Jump to content
kazadores

Спортен колектор за Д серия

Recommended Posts

Здравейте колеги,реших да си ъпгрейдна малко изпускателната система.Моторът е Д16З6 и съм се спрял на конфигурация от: колектор 4-2-1,тръби на 55мм външно,2 резонатора и крайно полупроходно гърне.Питането ми е относно колектора.Знае ли някой от къде може да се поръча малко по-качествен колектор от масовите "китайки" и ако някой е поръчвал такова животно да сподели име на марка,цена,сайт за поръчка и всякаква полезна информация (ефект)... Виждал съм с очите си китайски колектор от масовите,който беше с остри ръбове вътре,на които може човек да се пореже,несходими тръби и едно гадно покритие,което за нула време пада и става ужасен на вид.Не предвиждам използването на термолента,така че и видът на тръбите е от значение.До колкото знам китайските се делят на няколко класа на изработка и ме интересува да се сдобия с колектор така да се каже "най-скъпия от евтините",тъй като DC Sports вече отиват в друга ценова област.Не искам да се опаря от Ибей,защото там всички са еднакви и мисля,че са от тези,които вървят тук по около 200 лв.(от ниския клас).Надявам се някой ще може да помогне.Благодаря предварително и поздрави. :)/>ПС:Разбира се,ако някой продава такъв колектор,нека ми драсне на лични :)

Редактирано от kazadores

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миля ,че няма колектор който да не му изгори покритието с времето.Що се отнася до ефекта на самия колектор при мен беше точно 4 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажа, че има китайки и китайки, моя колектор е и-гейски, доста добра изработка, неръждавейка 1,5мм, фланци, заварки всичко е доста кадърно направено, отвътре няма провар, остри ръбове и тем подобни, вече три години го бие здраво огъня, все по-хубав става :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сум за а9-ковия изпускател. По-евтин и по-здрав, а върши същата работа като китайския.

  • Нагоре 3
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова питам за мнения относно вървежа.Ако няма да се усети кой знае каква разлика с друг колектор,да си карам заводския и да сменя само тръбите и гърнетата с по-проходни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дори само спортен 4-2-1 да сложиш ще усетиш разлика макар и минимална. Стоковите не струват. Най-добре колектор с генерацийк... Все пак караме малолитражки атмосферки, не очаквайте чудеса с тунинг по за 200-300лв ....

Редактирано от Sako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако от един спортен колектор се вадят 4-5 коня,е добре според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка кола с един и същ колектор ще изкара различна мощност. Нещата са навързани.. Друг е въпроса с желанията от минимален бюджет.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип не бих жалил средства,защото искам да направя качествена генерация.Намерил съм много добър майстор,който даже може да ми направи колектор,доста по-добър от китайките,но пък ще струва на цената на DC Sport и затова все още се чудя дали да започна на първо време от тръбите и гърнетата и по-натам колектор или да изчакам и да действам всичко накуп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колектора от А9 не е ли 4-1 и дали ще пасне на Z9?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и на Д16з6 е 4-2-1 . Обаче от двувалка / д16а9 / освен липсата на отвора на сондата пасва на място , но има разлика портовете и не върши работа !!! Лично Хондю ми го каза преди време .Колегата добре се е насочил към "спортен" 4-2-1 . Сега само му остава да види кои марки са качествени и каква генерация да пусне .

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се абстрахираме от разликата при портовете (предполагам фланеца е друг) и липсата на отвор за сондата,колекторите от А9 и Z6/Z9 не са ли еднакви като диаметър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма разлика в портовете, всички изпускателни колектори от д-серии са взаимозаменяеми!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D има голяма разлика в портовете между едновалови и двувалови д серии, освен това се разминават с малко, ако някой не вярва може да пита hondю или да провери сам, вместо да пише колкото да каже нещо. а9 колектор не ти трябва и няма да има по-различен ефект от з6/7/9.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз бях със стоков 4-2-1 и генерация на 57мм сложих спортен и колата тръгна добре,стана по тиха няма го това задържане(напрежение) като при стоковия.Съвета ми е слагай някакъв е-бейски без да му мислиш много.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Станислав, дай снимки как се разминават портовете, че аз колкото съм гледал няма разминаване!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки немога да ти дам, вземи по една гарнитурка за всмукател и изпускател за едовалова д-серия и го наложи на твойта двувалка, за по-лесен начин не се сещам в момента. Ако имаш номера или фейсбука на hondю може да се свържеш с него да ти обясни по-подробно за разликите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сигурен, че от д16з5 става без проблем и разминаване на д15б2. И стига с тези китайски боклуци, да не забравяме от къде изгрява слънцето....П.П. Като се замисля съм слагал от д16з5 и на д15з1

Редактирано от Ростислав
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качеството идва на съответната цена Жорка :) Ако ти се дават кинти колкото за още един сивик за хубав колектор то аз лично бих те насочил към:http://bisimoto.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=5_9_103_105_107&products_id=365&zenid=gj509i695cm1766ncgs5aet6j2Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори най-евтините ибейски си заслужават, за стоков забрави. Вече за по-хубав на добра цена, трудно. Аз навремето търсех и накрая си взех на Twister от колегата alex gti. До колкото разбрах обаче няма да внасят повече. Дали е туистър наистина съмнява ме, в нета няма такова животно. Но пък ми изглежда една идея по-добре от ибейски и e едно цяло, не е на две части. Може да му пуснеш едно ЛС за всеки случай, за 300лв беше моя :)/>

 

Ето и една графика на D16Y7. Червеното е стоков изпускател от D16Z6, синьото ибейски за 100 долара.

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз гледах тези на Туистър и ми се видяха по-хубави от масовите китайски.Ще потърся колегата,въпреки че отдавна не е влизал във форума.Колкото до бисимото-то това е най-добрия колектор за Д серия,но за жалост наистина струва колкото цяла кола.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на колегата ,че ще питам в темата му,но за тези гърнета Twister доста добри отзиви чувам.Гледам и колектори произвеждат,та въпроса ми е имат ли сайт в който да резгледам,представителство в България или поне в някой сайт за части който да ги предлага?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко метра термолента отива за един спортен колектор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...