civicgonemad 60 #1 Публикувано 24 Ноември, 2012 Хора издирвам параметрите на бутало със щампа на челото P1H от двигател d16y2 са... Питането е свързано с предстоящото събиране на двигателя... И по калкулатора ми излиза доста разредено, Да знам че не в-тек главата е с по-голяма камера ама евентуално може да се изпили, че да се постигне поне фабричното 9.6:1.В нета има много малко инфо за тези бутала и въобще за този двигател. Благодаря на всички отзовали се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 24 Ноември, 2012 На ..Y8 е същото бутало, разликата е в дебелината на сегментите. Виж ЦЪК! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 24 Ноември, 2012 Ех май идва доста малко. По калкулатор идва 8,9:1. Ако приемем, че главата е пилена само от мен(само лице профилактично). Главата която ще слагаме от d16y3 (англичанка) Интересно, че при нея фабричното сгъстяване е 9.6:1 . Ама к'во ли се учудвам... Сигурно и d16y3 е с различни бутала... Не ми се занимава тоя път да търся и да сменяме бутала... Още повече, че тези които идват най-оптимален вариант (от д16а6) вече са трудно откриваеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #4 Отговорено 2 Декември, 2012 Някой да е разглобявал англичанка d16y3? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 2 Декември, 2012 И ако е какво да направи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #6 Отговорено 3 Декември, 2012 Идеята ми е да стигна фабричното сгъстяване което при d16y3 e 9.4:1 (поне това намирам в google). Ще ползвам глава от такъв мотор и с моите бутала от d16y2 става 8,8:1 . Та в тоя ред на мисли ми е питането. Ако буталата са с по-висока компресионна височина да намеря такива. Аз лично не съм виждал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kucata.meduza 37 #7 Отговорено 3 Декември, 2012 Виждам, че си от Пловдив, затова потърси колегата Mom40_87 , той ще може да те ориентира. Ако не се познавате, пиши му на лично, че може и да не види темата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #8 Отговорено 18 Декември, 2012 Дайте едно мнение какви бутала да се ползват... То се е видяло, че в-тек глава няма да открия. Та поне да не е 8.8:1. Има едни бутала от 86-87 година PG6B, но се съмнявам да ги открия или поне да открия 1 за мерене... To в калкулатора ги има, но разстоянието до клапана идва 0.000. Другия вариант е бутала от д16а6/d16y3 АМА и те са свършили... От д15Б2-ка не стават намерих тема в чуждестранен форум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #9 Отговорено 20 Декември, 2012 Бутала от А6 мога да ти намеря,барабар с биелите,ама като те знам колко си платежноспособен и търсиш подаръци под елхата,май няма да има смисъл.Иначе защо вярваш на калкулатора,за мен най-добрия вариант е формулата с маслото,ама там се иска доста измервания.Пробвай с бутала PM1 от Д14А1,като искаш да сгъстяваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #10 Отговорено 20 Декември, 2012 (Редактирано) Дай цена на лично пък ще видим. Буталата pm1 са с височина колкото на д13 само, че с по-малък връх. Поне това открих в чуждите форуми. Не искам да минавам 10-10,5:1. Но не искам да е и 8.8... С такива от а6 става 9,4 което ми идва супер. Редактирано 20 Декември, 2012 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове