Red Line 33 #1 Публикувано 24 Ноември, 2012 Здравейте колеги!Искам да попитам как се сменят накладките и спирачните дискове на сивик 93 хеч с д15б2. И какъв набор от инструменти да подготвя.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #2 Отговорено 24 Ноември, 2012 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red Line 33 #3 Отговорено 24 Ноември, 2012 Най страшното което ме претиснява са двата болта на дисковете, само с по този начин от клипа ли става или ще може и с винтоверт или бормашина. Някой който се е срещал с тази трудност да сподели как се е справил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #4 Отговорено 24 Ноември, 2012 Зависи колко са клеясали човек, може и с някоя голяма отверка да успееш, но никога няма гаранция преди да опиташ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red Line 33 #5 Отговорено 24 Ноември, 2012 През седмицата като ги сменям ще кача снимки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freesoul 125 #6 Отговорено 24 Ноември, 2012 Вероятно болтовете ще са с кръстата отвертка.Преди да се мъчиш да развиваш, сложи отвертката в болта и удар няколко пъти с чука. Смело при това няма какво да се счупи. Иначе рискуваш да превъртиш главата и става филм за един болт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
__reddevil__ 8 #7 Отговорено 24 Ноември, 2012 Моите ги сменях с биеща отвертка и 2 болта пак нямаха развиване. Стана с разпробиване и сега дисковете са с по 1 болт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JK_HONDA 58 #8 Отговорено 25 Ноември, 2012 Аз брах ядове от това,че кръста се превърна в кръг . Решението,беше разпробиване в средата ,след това отпусна и се разви..... После нови болчета (не са нищо специално)! И пак на пътя! Инструментите са крик,стойки(ако искаш направо цялата предница да вдигнеш),тресчоткa ,вложки 12 и 17 мм,някаква Течност за почистване на спирачки,лубрикант за водачите и гърба на накладките (не се ползва еднакъв!) Написах го се едно....... Но е това общо взето! И натискай буталото (слагаш стара накладка отгоре),докато не се прибере цялото,иначе накладките ще влезнат ама на коледа ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red Line 33 #9 Отговорено 25 Ноември, 2012 Явно с болтовете ще е голям филм Ще се запася с WD-40 и там другите смазки и в краен случай ще се борави с флекса с тънкия диск, и ще стане главата на болта от звезда на права. Надявам се да не е толкова мъка , макар че са оригиналните на 20 години... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1016 #10 Отговорено 25 Ноември, 2012 И без тях да си не е фатално според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #11 Отговорено 25 Ноември, 2012 И без тях да си не е фатално според мен.Потвърждавам,на форд ескорт няма такива болтчета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JK_HONDA 58 #12 Отговорено 25 Ноември, 2012 По принцип не! Но не пречи да си вземе,нови (все пак са стотинки). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1016 #13 Отговорено 25 Ноември, 2012 (Редактирано) Не само на форд колега :)/>/> На доста коли дисковете са без фиксатори.То не пречи да вземе нови обаче как ще извиди старите ако са много много клеясали ? Ако ги разпробие с бормашината няма вадене общо взето.Пробвай с ударна отверка няколко пъти и после с тресчотка + точният накрайник + WD 40.Препоръчвам ако ти го прави майстор то да е читав или поне познат , че повечето не им се занимава и направо с бормашината ги разпробиват с предтекста "Много са клеясали и нямаше как".Говоря от личен опит но аз поне рано видях майстора какви ги върши и олекнах само с 1 фиксатор.Смених си ги сам в последствие но са вече 7 а заветният 8ми фиксатор е изсечен дълбоко от бормашинката ) Редактирано 25 Ноември, 2012 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JK_HONDA 58 #14 Отговорено 25 Ноември, 2012 (Редактирано) При мен,нямаше друг вариант. Нямаше никаква ръжда,около тях или на самата резба,но нямаше отвиване(съответно си отиде кръста) и затова се стигна до разпробиване. Аз сам си ги сменях а и нямам,никакво намерения да ходя по "майстори". Но да не пречи и без тях! Редактирано 25 Ноември, 2012 от JK_HONDA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red Line 33 #15 Отговорено 28 Ноември, 2012 Значи и да остана без болтовете които крепят дисковете няма да е болка за умиране? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 28 Ноември, 2012 Тая тема дали нетрябваше да се казва '' Развиване на болчета на терсенито място '' .Към автора колега свали предния ден /щом толко те притеснява/ джантите и напръскаи с ВД . и си карай .Кат я заразглобяваш зени един читаФ накрайник сложи ко на звездата и го ''закови '' с един чук ма яко . мапръскай ,пуши една цигара и ги развърти . От най леката процедура така се наплашихте един друг че и мен ме хваща страх вече. САамо нема се пуашиш на у нея и тетака . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове