FuckHonda 20 #1 Публикувано 9 Декември, 2012 Богата смес. Смърди на бензин около колата и пуши бяло. За 3та зима ви пиша за проблема. Няма разрешаване, както и изчезва напролет. Тогава ми гори 8-9 със сопите, сега 18-19 без сопи. Мотора е д15б2 Сменил съм. въздушен ф-р, свещи, горивен филтър, ангренаж с ролка и водна помпа, зацепени са, ламдата я мерят бачка си.Чудя се към кои вторични да я засиля, тая зима 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #2 Отговорено 9 Декември, 2012 Засили я към сервиза Провери си термостата и щом има бял дим може да са клапани... Дано да съм ти полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #3 Отговорено 9 Декември, 2012 Може и гарнитура да си издухал също така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 9 Декември, 2012 (Редактирано) Или някой температурен датик и да бута богато...ХОди на сервиз. Редактирано 9 Декември, 2012 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #5 Отговорено 9 Декември, 2012 Уж ходя при най-добрите, (цяла Варна ги знае пичовете), но казват ще се сменя на ред докато се уцели, е да ама няма да рискувам грешни пари. За гарнитурата май не я е издухала, защото не губя течност и като карам 30-40 километра извънградско както днес и вчера, и не пуши бяло и мирише значително по-малко на бензин. Термостата забравих да кажа, че съм го сменил с ОЕМски, промил съм радиаторите и блока, сипал съм готова смес Хонда ОЕМ пак от официалния представител преди месец и половина.Тая кола колко температурни датчика има, къде са и какво правят в цялата схема, някой имал ли е същия проблем да каже ДА и моя Бзле бе6е така смених датчик Х намиращ се еди къде си и се оправи всичко. Струваше ХХ лева преди Х време ))И още нещо незнам дали е свързано, но оборотите на падат на празен ход под 1050(при това със фарове, парно, знаете как е зимата) дори и да карам по 150-200 километра без да спра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petioooo 5 #6 Отговорено 9 Декември, 2012 (Редактирано) значи работи на смукач Редактирано 9 Декември, 2012 от fenabg цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #7 Отговорено 9 Декември, 2012 (Редактирано) Щом е на смукач = значи прави богата смес. Този смукач електронен ли е, и какви датчици го управляват. Примерно аз така си ги представям работите, компа си мисли че през цялото време колата е студена и пуска повече гориво, дори и като загрее. Температурата на уреда си заковава бързо почти на средата и не мърда от там без значение зима лято, задръствания баири и така нататък, никога не ми е прегрявала колата. Може би има друг датчик освен този които управлява стрелката на уреда. Някой който лъже компа, който междудругото не дава грешки.Само за протокола, на радиатора горния маркуч си е винаги по-горещ от долния(след каране естествено примерно 10-20 км градско), което съм чел че е нормално. При натискане на един от двата другия се издува и така, изключвам запушен частично радиатор. Редактирано 9 Декември, 2012 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #8 Отговорено 10 Декември, 2012 здр колега аз имах същия проблем .Както колата си гореше 8-9 което е добре за д16а8 почна да ми гори 11-12 и почна да пали трудно и да мирише на богата смес . Проблема се оказа от един прекъснат температурен датчик на главата оправих ме го и сега колата е ок . и аз така си обяснявам нещата като тебе .Че така компа се лъже и пуска постоянно повече гориво и колата е постоянно студена . Дано съм ти бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #9 Отговорено 10 Декември, 2012 Температурен датчик на главата, вътре в главата ли е, или мога да го видя отвън и къде се намира (как да го позная), на тебе кое му беше прекъснато, буксата или прекъсан кабел ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #10 Отговорено 11 Декември, 2012 (Редактирано) Датчика трябва да е под делкото,бял на цвят с две кабелчета,до него стои и датчика за самата стрелка (едно кабелче) в уреда на таблото.По принцип неможе да се скапе на цяло,колата ще си върви както казваш,обаче "буха" яко бензин,дава прекалено голямо съпротивление на ЕКУ-то и от там самото обогатяване става голямо,и постоянно лъже колата че е студена.поз.20 от тази снимка http://old.japancars.ru/cat/honda/image.php?npl=17SR301&nplblk=E__0600&s=0.45 Редактирано 11 Декември, 2012 от nastezatelq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #11 Отговорено 11 Декември, 2012 Имам въпрос към хората запознати с този датчик. Ако колата си държи нормални обороти когато е загряла (900-1000 макс) има ли възможност пак да и е голям разхода заради този температурен датчик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #12 Отговорено 11 Декември, 2012 Не батка!И намали тъпите съвети! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #13 Отговорено 11 Декември, 2012 Не се карайте колеги, дайте да ги разнищим тея проблеми после ще черпя яко :cool: Отивам да го локализирам и ще потърся цена, ако не е скъп го сменям, ако пък не ще имам резервен, дано да се оправи да държи ниски обороти и да падне разхода други кусири иначе няма тая кола, освен че ми е байпаснат охладителя на хидравликата с един U образен маркуч, което незнам дали е повод за притеснение, надявам се вие да кажете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 11 Декември, 2012 Twa не е байпас а си е така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #15 Отговорено 11 Декември, 2012 при мене беше така колата държеше 900-1000 оборота и вдигна разхода с 3 литра бензин и почна да пали от 3-4 път .А моя датчик не беше заминал а му беше прекъснат кабела и само го споих ме и сичко се управи с едни 10 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #16 Отговорено 11 Декември, 2012 при мене беше така колата държеше 900-1000 оборота и вдигна разхода с 3 литра бензин и почна да пали от 3-4 път .А моя датчик не беше заминал а му беше прекъснат кабела и само го споих ме и сичко се управи с едни 10 лвМерси колега, това отваря нова страница в моето разследване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #17 Отговорено 11 Декември, 2012 Ти какво точно разследваш я кажи, понеже и аз съм я правил моята много. Най голямата мистерия е невървежа за малко замисляне в ниските :huh: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #18 Отговорено 12 Декември, 2012 Ами като я взех харчеше много малко, в последствие изведнъж качи разхода до 16, ходих на регулиране на газта и я затворихме почти докрай и сега харчи 12. Освен това лятото като я карах продължително време, след като спра на едно място и загася почваше да ми кипи водата в разширителния съд. Поръчах си нова ОЕМ капачка и чакам до 1 седмица да дойде заедно с задни тампони, че съм разбил и да видим дали проблема с кипенето ще изчезне, а на другия проблем още му търсим решението. Лошото е, че колата ми е много странна сглобка: на блока ми пише d13b2, главата ми е d15b2, инсталацията е от оригиналния d15b8 пълна инжекция, а копютъра е p1g от d15z3 vtec-e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #19 Отговорено 12 Декември, 2012 ALL motor Д серийка имаш интересно, звучи. По ВИН номер битрябвало да ти излиза че е д13, от там глава и всмукатели са сменяни, сигурно понавървява. Капачката така и така си я поръчал ще си покаже като я смениш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #20 Отговорено 12 Декември, 2012 (Редактирано) ALL motor Д серийка имаш интересно, звучи. По ВИН номер битрябвало да ти излиза че е д13, от там глава и всмукатели са сменяни, сигурно понавървява. Капачката така и така си я поръчал ще си покаже като я смениш :P/>/>По вин излиза канадския мотор d15b8 от който са колекторите :)/> Понавъврява колата но са и много малко оборотите и за това се замислях за суап с d16z6 на главата но засега остава в бъдещето това ми намерение Редактирано 12 Декември, 2012 от honda_lv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #21 Отговорено 12 Декември, 2012 И мене много ме дразни това замисляне в ниските като подам газ . днеска ми направиха реглаж на делкото и според мене малко от малко това замисляне се пооправи може и да е вношение да но да не е де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #22 Отговорено 12 Декември, 2012 Да и през това минах, подобриха се работите но пак го има мисленето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #23 Отговорено 22 Декември, 2012 (Редактирано) Чета тука едни теми, че при силно замърсено IACV освен колебливите обороти, може да ги държи и високи, от там ми изникна въпроса, може ли от там да са ми високи оборотите и да гори много. Пак казвам 1200rpm загряла с включени консуматори, музика нямам. Клапана не съм го чистил никога? Редактирано 22 Декември, 2012 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #24 Отговорено 22 Декември, 2012 Изчисти го, лесна работа е, аз моя го чистих преди няколко дни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #25 Отговорено 22 Декември, 2012 WD-40 ли да си купя, или спрей за карбуратори. При тебе усети ли някакъв ефект? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #26 Отговорено 22 Декември, 2012 WD-40 ли да си купя, или спрей за карбуратори. При тебе усети ли някакъв ефект?Ами аз карам на газ и ефекта не е много усезаем, но не ми вдига вече грешката за клапана. Иначе аз моя го пръсках с контактен спрей, но не ми хареса че останаха много гадости и след това взех обезмаслител Меглио и с него го изчистих. 3-4 пъти след 5 минути киснене потече катран от вътре, след което го промих с вряла вода и накрая лъсна. При мен беше много задръстен и по цедката имаше страшно много мръсотия 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #27 Отговорено 8 Януари, 2013 (Редактирано) Хора четох тука няколко чужди форума, при някой се оправя след почистване на ИАЦВ, но хората пишат, че ако охладителната система има въздух може да окаже влияние на празния ход. Възможно е също и температурния датчик, който се намира в блока, при невярно подадена информация към ЕКУ.Ако потвърдите, че въздуха в системата има отношение към проблема за високи обороти на празен ход, то аз при първия възможен момент мятам ИАЦВто да го чистя, ама яко да го чистя.Също така да си обезвъздуша системата, понеже имам съмнения, че не е добре направено.Ако няма промяна, ще сменя температурния датчик. Днес я гледах на стробоскоп центровката, точна си е.Радиатора ми сълзи от 1 място в пластмасовата част, когато загрее водата, фатално ли е ако я карам известно време така? Редактирано 8 Януари, 2013 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
incr3dible 23 #28 Отговорено 8 Януари, 2013 Моя радиатор също сълзи отгоре....а карам така няколко месеца и засега няма проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #29 Отговорено 8 Януари, 2013 honda_lv, как мислиш, че с контактен спрей може да се изчисти нещо мръсно?!? маймуна, охладителната система се обезвъздушава сама, ако системата е херметично затворена! Твоята затворена ли е или ма?!? Пробвай с друг датчик за температура и да, въздуха в много от случаите само пречи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #30 Отговорено 9 Януари, 2013 honda_lv, как мислиш, че с контактен спрей може да се изчисти нещо мръсно?!? ;)/> маймуна, охладителната система се обезвъздушава сама, ако системата е херметично затворена! Твоята затворена ли е или ма?!? :D/> Пробвай с друг датчик за температура и да, въздуха в много от случаите само пречи. Ами това пишеше в темата за почистване на IACV "използвайте контактен спрей или спрей за чистене на карбуратори" по същата логика мога да попитам как решиха, че със спрея за развиване на гайки WD40 може да се почисти? Иначе с обезмаслителя стана чудесно, от цедката паднаха доста утайки, както и от другата дупка и смятам, че сега е по-добре. Чакам си до края на седмицата новия компютър и ще видим как ще е... Ако не друго, то поне докато я карах със стария спря да ми вдига грешката за IACV-то след като го почистих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #31 Отговорено 10 Януари, 2013 (Редактирано) Ами това пишеше в темата за почистване на IACV "използвайте контактен спрей...Дай да я видим тая тема, дето пише да чистиш с контактен спрей, модовете да я оправят!!!/>/>Колегата на който си посочил кви грешки има пита каде са датчиците - обясни му на човека! ;)/>/>http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=81645 Редактирано 10 Януари, 2013 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #32 Отговорено 10 Януари, 2013 Най вероятно е тази http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56586 направо да я трият модовете!!Чистете ги ЕАЦВ-тата с прах за пране или веро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #33 Отговорено 10 Януари, 2013 (Редактирано) Напъваш се нещо, адаш, леко!Написах да я оправят - не да я трият. ;)/> Всеки може да си чисти всичко с каквото си поиска - друг е въпроса за качеството на чистенето. :P/> Редактирано 10 Януари, 2013 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #34 Отговорено 12 Януари, 2013 @Себулба според тебе Меглиото като силен разтворител няма да навреди на ИАЦВ клапана, нали ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #35 Отговорено 12 Януари, 2013 Напъваш се нещо, адаш, леко!Амме дреме ми на ... темата е превод на друга,и е по скоро да се разбере къде е и как се сваля,вече кой с какво ще го чисти(веро,прах за пране или пералня)си е негова работа.Но ако ще се хващаме за всяка една думичка..по добре да я няма темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #36 Отговорено 14 Януари, 2013 Сега съм го разглобил и го кисна ИАЦВ то и имам въпросче: Абе тия д15б2-ки имат ли FITV и къде ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #37 Отговорено 14 Януари, 2013 Моя клапан го чистя в ултра звукова вана и става като нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cekocek 121 #38 Отговорено 14 Януари, 2013 Заведия при Дидо в Левски Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #39 Отговорено 14 Януари, 2013 Висял съм при него достатъчно Ся изчистих ИАЦВ-то. По-добре е работата 1000 оборота загряла(без консуматори), вместо 1250-1300(с консуматори), и НЕ мирише на бензин от аспуха. :cool: Ся как да я настроя на под 1000 оборота, преди ИАЦВ-то какво има по веригата??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #40 Отговорено 14 Януари, 2013 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=79071&st=0&p=1057311737&hl="%D0%A0%D2%9115%D0%A0%C2%B12"&fromsearch=1entry1057311737IACV и FITV на твоята кола са това, което си чистил. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове