Izverg 458 #1 Публикувано 3 Януари, 2013 Първо честита нова година на всички пожелавам здраве, щастие и сбъднати мечти!! Днес съвсем случайно попаднах на едни статии и клипчета в Youtube, за почистване на цилиндри от загар с вода. Вкарват водата през вакум маркуч и при работещ двигател на определени обороти (2000/3000) с бавно впръскване "издухват" загара и след това започва да работи по-добре и по тихо. Не мога да кажа дали това работи или не, за това искам да попитам, някой правил ли го е и има ли ефект? Клипчето можете да видите тук: Клипа има няколко части тази е номер 3, на нея се вижда какво прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #2 Отговорено 4 Януари, 2013 Преди доста време съм гледал тази процедура на баба лада и като че ли имаше ефект ,аз не бих е пробвал на моята колица :lol:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #3 Отговорено 5 Януари, 2013 Преди доста време съм гледал тази процедура на баба лада и като че ли имаше ефект ,аз не бих е пробвал на моята колица /> Защо,какво ще и стане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #4 Отговорено 5 Януари, 2013 Аз го правих на д15ката с един майстор по ДВГ във Варна 2 литра вода и прекарахме бавно и има положителна разлика определено. Нашите двигатели не са по-калпави от Ладовите, напротив, така че не виждам какво може да се случи при правилно извършена процедура Сега ако ме питате от къде я сипвахме ще ви излъжа някъде от около дросела беше с една ГОЛЯМА спринцовка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #5 Отговорено 5 Януари, 2013 Преди доста време съм гледал тази процедура на баба лада и като че ли имаше ефект ,аз не бих е пробвал на моята колица /> Защо,какво ще и стане? Ами виждал съм едно дизелово бмв след воден удар и биелите му стояха доста странно ,ще кажеш че е дизел ама страх лозе пази ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #6 Отговорено 5 Януари, 2013 (Редактирано) Може,но това е друга бираЕто Тук пише всичко! Редактирано 5 Януари, 2013 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_bo 106 #7 Отговорено 9 Януари, 2013 Здравейте и за много години на всички, живи и здрави! За пръв път разбирам за такова почистване на цилиндрите, но като разгледах дадените линкове и се замислих примерно, ако се кара в дъждовно време, когато е доста влажно, ефекта не е ли подобен(въпреки, че количеството на водата е по-малко)? И другото, което ми напомня тези водни инжекции е водородните клетки. Тяхната идея е по-скоро за икономия на гориво, но почистващия ефект също е следствие от употребата им. И въпроса е дали благоприятния ефект се постига с такова впръскване на вода за кратко време или не му пречи, ако е продължително? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks1962 2 #8 Отговорено 25 Януари, 2013 Нещо се е объркало, затова пиша пак. Преди година се бях " запалил " по темата, прочетох де що намерих и реших да го направя. Колите са 2, стари дизели в перфектно състояние. Използвах пръскало от препарат за миене на прозорци. Изпръсках по 300 грама в смукателния колектор, след филтъра. Не съм забелязал никакъв ефект, нито тогава, нито по-късно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #9 Отговорено 25 Януари, 2013 (Редактирано) Ако е работил добре, едва ли ще усетиш разлика тогава. Аз на пролет, като се постопли ще я загрея и ще я пробвам. :rolleyes:/> Редактирано 25 Януари, 2013 от Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #10 Отговорено 26 Януари, 2013 На пролет ще сменям бутала,сигменти ..... и преди да отворя двигателя,ще го наливам с вода да видя как ще изглеждат буталата и клапаните след почистване.Виждал съм,след издухана гарнитура челата на буталата са като нови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове