Jump to content

nevipa

Фен
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

14 Neutral

Относно nevipa

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Прелюд
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново
  1. nevipa

    IACV

    Съгласен съм с колегата на 100% за обезмаслителя Изчисти ЕАЦВ- то, ако не се оправят нещата минавай на "Капачка и Палец" Моите обороти се меняха по същия начин и се оказа Капачката. Поздрави.
  2. Здравейте колеги, "G23" изрода е "F23" блок + "H22" глава Не се бъркайте Поздрави.
  3. Здравейте, Прелюда ( F20A4 ) напълно ревизиран на 5000км. и Peugeot 307cc 2.0 hdi (136hp ) с чип. Вземам всеки старт и завършваме с 1 кола разлика, за Хондата разбира се. Обаче към финала започва бая да ме настига... Поздрави. Този Фиат случайно да не е златист със златно боядисани фарове ???
  4. Здравейте, Проблема е отстранен. Оказа се капачката и палеца. Благодаря "enigma" Поздрави.
  5. Здравейте, колеги... Вчера сутринта запалих прелюда ( 4генерация с F20A4 ) и се прибрах до вкъщи благополучно, но снощи ми се наложи да изляза и започнаха проблемите. Запалих малко трудно... Побръмчах на място 4-5 минути.. Тръгнах и след около 1км колата започна да прекъсва в ниските... Във високите обороти всичко е наред и така и я карах. Сипах и 10кила бензин и се прибрах. Вдигнах капака да проверя дали всички цилиндри са тук ( Като махах кабелите по отделно ) Абе всички цилиндри са си в коша... Подам ли газ плавно нямам този проблем, но подам ли рязко в ниските обороти направо забива муцуната в асвалта и иска да гасне. Мотора е с чистак барсак нова карантия ( Сегменти, Основни и Биелни лагери, Гарнитури, Гумички, Свещи абе всичко ) на 5000км. Отворен съм за предложения... Поздрави.
  6. Татко ме учи да карам на Пасат Комби 90коня бензин.Курсовете и изпита карах на ХОНДА ЦРВ 128коня бензин с газово, и от тогава съм влюбен в марката :rolleyes:/>
  7. Здравей колега,Преди години имах приятел, който се занимаваше активно с изработката на табла за автомобили от глина, след което аз правех отливките от "стъклопласт", но за жалост момчето спря да се занимава и се реализира извън рамките на нашата "татковина".Мисля, че за изработката + материалите ( Без боя ) взимаше около 1000лв. Но това беше преди 6 години.И на мен ми е интересно колко пари излиза в момента такова поръчково табло... :D/>Поздрави.
  8. Здравейте колеги, Отварям темата с цел разучаване на пазара и сравнение на цените. Става въпрос за така наречените олекотени ( Тунинг ) части изработени от Кевлар, Карбон, Стъкломат и др. Моля, който има желание да сподели какво, от къде, колко струва и дали е доволен след това... Благодаря предварително... Поздрави.
  9. Здравейте колеги,Колегата "Х.Ставрев" е публикувал много интересен клип в който нагледно са показани някой от основните похвати при изработката на детайли.НО... Немога да се съглася, че на някой ще му излезе по-евтино ако си го изработи сам.Защо:1-во. Цената на материалите на ДРЕБНО е убийствена.2-ро Без нужните инструменти резултата който очаквате няма да е точно такъв.3-то Няма от къде да разберете какво е технологичното време на материала който закупите.4-то Ще ви отнеме много време.Мога да продължавам да изброявам но схванахте смисъла.Давам простия пример за един преден капак:Заредили сте се със всичкото си търпение и ентусиазъм и решавате да си направите предно капаче.Отивате в магазина и започвате да пазарувате. Смоличка 50-тина лева, Ускорител 10-тина лева, Втвърдител 10-тина лева, Стъкломат около 4 квадрата 30-тина лева, Кевларена нишка 1,5 квадрата 30-тина лева, Четки Чашки Шкурки Кит Фин кит Грунд Разредител ( Сами направете сметката на последните )И се прибирате и започвате да гледате поредицата клипове. Изгледали сте ги и започвате.Започва се едно голямо мацане, клепане, рязане, чакане и после пак.Наклепа ли сте всичко добре. Чакате технологичното време, което незнаете и започвате да вадите детайла.Детайла се гъне, чупи но въпреки това го изваждате.Започвате да китосвате да пилите да шкурите да китосвате и така до безкрай.Накрая сте готови със всички манипулации и поставяте детайла на автомобила...НО ТОЙ Е ПОСУКАН И КРИВ и сте изгубили една седмица.Сами си направете извода кое излиза по евтино... Този който се е захванал с това ще ме разбере отлично. Пак ще повторя, че основно се занимавам с друг вид детайли който да доста по големи.Аз например купувам директно от заводите в неимоверно големи количества ( Хиляди килограми годишно ) и мога да кажа, кога излиза евтино.Поста ми не е насочен конкретно към някой, а е по скоро с образователна цел.Тези, който са правили нещо такова по колата си също могат да споделят мнение по въпроса. :rolleyes:/>Поздрави.
  10. Здравей колега,За изработката на детайл, "теоретично" можеш да ползваш почти всеки материал.Полиетилена, Полипропилена, Полистирола и други, са група нискокачествени ОСТАТЪЧНИ материали, който се влияят от температурни амплитуди.Виждал съм как с помоща на вакум пресоват плексигласов лист по преден капак. ( И става много добре но инвестицията е огромна )Утре ще допълня поста си...Поздрави.
  11. Полезно инфо колега .Може ли да те поразпитам някой неща ... Имам 5та хеч . Причината да разглеждам готовите детайли е ръждата и цената на новите панели . Капак 250лв, калник 150лв. боя отделно ... Обаче както ти казваш / ако може на ти да ти пиша / се чупят яко . Можеш ли по тази технология , като изключим ПТП , как са като здравина ? В смисъл как стареят и как им се отразяват вибрации , дупки ... Отделно при ПТП ако се счупят или напукат какво се прави - ремонт или подмяна ? И не на последно място - хондаджия си . 5та хеч си виждал . Там можеш ли да дадеш ориентировъчна цена за капак , калник , врата ? Ако може по - подробно инфо да дадеш . Разбира се, че може на ТИ. ( Нали сме голяяямо семейство )Имам фирма която се е наложила на пазара но в изработката на друг вид детайли ( ТОВА НЕ Е РЕКЛАМА ) Технологията по която работим е доста сложна и трудна за обяснение. Ще бъда кратък... Ползваме италиански материали които са скъпи но за сметка на това качествени. Давам простия пример от моя прелюд. Лятото си направих така наречената "Shogun" броня. И прибирайки колата в гаража се разсеях и откачих вратата на гаража. Бронята се спука, но за сметка на това се ремонтира елементарно ! ( Малко мат малко смола и пак на пътя ) При ПТП съм сглобявал броня от 30 части и пак неможеш да разбереш, че е имало удар. Не си единствения който се заглежда в такива детайли заради ръждата или цената на оригиналните детайли. Недей купува готов детайл по интернет ( АМА НИКОГА ) По добре намери някой майстор който се занимава и му стой над главата или върви в магазина и виж на живо детайла. С вибрациите проблем не вярвам някой да е имал досега, материалите имат коефициент на усукване и това спомага при срещите ни с дупките по родните пътища. Материала старее..... 100 години Цените са точно такива каквито ти казваш. 250 капак. 150 калник. 200 броня. 100 прагове. Мога да те посъветвам само да внимаваш при избора си Имал съм за клиенти млади момчета които са плакали като деца заради това, че са дали по една пачка пари за неща от нета Марката не е хонда но бронята е лично моя разработка и много ми харесва. http://alfa.kachi-sn...1358614868o.jpg http://alfa.kachi-sn...1358614903a.jpg Скоро започвам изработката на частите за моя "звяр" които ще са над 70% от автомобила и ще те държа в течение. Надявам се да съм полезен... Поздрави.
  12. Здравейте,Занимавам се вече 10-тина години със такъв тип изработка на детайли ( Не само автомобилни )От скромния си опит мога да споделя, че като за нас ( Българите ) така нареченото от вас ФИБРОСТЪКЛО е идеално.Основните материали за изработка на автомобилни части са следните:КАРБОН ( Въглеродни нишки в най чистия си вариант ) Цената им е около 90лв. на квадрат. Изключително здрави и леки. НО чупливи.Епоксидна смола за въглеродните нишки - около 30лв/лт Кевлар ( Друга разновидност въглеродна нишка с голям процент кислород ) Цената им е около 40лв. на квадрат. Здраво и гъвкаво.Стъкломат ( Ненаситени полиестерни нишки ) Цената им е около 30лв. за килограм. Придава плътност и удароустойчивост.Полиестерна смола за гореизброените 2. Цената е около 140лв. за 20кг.Нямам намерение да изброявам всички видове материали и смоли към тях, защото са над 1000 разновидности. Цените който съм дал са цени на дребно без ускорители, втвърдители и стабилизатори.Пускам този пост за всички ентусиасти които се чудят КОЛКО струва и ОТ КАКВО се прави.За преден капак се прави следния сандвич от материали: кевлар, мат, мат, кевлар.Калник: кевлар, мат, матБроня: мат, кевлар, мат, кевлар, матНЕ СЕ ХВЪРЛЯЙТЕ НА ГОТОВИ ДЕТАЙЛИ ОТ НЕТА !!!2години под ред се убивам да ремонтирам спукани и начупени капаци и брони.Пресния пример от това лято: Едно момче си купува БАШ карбонов капак за 100лв. Слага го всичко ОК. Кара 2 седмици и капака се нацепва като на дърта баба петите ( И хайде на ремонт )Булшинството от това което се продава по нета се прави на преси и матрици без каквато и да е ръчна намеса и Е ПЪЛЕН БОКЛУК.ВНИМАВАЙТЕ КОГАТО КУПУВАТЕ ИЛИ ПОРЪЧВАТЕ ТАКИВА ДЕТАЙЛИ !!!НЕ СЕ ХВАЩАЙТЕ ДА ГО ПРАВИТЕ САМИ !!! Всеки един от гореизброените материали е СИЛНО токсичен ( НО на никой не му пука защото сме в България :P/> )Изработката на детайл отнема много време дори и на мен.При неправилна изработка детайла става ТРОШЛИВ.Ако някой си мисли, че хващаш смолата и плата и мацаш. После оставяш да изсъхне и си готов. НЕ Е ТАКА !!! Не се подвеждайте по хилядите клипове в нета тип НАПРАВИ СИ САМ. :dry:/>Това е сложна наука. Има технологични времена. Печене при определена температура. Адхезия на материалите един към друг. Стабилизатори на процеси и т.н.Ако толкова много искаш "раздут" ( "тунингован" "лек" ) капак, намери фирма или човек който се занимава с такива неща и който има условията да изработи такъв детайл. Не се хващай САМ.Към края на февруари най после започвам собствения си проект на Прелюдчето :rolleyes:/> който ще ви разясни доста неща.Пускам този пост само и единствено с образователна и напътническа цел.Поздрави.
  13. Като дадеш контакт... чуваш ли помпата ?
  14. nevipa

    Prelude 4g.

    Това е често срещан проблем при модела ( Поне при моите 3 ).Решението е следното:Разглобяваш централната конзола.Вадиш управлението което се намира отзад. Разглобяваш го.Припояваш крачетата на печатната платка на БУКСИТЕ и затваряш.Имал съм 3 прелюда и на трите го правих това упражнение.Огледай и за други лоши спойки по платката.Поздрави. ;)/>
×
×
  • Създай нов...