honda_lv 107 #81 Отговорено 7 Януари, 2013 Идеята на този РАЗШИРИТЕЛЕН СЪД е точно измислена. Когато колата загрее до определени стойности и налягането в нейната охладителна система достигне обозначеното на капачката (на моята хонда 0.8 атмосфери) с цел запазването от пръскане на маркучи или други части от охладителната система това налягане се освобождава под формата на течност в разширителния съд. С по-прости думи, за да не се спука някой маркуч като стане много висока температурата и водата се разшири, част от нея отива в казанчето. В следващия момент, когато колата започне да изстива посредством този потопен в течност маркуч, който влиза в разширителя, охладителната система изтегля обратно течността и се допълва до нужното за нея количество. Препоръчително е в този разширителен съд да има течност, защото 1.Когато засмуква обратно течност е възможно да засмуче въздух при малко количество такава и 2.Когато се вкара вода от охладителната система в него, тя най-често е гореща и малка част от нея се изпарява.(тук сега ще кажете много малка няма голям смисъл, но аз ще ви кажа че тази малка част в страни с огромни разстояния като америка и т.н. се превръща в не чак толкова малка част). Като цяло за това и името му е разширителен съд, защото когато течността в системата се разшири, тя я изхвърля(складира) там. Надявам се да съм бил полезен в обяснението си, поздрави колеги 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #82 Отговорено 2 Май, 2015 (Редактирано) колеги карам сивик d14z4 и при пускане на парното стрелката пада рязко надолу преди да е загряла смених термостата с gates но проблема си остана някакви идеи да дадете по нанадолнище стрелката не мърдаБих искал да попитам понеже смених ангренаж и ролка без бодна помпа възможно ли е помпата да не върти добре водата както и какви са симптомите при не работеща помпа за сивик Редактирано 2 Май, 2015 от Mitkoto_tt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #83 Отговорено 15 Май, 2015 Не знам това с разширителя как бе измислено, но досега не съм виждал разширителен съд който да е правен да седи празен. Не случайно има маркировки минимум и максимум на него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Хондомир 3 #84 Отговорено 15 Декември, 2015 Здравейте,ще повдигна малко темата от прахта.Случаят е следния,карам колата около 30-40 минс още на 5-тата минута си е стигнала 90 градуса,парно има но по-слабо от преди спирам веднага отварям капака и горнич маркуч горещ долния - лед.Та мисълта ми е какво се случва,нито изстива колата по баири надолу нито нищо.Просто преди парното беше по-силно и дори когато не е загряла напълно духаше,а сега като загрее чак започва по-топлото и е по-слабо от преди,както и проблема със долния студен маркуч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #85 Отговорено 15 Декември, 2015 Сигурен ли си, че степените ти на парното работят както трябва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Хондомир 3 #86 Отговорено 21 Декември, 2015 Така беше разхлабена скобата на горния маркуч и оттам губеше налягане.Стегнах я и се оправи,но за два дни.Сега пак имам слабо парно и надува горния маркуч.Термостата е на 10 месеца BEHR мисля че на 78 градуса го даваха да отваря.Не прегрява,не губи течност не знам къде да търся проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове