Jump to content
Plamen_ni

Преминаване от бензин на газ

Recommended Posts

Напоследък, когато стана по-студено при преминаване от бензин на газ при работа на място сутрин колата направо гасне. Ако я форсирам, превключва, а ако не я форсирам гасне. Става въпрос само, когато работи на място. При повторно запалване няма проблем и си превключва нормално.Без да разбирам мисля, че ГИ е нагласена да минава на газ при по-ниска температура и затова ми гасне само при първо запалване и то само в студена сутрин. Действително минава бързо на газ. Какво мислите вие, да ходя ли на настройки или да си карам така. п.п. моят майстор ми вика да не обръщам внимание на такива неща и да си карам без да ми пука

Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....или може би проблема е в газта, която зареждам. Знам, че има лятна и зимна газ. Сипвам на ЕКО от доста време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи и му кажи да си настрой градусите на майстора ти и да не се прави на луд. Мойта на сивика е на 30гр и 5сек и при студен мотор. Няма ядове. Вижте я на колко е. Качете я на 35-40гр и пробвай да видиш как е :) Каква е газовата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето БРЦ съм го хакнал на 40 градуса, обосновавам се че не искам д ами се задържа много време бензина в резервоара, особено лятно време когата вън е горещо и ако е на 30 градуса обръща почти веднага на газ. Зимата верно поработва повече, но Хонда загрява много бързо и не ми пречи 1-2 мин повече работа на бензин. Ако беше от пловдив да доидеш да ги променим, ама ходи при твоя и му кажи д аги направи поне на 35. И още нещо, на колко км е газовата ти, кога последно сменя филтъра на газта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето БРЦ съм го хакнал на 40 градуса, обосновавам се че не искам д ами се задържа много време бензина в резервоара, особено лятно време когата вън е горещо и ако е на 30 градуса обръща почти веднага на газ. Зимата верно поработва повече, но Хонда загрява много бързо и не ми пречи 1-2 мин повече работа на бензин. Ако беше от пловдив да доидеш да ги променим, ама ходи при твоя и му кажи д аги направи поне на 35. И още нещо, на колко км е газовата ти, кога последно сменя филтъра на газта?

Газовата е на 5000 км. Засега май ще я оставя така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених газостанцията и вече втора сутрин пали без да гасне, а нощите са доста студени. Може отчасти проблема да е и в кофти газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ако си сипвал от пел :) Екото не са лоши но всяка си е за себеси от една може да си много доволен от друга не, затова ги избягвам вече или зареждам само на проверено еко. Без да хваля лук оли мога да кажа че с тяхната газ когато и от където да сипя винаги знам колко точно км ще мина и съм нямаал други проблеми да чукна на дърво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Еко сипвах досега, понеже мислех, че газта им е най-добра. Ще пробвам различни варианти и ще видя къде е най-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да изчакам поне още една седмица, за да си извадя извод, но вече съм сигурен, че проблема е бил в газта. Вече си превключва много добре и оборотите не падат като преди. Злополучното ЕКО е на Горнобански път в София. Няма да сипвам вече там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега къде сипваш ?

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега къде сипваш ?

http://www.sofspravk...180128&log=trueГАЗ ЛоджистикОт тези по-малките газстанции. Има само газ, в момента е 1,37 лв. Един приятел ми я хвали преди време, но аз си мисля, че тия малките са шано и не съм сипвал. Сега там сипвам и е добре, но винаги може да се разочаровам - нещо нормално за БГ. Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така най сетне и аз да споделя как се оправи при мен същия проблем. ГИ е AGIS и инжекторите в началото бяха AGIS с платно не с бутало. През топлите дни нямах ядове но като застудя взе при първо обръщане да гасне и да не държи обороти около 30 сек. Смених ме с нови инжектори и комп но проблема си остана. След това сменихме тия инжектори с нови Magic Jet мисля че са и всичко заспа няма никакви ядове. Газ сипвам дето ми падне не робувам на една газ станция преди да но сега вече не защото на всякъде сипват калпава газ :) Дано съм помогнал ака някой има същия проблем.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми смениха инжекторите и сега няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...