Jump to content
Doomwisher

Метална гарнитура за D16 DOHC

Recommended Posts

Здравейте!

 

Търся си метална гарнитура за моя CRX D16Z5! Ще предстои основен ремонт и си набавям всяка част една по една, но за гарнитурата съм решил че, твърдо трябва да бъде метална! Мотора ще се подлага на налягане около 0.7 по-нататък и мисля че, не мога да си позволя да карам с клингерит ...

Всички знаем за перформънс гарнитурите, Cometic, Golden Eagle, Zerg Industries и т. н. които варират около и над 200лв доставени до БГ, но не това им е проблема ... понеже бюджета ми е оскъден съм избрал D16 за турбиниране като идеята ми е че блоковете им и частите като цяло се намират доста лесно и ако се случи някой беля много бързо ще мога да си стъпя на краката, но представете си че трябва да дам такива пари за гарнитура каквито примерно и за D16 Блок и на всичкото от горе трябва да чакам между 2 и 4 седмици за доставка ... не мога да си позволя подобен лукс!

Именно за това се обръщам към вас и по-точно към тези с двувалови D серий които са си решили този проблем по алтернативен начин, като например изработена гарнитура!

 

 

И оттам възникват въпросите:

 

Къде се изработват гарнитури?

Колко струва услугата?

Надеждни ли са?

 

Това е за сега! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвах метална КОМЕТИК за стария ми ЦРХ Д16З5....ебахти боклука се оказа,лично мнение.Други фирми не правят метални за този мотор,и пак сложих клингеритова и колата си се кара на 1 бар ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много рисковано ми звучи на мен като цяло, но не изключвам възможноста да се примиря и сложа обикновенна гарнитура.А иначе няма ли хора които са ползвали изработени в БГ гарнитури? Нека да чуем и тяхното мнение! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз скоро мисля да подкарам една правена в бг, не съм с нещо сериозно ,но мисля да я буцаме на над бар, тия дни ще имам наблюдение какво се случва и ще споделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене не рискувай с правена гарнитура , освен ако имаш доста време за второ и трето отваряне !

На времето имах един дзвер Renault 5 - 1.4 turbo и да ти кажа що майстори псувах че даже и официялния Промобил не успяха да измислят ква гарнитура щото бяха мноо умни, та вземи си сложи истинска гарнитура Публикувано изображение!

http://www.shopengin...20A1+01-Up+2.0L

Примерно от тук !

Сега за твоя мотор не знам дали имат точно тези !

 

И смятай много здраво колко да и е дебелината преди да си я поръчаш !

 

Също внимавай със скуиш банд

 

И не разбрах какво точно ти пречи да си поръчаш две гарнитури истински ?

Клингерита го забрави ......за двигател с турбина е несериозна работа.

 

Гледам че си от Добрич - прескочи до Шумен има много здрави майстори, които се занимават с ралиткаджийски двигатели и коли и освен това се сътезават яко Публикувано изображение

 

Пък тези, които ползват правени нека кажат и те !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не разбрах какво точно ти пречи да си поръчаш две гарнитури истински ?

Като цяло трудно ми се дават 200 лева за една гарнитура камоли да купя две ... и при фал ще ми стои колата 2-3 седмици в бокса докато пристигне другата!Интересно ще ми е мнението на колегата respawn като подкарате колата пиши пак в темата дали всичко е ОК! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло трудно ми се дават 200 лева за една гарнитура камоли да купя две ... и при фал ще ми стои колата 2-3 седмици в бокса докато пристигне другата!

Сега загрях вече.Ами един авер сменя на К20 -150 к.с. и от USA Дойде за 140 лева някъде и то оригиналната MLS естествено, тъй че това е положението. Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клингерита го забрави ......за двигател с турбина е несериозна работа.

А по-старите турбо дизелови двигатели и турбо бензинови мотори които са с клингеритови гарнитури???Или те са грешка на инженерите???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казъл че са грешка ! Но при положение че има перфектни и здрави метални многопластови и т.н. гарнитури , за мен е безмислена всяка друга още повече че имах бая премеждия с подобен тип гарнитури с R5 Turbo на 1 bar и като сложих металната забравих за гарнитурата.

Сега ако имаш много кривини ще слагаш клингерита няма как.

Пък да кажа че с това ренде бая модерни таратайки ми дишаха прахоляка едно време много добре направена стокова кола - няма друга подобна .

Но едно време Италианците Табатон и т.н. идваха на ралита с три минибуса сервиз, пък нашите - с едно фенерче зареждаемо на 220 V и правеха перфектни коли на асфалта , и им скъсваха гъзовете и им дишаха прахоляка - та много зависи от майстора Публикувано изображение

 

Еееехххх едно време имаше Българско рали, сега само тунинг....мунинг....светкавици....и облепени стълбове.

 

Всеки си решава сам.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даааам имаше спорт,а сега няма нищо...ех спомени спомени :(/> Сори за офтопика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не идва от клингирита държа да го отбележа, клингирита държи маслото и водата! Просто ТЕНЕКИЕНИТЕ пръстени на самите гарнитури са слаби и от там става фала.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бой с клингерита пък каквото стане и без това ще си я карам още близо година атмосферка, а и имам мерак да си сменя гумичките и сигментите че, леко ми припушва в високите обороти и не ми се занимава с чакане на поръчки от USA особенно около коледните празници ... ако има по-нататъка проблем ще прибегна до Cometic вече! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша новина за "правената гарнитура" да споделя, по-късно ще казажа какво точно. Да отбележа също ,че проблем за гарнитурата най-вече е детонацията.. говоря графитената. Има отзиви за ОЕМ гарнитура + cooper spary която нямала проблеми при налягане 15пси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжелявам за каръка колега желая ти да си на пътя възможно най-скоро! :(Иначе да отбележа че, имам един приятел дрифтър с Silvia S12 с стария мотор CA18DET там болката е същата момчето смени около 3 правени гарнитури на времето, за няма и 1 година, но от последната 1 година кара с Cometic и все още няма проблеми! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кометика леко СЪКС :) Всеки ден бих предпочел ОЕМ-ска от Голден Игъл :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така след лекия проблем , залагам на стокова + спрея който споменах горе. п.с. Ивко трябва тези дни след като запаля да се чуем :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, и на мен ми се налага смяна на гарнитура. Бихте ли ме посъветвали за марка, модел.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-горе е писано , стесни кръга малко. Клингерит, метална , оем заместител, някъв евтин боклук?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм с клингеритена, но всички ме съветват да сложа метална. Мисля да и я надуя на 0.5 и да няма изненади после. По магазините си предлагат реинз или елриг, те все са клингерит. Видях, че в Габрово правят метални по поръчка, но не съм наясно какво точно ми трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×