Jump to content
FuckHonda

д15б2

Recommended Posts

Богата смес. Смърди на бензин около колата и пуши бяло. За 3та зима ви пиша за проблема. Няма разрешаване, както и изчезва напролет. Тогава ми гори 8-9 със сопите, сега 18-19 без сопи. Мотора е д15б2 Сменил съм. въздушен ф-р, свещи, горивен филтър, ангренаж с ролка и водна помпа, зацепени са, ламдата я мерят бачка си.Чудя се към кои вторични да я засиля, тая зима :(

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засили я към сервиза ;) Провери си термостата и щом има бял дим може да са клапани... Дано да съм ти полезен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и гарнитура да си издухал също така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или някой температурен датик и да бута богато...ХОди на сервиз.

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж ходя при най-добрите, (цяла Варна ги знае пичовете), но казват ще се сменя на ред докато се уцели, е да ама няма да рискувам грешни пари. За гарнитурата май не я е издухала, защото не губя течност и като карам 30-40 километра извънградско както днес и вчера, и не пуши бяло и мирише значително по-малко на бензин. Термостата забравих да кажа, че съм го сменил с ОЕМски, промил съм радиаторите и блока, сипал съм готова смес Хонда ОЕМ пак от официалния представител преди месец и половина.Тая кола колко температурни датчика има, къде са и какво правят в цялата схема, някой имал ли е същия проблем да каже ДА и моя Бзле бе6е така смених датчик Х намиращ се еди къде си и се оправи всичко. Струваше ХХ лева преди Х време :)))И още нещо незнам дали е свързано, но оборотите на падат на празен ход под 1050(при това със фарове, парно, знаете как е зимата) дори и да карам по 150-200 километра без да спра :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи работи на смукач

Редактирано от fenabg
цитат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е на смукач = значи прави богата смес. Този смукач електронен ли е, и какви датчици го управляват. Примерно аз така си ги представям работите, компа си мисли че през цялото време колата е студена и пуска повече гориво, дори и като загрее. Температурата на уреда си заковава бързо почти на средата и не мърда от там без значение зима лято, задръствания баири и така нататък, никога не ми е прегрявала колата. Може би има друг датчик освен този които управлява стрелката на уреда. Някой който лъже компа, който междудругото не дава грешки.Само за протокола, на радиатора горния маркуч си е винаги по-горещ от долния(след каране естествено примерно 10-20 км градско), което съм чел че е нормално. При натискане на един от двата другия се издува и така, изключвам запушен частично радиатор.

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колега аз имах същия проблем .Както колата си гореше 8-9 което е добре за д16а8 почна да ми гори 11-12 и почна да пали трудно и да мирише на богата смес . Проблема се оказа от един прекъснат температурен датчик на главата оправих ме го и сега колата е ок . и аз така си обяснявам нещата като тебе .Че така компа се лъже и пуска постоянно повече гориво и колата е постоянно студена . Дано съм ти бил полезен Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурен датчик на главата, вътре в главата ли е, или мога да го видя отвън и къде се намира (как да го позная), на тебе кое му беше прекъснато, буксата или прекъсан кабел ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Датчика трябва да е под делкото,бял на цвят с две кабелчета,до него стои и датчика за самата стрелка (едно кабелче) в уреда на таблото.По принцип неможе да се скапе на цяло,колата ще си върви както казваш,обаче "буха" яко бензин,дава прекалено голямо съпротивление на ЕКУ-то и от там самото обогатяване става голямо,и постоянно лъже колата че е студена.поз.20 от тази снимка http://old.japancars.ru/cat/honda/image.php?npl=17SR301&nplblk=E__0600&s=0.45 Редактирано от nastezatelq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос към хората запознати с този датчик. Ако колата си държи нормални обороти когато е загряла (900-1000 макс) има ли възможност пак да и е голям разхода заради този температурен датчик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не батка!И намали тъпите съвети! :D

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се карайте колеги, дайте да ги разнищим тея проблеми после ще черпя яко :cool: :cool: :cool: Отивам да го локализирам и ще потърся цена, ако не е скъп го сменям, ако пък не ще имам резервен, дано да се оправи да държи ниски обороти и да падне разхода :cool: други кусири иначе няма тая кола, освен че ми е байпаснат охладителя на хидравликата с един U образен маркуч, което незнам дали е повод за притеснение, надявам се вие да кажете ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Twa не е байпас а си е така ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене беше така колата държеше 900-1000 оборота и вдигна разхода с 3 литра бензин и почна да пали от 3-4 път .А моя датчик не беше заминал а му беше прекъснат кабела и само го споих ме и сичко се управи с едни 10 лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене беше така колата държеше 900-1000 оборота и вдигна разхода с 3 литра бензин и почна да пали от 3-4 път .А моя датчик не беше заминал а му беше прекъснат кабела и само го споих ме и сичко се управи с едни 10 лв

Мерси колега, това отваря нова страница в моето разследване :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти какво точно разследваш я кажи, понеже и аз съм я правил моята много. Най голямата мистерия е невървежа за малко замисляне в ниските :huh: :huh: :huh::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като я взех харчеше много малко, в последствие изведнъж качи разхода до 16, ходих на регулиране на газта и я затворихме почти докрай и сега харчи 12. Освен това лятото като я карах продължително време, след като спра на едно място и загася почваше да ми кипи водата в разширителния съд. Поръчах си нова ОЕМ капачка и чакам до 1 седмица да дойде заедно с задни тампони, че съм разбил и да видим дали проблема с кипенето ще изчезне, а на другия проблем още му търсим решението. Лошото е, че колата ми е много странна сглобка: на блока ми пише d13b2, главата ми е d15b2, инсталацията е от оригиналния d15b8 пълна инжекция, а копютъра е p1g от d15z3 vtec-e :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ALL motor Д серийка имаш интересно, звучи. По ВИН номер битрябвало да ти излиза че е д13, от там глава и всмукатели са сменяни, сигурно понавървява. Капачката така и така си я поръчал ще си покаже като я смениш :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ALL motor Д серийка имаш интересно, звучи. По ВИН номер битрябвало да ти излиза че е д13, от там глава и всмукатели са сменяни, сигурно понавървява. Капачката така и така си я поръчал ще си покаже като я смениш :P/>/>

По вин излиза канадския мотор d15b8 от който са колекторите :)/> Понавъврява колата но са и много малко оборотите и за това се замислях за суап с d16z6 на главата но засега остава в бъдещето това ми намерение :) Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мене много ме дразни това замисляне в ниските като подам газ . днеска ми направиха реглаж на делкото и според мене малко от малко това замисляне се пооправи може и да е вношение да но да не е де Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и през това минах, подобриха се работите но пак го има мисленето :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета тука едни теми, че при силно замърсено IACV освен колебливите обороти, може да ги държи и високи, от там ми изникна въпроса, може ли от там да са ми високи оборотите и да гори много. Пак казвам 1200rpm загряла с включени консуматори, музика нямам. Клапана не съм го чистил никога?

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчисти го, лесна работа е, аз моя го чистих преди няколко дни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

WD-40 ли да си купя, или спрей за карбуратори. При тебе усети ли някакъв ефект?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

WD-40 ли да си купя, или спрей за карбуратори. При тебе усети ли някакъв ефект?

Ами аз карам на газ и ефекта не е много усезаем, но не ми вдига вече грешката за клапана. Иначе аз моя го пръсках с контактен спрей, но не ми хареса че останаха много гадости и след това взех обезмаслител Меглио и с него го изчистих. 3-4 пъти след 5 минути киснене потече катран от вътре, след което го промих с вряла вода и накрая лъсна. При мен беше много задръстен и по цедката имаше страшно много мръсотия :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора четох тука няколко чужди форума, при някой се оправя след почистване на ИАЦВ, но хората пишат, че ако охладителната система има въздух може да окаже влияние на празния ход. Възможно е също и температурния датчик, който се намира в блока, при невярно подадена информация към ЕКУ.Ако потвърдите, че въздуха в системата има отношение към проблема за високи обороти на празен ход, то аз при първия възможен момент мятам ИАЦВто да го чистя, ама яко да го чистя.Също така да си обезвъздуша системата, понеже имам съмнения, че не е добре направено.Ако няма промяна, ще сменя температурния датчик. Днес я гледах на стробоскоп центровката, точна си е.Радиатора ми сълзи от 1 място в пластмасовата част, когато загрее водата, фатално ли е ако я карам известно време така?

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя радиатор също сълзи отгоре....а карам така няколко месеца и засега няма проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

honda_lv, как мислиш, че с контактен спрей може да се изчисти нещо мръсно?!? ;)

маймуна, охладителната система се обезвъздушава сама, ако системата е херметично затворена! Твоята затворена ли е или ма?!? :D

Пробвай с друг датчик за температура и да, въздуха в много от случаите само пречи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

honda_lv, как мислиш, че с контактен спрей може да се изчисти нещо мръсно?!? ;)/>

маймуна, охладителната система се обезвъздушава сама, ако системата е херметично затворена! Твоята затворена ли е или ма?!? :D/>

Пробвай с друг датчик за температура и да, въздуха в много от случаите само пречи.

 

Ами това пишеше в темата за почистване на IACV "използвайте контактен спрей или спрей за чистене на карбуратори" по същата логика мога да попитам как решиха, че със спрея за развиване на гайки WD40 може да се почисти? :D Иначе с обезмаслителя стана чудесно, от цедката паднаха доста утайки, както и от другата дупка и смятам, че сега е по-добре. Чакам си до края на седмицата новия компютър и ще видим как ще е... Ако не друго, то поне докато я карах със стария спря да ми вдига грешката за IACV-то след като го почистих :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това пишеше в темата за почистване на IACV "използвайте контактен спрей...

Дай да я видим тая тема, дето пише да чистиш с контактен спрей, модовете да я оправят!!!/>/>Колегата на който си посочил кви грешки има пита каде са датчиците - обясни му на човека! ;)/>/>http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=81645 Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно е тази http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56586 направо да я трият модовете!!Чистете ги ЕАЦВ-тата с прах за пране или веро ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напъваш се нещо, адаш, леко!Написах да я оправят - не да я трият. ;)/> Всеки може да си чисти всичко с каквото си поиска - друг е въпроса за качеството на чистенето. :P/>

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Себулба според тебе Меглиото като силен разтворител няма да навреди на ИАЦВ клапана, нали ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напъваш се нещо, адаш, леко!

Амме дреме ми на ... :D темата е превод на друга,и е по скоро да се разбере къде е и как се сваля,вече кой с какво ще го чисти(веро,прах за пране или пералня)си е негова работа.Но ако ще се хващаме за всяка една думичка..по добре да я няма темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм го разглобил и го кисна ИАЦВ то и имам въпросче: Абе тия д15б2-ки имат ли FITV :D и къде ? :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя клапан го чистя в ултра звукова вана и става като нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заведия при Дидо в Левски Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Висял съм при него достатъчно ;)Ся изчистих ИАЦВ-то. По-добре е работата 1000 оборота загряла(без консуматори), вместо 1250-1300(с консуматори), и НЕ мирише на бензин от аспуха. :cool: :cool: :cool: Ся как да я настроя на под 1000 оборота, преди ИАЦВ-то какво има по веригата???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...