barsi 265 #1 Публикувано 20 Ноември, 2012 Здравейте,Купих си дневни светлини за колата. Предстои ми слагане и принтиране на сертификати, че се оказаха и без щампа, но не вярвам да се търти някой при колата... Това е друга тема.Та интересува ме от кой силов бушон мога да взема за тях ток, че не ми се рови по таблото? Ще им сложа 7.5А бушон, това е ясно, но от къде под капака мога да си взема + при подаден контакт ? Колата е д13ка, ако има значение... Багодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #2 Отговорено 20 Ноември, 2012 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8065&st=30 те това е една от темите с картинки имаше и други дето съм обяснявал мако по детски но не можх да ги намеря че съм позабравил нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 20 Ноември, 2012 Аз знам как да го направя. ЛЕД светлините си имат и планки и двойна лепка. Мисля с 2рото да мина. Не вярвам да падната. После ще си ги сложа през реле за газова уредба, ама вместо да спира бензин, ше спира тях като види сигнал от габаритите, както е по закон. Обаче пробна лампа нямам, а мултицета още го чакам, а майстора ония ден строши неговия. За това ми трябва отпред силов бушон, от който да взема ток. Не ми се водят кабели или да ровя половин час къде има ток и къде не на 5гр температура. Ще пробвам с малките. Има няколко по 7-10А. Я за касетофон или парно трябва да има... А е доста изтрит и надписа да му се не види. Явно някой е решил да чисти преди. Иначе това от тая тема е добро, ама има и по лесно решение за фаровете... Пуска се ток от положение контакт на клемомеда към ключа и готово. Старите кабели се шунтират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho-d 1 #4 Отговорено 20 Ноември, 2012 Аз знам как да го направя. ЛЕД светлините си имат и планки и двойна лепка. Мисля с 2рото да мина. Не вярвам да падната. После ще си ги сложа през реле за газова уредба, ама вместо да спира бензин, ше спира тях като види сигнал от габаритите, както е по закон. Обаче пробна лампа нямам, а мултицета още го чакам, а майстора ония ден строши неговия. За това ми трябва отпред силов бушон, от който да взема ток. Не ми се водят кабели или да ровя половин час къде има ток и къде не на 5гр температура. Ще пробвам с малките. Има няколко по 7-10А. Я за касетофон или парно трябва да има... А е доста изтрит и надписа да му се не види. Явно някой е решил да чисти преди. Иначе това от тая тема е добро, ама има и по лесно решение за фаровете... Пуска се ток от положение контакт на клемомеда към ключа и готово. Старите кабели се шунтират. Не мога да си обясня как имаш толкова мнения в профила като те мързи толкова много, явно си по лафа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 20 Ноември, 2012 Аз пък не мога да си обясня защо си трупаш мненията в темата ми и за капак се заяждаш. Като не можеш да ми помогнеш- ми трай си и готово. Тока не ми е силна страна. Като видя повече от 5 кабела на куп казвам на майстора" Боре, ти си. Отивам за бира първо" и после си плащам за услугата!!! Ама за 5 кабела на кръст няма смисъл. Е, релето той ще го свърже или поне ще ми каже кое и как се слага, ама другото мога и сам.п.п. Моля модераторите да махнат това и горното мнение. Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #6 Отговорено 21 Ноември, 2012 С тоя линк ти дадох жокер че над предпазителите има сигнал точно какъвто ти трябва. Срам не срам ще обяснявам над 2-та реда предпазители има 5 изхода за женски кабелни обувки наподобяват на къщички или покривчета та значи 2-рото е 12в. след като са пуснати габарити или фарове не си спомням а последното е точно това което ти трябва 12в. след като си дал на контакт и те така. Броенето започва отлво на дясно. И ти говоря за кутията вътре в купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 21 Ноември, 2012 То на мен ми трябваха тия под капака, ама както е тръгнало ще трябва да изчакам още седмица за мултицета и ще се тътря при колата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 22 Ноември, 2012 Всичко друго разбрах само не рзбрах :Защо силови и какво значи силови при положение че обясняваш за 7.5А тва ако е силово И за чии ти е мултицет та не моо свършиш работа без него.Взимаш + от батерията ,слагаш прослувутия предпазител , и ходиш У релето .А него го управляваш с + от габарит .Тва па е толко просто че няма на каде . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 22 Ноември, 2012 То там е номера Бат'ка Ване... Силовите бушони са тия под капака. Виждал съм там такива малки. По спомен. Искам да ги направя така, че като дам на контакт да се пускат, а + от габарите да ги гаси. Така е по закон И без това след 2-3 дни трея да дойде мултицета и ще си ги оправя . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #10 Отговорено 22 Ноември, 2012 (Редактирано) Те това ти е схемата и мисля че тоя предпазител номер40 изкачаше 12в ама дали не бяха постоянни . Другия вариянт е да пробваш от кабелната обувка на алтернатора дали има 12в или чак като заработи му идва напрежението от алтернатора. Двата черни кабела дето изкачат от кутията с предпазителите първия е за алтернатора. Ако са като мойте няма да угаснат а само ще им намалее интензитета. Редактирано 22 Ноември, 2012 от krasimir_01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #11 Отговорено 23 Ноември, 2012 Трябва да има реле и ще ти трябва кабел който да скача до вътре или да хване някъде от пътя на габаритите, за да можеш да гасиш с техния плюс. Най-добре жичкаджия да ти направи номера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 10 Декември, 2012 (Редактирано) Номера стана вече... Използвахме една голяма букса и до бушоните не се наложи да ходим. Падна ми батерията на телефона, иначе тамън я откопах като хората и дозаредих акумулатора и щях да я снимам. :)/> Редактирано 10 Декември, 2012 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове