти пиша / се чупят яко .Можеш ли по тази технология , като изключим ПТП , как са като здравина ? В смисъл как стареят и как им се отразяват вибрации , дупки ...Отделно при ПТП ако се счупят или напукат какво се прави - ремонт или подмяна ? И не на последно място - хондаджия си . 5та хеч си виждал . Там можеш ли да дадеш ориентировъчна цена за капак , калник , врата ? Ако може по - подробно инфо да дадеш .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Полезно инфо колега .

Може ли да те поразпитам някой неща ...

Имам 5та хеч . Причината да разглеждам готовите детайли е ръждата и цената на новите панели . Капак 250лв, калник 150лв. боя отделно ...

Обаче както ти казваш / ако може на ти да ти пиша / се чупят яко .

Можеш ли по тази технология , като изключим ПТП , как са като здравина ? В смисъл как стареят и как им се отразяват вибрации , дупки ...

Отделно при ПТП ако се счупят или напукат какво се прави - ремонт или подмяна ?

И не на последно място - хондаджия си . 5та хеч си виждал . Там можеш ли да дадеш ориентировъчна цена за капак , калник , врата ?

Ако може по - подробно инфо да дадеш .

 

Разбира се, че може на ТИ. ( Нали сме голяяямо семейство )

Имам фирма която се е наложила на пазара но в изработката на друг вид детайли ( ТОВА НЕ Е РЕКЛАМА )

Технологията по която работим е доста сложна и трудна за обяснение.

Ще бъда кратък...

Ползваме италиански материали които са скъпи но за сметка на това качествени.

 

Давам простия пример от моя прелюд.

Лятото си направих така наречената "Shogun" броня. И прибирайки колата в гаража се разсеях и откачих вратата на гаража.

Бронята се спука, но за сметка на това се ремонтира елементарно ! ( Малко мат малко смола и пак на пътя )

При ПТП съм сглобявал броня от 30 части и пак неможеш да разбереш, че е имало удар.

Не си единствения който се заглежда в такива детайли заради ръждата или цената на оригиналните детайли.

Недей купува готов детайл по интернет ( АМА НИКОГА ) По добре намери някой майстор който се занимава и му стой над главата или върви в магазина и виж на живо детайла.

 

С вибрациите проблем не вярвам някой да е имал досега, материалите имат коефициент на усукване и това спомага при срещите ни с дупките по родните пътища.

Материала старее..... 100 години Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Цените са точно такива каквито ти казваш.

250 капак.

150 калник.

200 броня.

100 прагове.

 

Мога да те посъветвам само да внимаваш при избора си Публикувано изображение

Имал съм за клиенти млади момчета които са плакали като деца заради това, че са дали по една пачка пари за неща от нета Публикувано изображение

 

Марката не е хонда но бронята е лично моя разработка и много ми харесва.

 

http://alfa.kachi-sn...1358614868o.jpg

http://alfa.kachi-sn...1358614903a.jpg

 

Скоро започвам изработката на частите за моя "звяр" които ще са над 70% от автомобила и ще те държа в течение.

 

Надявам се да съм полезен... Публикувано изображение

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавареца цепи. Колега, имам един въпрос относно изработката на тия детайли. Възможно ли е да се направи от нещо различно от карбон.Мисълта ми е да не се ползват смоли и тн., а просто лист от полимер да се оформи като капака. Примерно полиетиленов лист?Моля, пак по-подробно обясни, ако и защо не би станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продай си твоя и си поръчай олекотен от колегата street stilel. Сваляш кг.,имаш уникалния вид и си иѝбиваш част от парите

 

Само искам да кажа,че аз исках да ползвам "услугите" на колегата,но той ми отговори така: Ти си първия,който иска такъв капак (олекотен) и затова няма да го направим. Публикувано изображение

 

п.п. Благодаря и на колегата,за подробните обяснения!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавареца цепи. Колега, имам един въпрос относно изработката на тия детайли. Възможно ли е да се направи от нещо различно от карбон.Мисълта ми е да не се ползват смоли и тн., а просто лист от полимер да се оформи като капака. Примерно полиетиленов лист?Моля, пак по-подробно обясни, ако и защо не би станало.

Здравей колега,За изработката на детайл, "теоретично" можеш да ползваш почти всеки материал.Полиетилена, Полипропилена, Полистирола и други, са група нискокачествени ОСТАТЪЧНИ материали, който се влияят от температурни амплитуди.Виждал съм как с помоща на вакум пресоват плексигласов лист по преден капак. ( И става много добре но инвестицията е огромна )Утре ще допълня поста си...Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http-~~-//www.youtube.com/watch?v=UgKvDw1E60E Три части са ,поствам само първата Публикувано изображение Принципно за качествена изработка на един елемент не си заслужава да даваш толкова много пари при условие че може да си купиш за много по малко и няма да полагаш усилия Редактирано от Х.Ставрев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година се интересувах от услугите му (street style) и искаше да оставя моя капак по който да се води , но не ми е отказвал в прав текст.Виждам, че не е активен в форума и ако беше съм сигурен че щеше да има клиенти и то не единични

Редактирано от M&M

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванката(Стрийт Стайл) се подвизава в Тунинг Зон форума, който му трябва може да го открие там :)/>http://tuningzone-bg.com/forum/viewtopic.php?f=62&t=319

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Колегата "Х.Ставрев" е публикувал много интересен клип в който нагледно са показани някой от основните похвати при изработката на детайли.НО... Немога да се съглася, че на някой ще му излезе по-евтино ако си го изработи сам.Защо:1-во. Цената на материалите на ДРЕБНО е убийствена.2-ро Без нужните инструменти резултата който очаквате няма да е точно такъв.3-то Няма от къде да разберете какво е технологичното време на материала който закупите.4-то Ще ви отнеме много време.Мога да продължавам да изброявам но схванахте смисъла.Давам простия пример за един преден капак:Заредили сте се със всичкото си търпение и ентусиазъм и решавате да си направите предно капаче.Отивате в магазина и започвате да пазарувате. Смоличка 50-тина лева, Ускорител 10-тина лева, Втвърдител 10-тина лева, Стъкломат около 4 квадрата 30-тина лева, Кевларена нишка 1,5 квадрата 30-тина лева, Четки Чашки Шкурки Кит Фин кит Грунд Разредител ( Сами направете сметката на последните )И се прибирате и започвате да гледате поредицата клипове. Изгледали сте ги и започвате.Започва се едно голямо мацане, клепане, рязане, чакане и после пак.Наклепа ли сте всичко добре. Чакате технологичното време, което незнаете и започвате да вадите детайла.Детайла се гъне, чупи но въпреки това го изваждате.Започвате да китосвате да пилите да шкурите да китосвате и така до безкрай.Накрая сте готови със всички манипулации и поставяте детайла на автомобила...НО ТОЙ Е ПОСУКАН И КРИВ и сте изгубили една седмица.Сами си направете извода кое излиза по евтино... Този който се е захванал с това ще ме разбере отлично. Пак ще повторя, че основно се занимавам с друг вид детайли който да доста по големи.Аз например купувам директно от заводите в неимоверно големи количества ( Хиляди килограми годишно ) и мога да кажа, кога излиза евтино.Поста ми не е насочен конкретно към някой, а е по скоро с образователна цел.Тези, който са правили нещо такова по колата си също могат да споделят мнение по въпроса. :rolleyes:/>Поздрави.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ''nevipa'' точно това и аз имах на предвид ,че излиза по евтино да се купи от някаде вместо да се прави хоум мейд,клипа го постнах само да загатна сложността на изработката ,да не говорим че след изброените композитни и работни материали има едни машинки (вакум помпа, камера за изпичане)дето цените им са ....а без тях както казват ефекта ще като на ''баба Вуна'' кожата ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...