ozirisa 0 #1 Публикувано 24 Декември, 2012 Здравейте! От 7 месеца имам Хонда Сивик 2.2 i-cdti и нямам никакви оплаквания поне за сега.Обслужих колата, когато я купих и 10 000 км след това карайки ми светна жълта лампа за масло с една вълничка отдолу! Реших, че маслото е смяна и го смених, като този път купих много скъпо масло с надеждата, че това е проблема. Вчера на 11 000км от предната смяна пак ми светна същата лампа.Искам да попитам това нормално ли е?Трябва ли да се притеснявам, че има по-сериозен проблем или е нормално да трябва да се долива масло?И другото, което ме интересува в крайна сметка на колко хиляди трябва да сменям масло на 2.2 i-cdti. Благодаря Ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #2 Отговорено 24 Декември, 2012 ми по-принцип тая лампа е за понижено ниво на маслото а не че е за смяна ти гледаш ли на пръчката кво става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozirisa 0 #3 Отговорено 24 Декември, 2012 ми по-принцип тая лампа е за понижено ниво на маслото а не че е за смяна ти гледаш ли на пръчката кво ставаАми да, когато светна спрях на първата бензитостанция и нали има 2 чертички или точки за нивото.Маслото беше между 2те.Нормално ли е за този двигател на 11 000 след смяната да е така?Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 24 Декември, 2012 Що да не е нормално?!?Всички коли, които съм имал са били с ниво на маслото между мин. и макс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 24 Декември, 2012 За това са ти двете чертички Не трябва да е под минимума и над максимума. А като смениш маслото лампата гасне ли ? По принцип живота на маслото е 10 000 км. или 6 месеца. някой дизелови масла са с удължен пробег и се сменяват на 15 000, за камионите има и по-удължени периоди. Някой го сменяват и на 7 000. Да се долива е нормално,като разход от 1л/1000км пробег си за ремонт, при по- малко караш и доливаш.Масло се гледа на студен мотор и на хоризонтално оставена кола. Вадиш пръчката, бършеш я със салфетка, примерно и пак я слагаш. После вадиш и гледаш какво е нивото. пробвай да намериш мануал да видиш защо аджеба свети тая лампа. Може и в Бултрако да звъннеш. Ако не ги мързи ще ти кажат какво и как се случва, ама са си темерути... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 24 Декември, 2012 Барс и спри да пишеш глупости по темите какви са тия 6 месеца 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 24 Декември, 2012 (Редактирано) Е нали по принцип беше толкова за маслата или 1 г. ако не си минал 10 000 км с маслото ? Аз обикновено ги правя на около 4, ама ше погледна в нета какво пише по въпроса. Имаше определено време, за което маслото се скапва от стоенето... :dry:/>п.п. До сега се порових малко по интернет пространството. Дават го на 1г при рядко каране на колата и без много зор. При предимно градска експлоатация и с повече зор- по-често. Пишат и за полевия тест, където вадиш пръчката с за маслото и си мажеш от маслото между пръстите. Ако драска/без натиск/ е за смяна. Това на рядко карани коли и такива без индикация. Тая на колегата комай тая ламба му е за това- колата решава кога маслото трябва да се смени и готово . Редактирано 24 Декември, 2012 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #8 Отговорено 24 Декември, 2012 Аз също го мятам на 6 месеца т.е преди зимата и след нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #9 Отговорено 24 Декември, 2012 Мисля, че стана дума за това колко може да престои извън опаковката, тоест в мотора. И да не караш колата - мине ли определен период (не е 6 месеца) - сменяш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #10 Отговорено 24 Декември, 2012 Ай де сега ново 20 :D/>????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #11 Отговорено 24 Декември, 2012 Тези двигатели имат проблем с датчика за ниво на маслото,стои на картера.Можеш да го смениш или да си караш така,няма да имаш ядове.п.п:Масло само 0в30 и можеш да караш 15000км,но по-добре не изчаквай до толкова.Това е лично мнение,да ме извинят компетенциите по маслата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове