Jump to content
jaccomo

ламбда сонда ЦРВ

Recommended Posts

Колеги искам да попитам нещо отнсло лмбда сондата на ЦРВто. В сервиза на омбре нещо споменаха че имали "детски" проблем със сондите тези модели но неоткрих нищо в интернет относно сондата. Някой наясно ли е за какво става въпрос и как се решава проблема защото дочух че в интернетмога да прочета за това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости :) не са видяли БМВ за тв атака приказват :lol: тя сондата си е консуматив, като крушките, при едни свети повече при други по малко :) Е има някои неща дето и влияят на живота ама то пък ние да не сме вечни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако кажеш какво по-точно те интересува за тези сонди, може и да можем да помогнем. Както каза Слави това си е консуматив - като му дойде времето се сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо конкретно колега, просто дочух че била застапа или нещо подобно, и било детски проблем при тези модели и да прочета в интернет ка да си я оправя. И за това питам дали има нещо често срещато при моделите което да се оправя с някакъв рестарт на ЕКУ-то или нещо подобно. Преди месерц имах проблем с другата ми кола, когато прехвърлеше на ГАЗ , ламбда сондата заспиваше и спираше да работи като хората докато не ресетна ЕКУ-то. След ресет соната заработваше отлично докато не прехвърли на ГАЗ. С месеци изкарваше ако не прехвърля на газ. Та идеята мо беше ако има някакъв такъв момент дето след известно време сондата да заспива и да трябва да се ресетне и нещо подобно да се запозная с него. Но като гледам отзивите станели проблем с нея решението е нова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, само на голфовете сондите като преспят и на другия ден им е минало и са като нови :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук добре. Още една подробност - ламбда сондите на CR-V RD1 147hP са две доколкото си спомням.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук добре. Още една подробност - ламбда сондите на CR-V RD1 147hP са две доколкото си спомням.

 

Не е добре колега..Публикувано изображение,това че има две л.сонди...,никак не е добре..Публикувано изображение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, само на голфовете сондите като преспят и на другия ден им е минало и са като нови Публикувано изображение

 

На алфа 156 е колега аз голфове НЕ карам :D . Иначе да, не е добре че има две сонди. Някой знае ли по принцип колко струват?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Така е, само на голфовете сондите като преспят и на другия ден им е минало и са като нови Публикувано изображение

 

На алфа 156 е колега аз голфове НЕ карам Публикувано изображение . Иначе да, не е добре че има две сонди. Някой знае ли по принцип колко струват?

 

120лв.-универсална на NJK 4-пинова,чудесна работа и евтинийка в сравнение с оригиналната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Така е, само на голфовете сондите като преспят и на другия ден им е минало и са като нови Публикувано изображение

 

На алфа 156 е колега аз голфове НЕ карам :D/> . Иначе да, не е добре че има две сонди. Някой знае ли по принцип колко струват?

 

Не си ме разбрал :) иронията ми няма нищо общо с тебе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, толкова е, и то без кабелната букса (трябва да си прехвърлиш старата ), но проблема е в съпротивлението на подгревателя. При мен поне отчита грешка "Primary oxygen sensor heater" Мисля, че е така защото беше с някаква измислена сонда още като я взех от стария собственик. Смених я с друга, че старата беше много мудна , но си остана грешката за подгревателя. Имам няколко използвани, но работещи сонди в мазето и всички са с различно съпротивление на подгревателя. Не знам дали това NGK ще е точно със стойността необходима за ЦРВ

Редактирано от The Dirty Harry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Така е, само на голфовете сондите като преспят и на другия ден им е минало и са като нови Публикувано изображение

 

На алфа 156 е колега аз голфове НЕ карам :D/>/> . Иначе да, не е добре че има две сонди. Някой знае ли по принцип колко струват?

 

Не се занимавай с универсални.Моята беше прецакана и се разрових малкол из нета.Хората пишат че работата е малко на късмет.В някои случаи им дава грешка.Аз моята си я поръчах от ebay.Оригинална на Denso с доставката до БГ ми излезе 100$ ( в Бултрако ми искаха 456 лв) :)/>)).

Смяната е елементарна.Само ти трябва канал за да не залягаш под колата.Трябва да изчистиш грешката с компютър и си готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...