jaccomo 96 #1 Публикувано 29 Ноември, 2012 Колеги искам да попитам нещо отнсло лмбда сондата на ЦРВто. В сервиза на омбре нещо споменаха че имали "детски" проблем със сондите тези модели но неоткрих нищо в интернет относно сондата. Някой наясно ли е за какво става въпрос и как се решава проблема защото дочух че в интернетмога да прочета за това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 30 Ноември, 2012 Глупости не са видяли БМВ за тв атака приказват тя сондата си е консуматив, като крушките, при едни свети повече при други по малко Е има някои неща дето и влияят на живота ама то пък ние да не сме вечни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #3 Отговорено 30 Ноември, 2012 Колега, ако кажеш какво по-точно те интересува за тези сонди, може и да можем да помогнем. Както каза Слави това си е консуматив - като му дойде времето се сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #4 Отговорено 30 Ноември, 2012 Нищо конкретно колега, просто дочух че била застапа или нещо подобно, и било детски проблем при тези модели и да прочета в интернет ка да си я оправя. И за това питам дали има нещо често срещато при моделите което да се оправя с някакъв рестарт на ЕКУ-то или нещо подобно. Преди месерц имах проблем с другата ми кола, когато прехвърлеше на ГАЗ , ламбда сондата заспиваше и спираше да работи като хората докато не ресетна ЕКУ-то. След ресет соната заработваше отлично докато не прехвърли на ГАЗ. С месеци изкарваше ако не прехвърля на газ. Та идеята мо беше ако има някакъв такъв момент дето след известно време сондата да заспива и да трябва да се ресетне и нещо подобно да се запозная с него. Но като гледам отзивите станели проблем с нея решението е нова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 30 Ноември, 2012 Така е, само на голфовете сондите като преспят и на другия ден им е минало и са като нови Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atz 0 #6 Отговорено 30 Ноември, 2012 До тук добре. Още една подробност - ламбда сондите на CR-V RD1 147hP са две доколкото си спомням. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #7 Отговорено 30 Ноември, 2012 До тук добре. Още една подробност - ламбда сондите на CR-V RD1 147hP са две доколкото си спомням. Не е добре колега..,това че има две л.сонди...,никак не е добре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #8 Отговорено 1 Декември, 2012 Така е, само на голфовете сондите като преспят и на другия ден им е минало и са като нови На алфа 156 е колега аз голфове НЕ карам . Иначе да, не е добре че има две сонди. Някой знае ли по принцип колко струват? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
foraki70 0 #9 Отговорено 1 Декември, 2012 Така е, само на голфовете сондите като преспят и на другия ден им е минало и са като нови На алфа 156 е колега аз голфове НЕ карам . Иначе да, не е добре че има две сонди. Някой знае ли по принцип колко струват? 120лв.-универсална на NJK 4-пинова,чудесна работа и евтинийка в сравнение с оригиналната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 2 Декември, 2012 Така е, само на голфовете сондите като преспят и на другия ден им е минало и са като нови На алфа 156 е колега аз голфове НЕ карам :D/> . Иначе да, не е добре че има две сонди. Някой знае ли по принцип колко струват? Не си ме разбрал иронията ми няма нищо общо с тебе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #11 Отговорено 3 Декември, 2012 (Редактирано) Да, толкова е, и то без кабелната букса (трябва да си прехвърлиш старата ), но проблема е в съпротивлението на подгревателя. При мен поне отчита грешка "Primary oxygen sensor heater" Мисля, че е така защото беше с някаква измислена сонда още като я взех от стария собственик. Смених я с друга, че старата беше много мудна , но си остана грешката за подгревателя. Имам няколко използвани, но работещи сонди в мазето и всички са с различно съпротивление на подгревателя. Не знам дали това NGK ще е точно със стойността необходима за ЦРВ Редактирано 3 Декември, 2012 от The Dirty Harry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #12 Отговорено 3 Декември, 2012 Виж тук пише за смяна на ламбда сонда при ЦРВ:http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=151646&highlight=%EF%EE%EA%F3%EF%EA%E0+%ED%EE%E2%E0+%EB%E0%EC%E1%E4%E0+%F1%EE%ED%E4%E0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #13 Отговорено 11 Декември, 2012 Така е, само на голфовете сондите като преспят и на другия ден им е минало и са като нови На алфа 156 е колега аз голфове НЕ карам :D/>/> . Иначе да, не е добре че има две сонди. Някой знае ли по принцип колко струват? Не се занимавай с универсални.Моята беше прецакана и се разрових малкол из нета.Хората пишат че работата е малко на късмет.В някои случаи им дава грешка.Аз моята си я поръчах от ebay.Оригинална на Denso с доставката до БГ ми излезе 100$ ( в Бултрако ми искаха 456 лв) :)/>)).Смяната е елементарна.Само ти трябва канал за да не залягаш под колата.Трябва да изчистиш грешката с компютър и си готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове