Jump to content
гаргамел

'91 Prelude BA4

Recommended Posts

Успех,готина кола е това.Малко в повече ми идват аерографа , който си замислил при положение че гониш реставрация , но всеки сам решава за себе си.Защо избра тази кола и къде е боядисана,изглежда качествена работа?Питам щото много съм патил от бояджии и ми е интересно.Дай малко повече снимки и история от преди боята да добием представа за колата.Ето ти линк към мойта кола, може да ти е полезен.ПрелюдС каквото мога ще помагам.От опит ти казвам, че най-важното нещо е ясна и правилна концепция в главата ти.Ако те интересува мога да ти кажа кое намирам за грешки при моят проект,но човек го осъзнава винаги когато е късно:)

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия прелюдчета и мен ме кефат яко. Има един Вальо, на около 55г от наше село. Човека от 17 автомобила, повечето по-стари от него си оставил прелюда и някаква Баракуда... Показвал ми е снимки. А прелюда като от завода. Даже и ръжда няма. А18 мотор, само газова има. Няма скъсано, няма нищо. Кафяв е. Тия машини са железни. Успех колега с проекта и действай със стил. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tози модел си е вече класика и не се среща много по нашите ширини. Такава кола заслужава стоков вид с хубава боя, снижено окачване и някоя класна джанта.Това разбира се е моето мнение.

Редактирано от __reddevil__
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това заиграване само боя и джанти ли включва ? И тия рисунки, пропусни ги :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това заиграване ?? Ама защо??Не разбирам...???

Редактирано от brani_kalpazani

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе хора.Човека си има кола и ще си я прави както му харесва. Може класическия вид да и отива- това е факт.Човека обаче иска нещо по- екстравагантно и мисля, че ако не я претруфят с аерографа ще извади готин вид :cool: Все пак ако реши винаги може да пребоядиса отново :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Следва аерография на задните страници и преден капак.Темата е Япония разбира се."Аз го разбирам като малко заиграване :) Колеге голямо браво за проекта, поствай снимки редовно. Ще го следим с голям интерес ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее Брани успех с колата и поствай повече снимкиииии. Не се обаждаш да кажеш какво става с колата...Бтв познах си бронятаа :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си представяйте ,че характера и линията на колата ще се нарушат с аерографията,няма да има абсолютно нищо в повече.Уверявам ви ,че всичко е много премерено и много мислено за крайната визия на колата, наистина.Отделено и е много време на тази колица.А и все пак имам втори преден капак без рисунка на него.Публикувано изображение От колегата по горе!!!

Избрах тази кола защото изглежда така както я виждаме всички : уникална цялостна визия .Подходяща за такива проекти. Надежност под ламарините. Относо боята, аз и екипа се занимаваме с автобоядисване и аерография.Боята е марка Lesonal на водна основа и се предлага оригинално за Golf R32 ,Scirocco и други модели VW след 2003 година.Ние сме си я пръскали.

Да попитам : могат ли да се намерят(тук в БГ.) прагове за Preludе-а ми. Въобще има ли още?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^какви прагове? оригинални ламаринени заради ръжда по твойте ли?Забрави, за тази кола в БГ най-много фарове да си намериш,говоря за стъклата и то само защото са универсални и стават на други модели коли:)А вие чужди коли боядисвате ли и какви пари е удоволствието,че моят Прелюд го чака цялостно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво колега ,,това е един от наи истинските PRELUDE ,и аз имам 3 такива:rolleyes: успех за напред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МЕГА е! Продължавай в този дух! Страхотна боя. Пиши на ЛС къде си я пребоядисал, да водя и аз там CRX-a.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жестока е човече. Изпълнението си личи че е на ниво :)/> тия джанти четни ли остават?Радо момчето само си я боядисва ;)

Редактирано от Fir3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надписът на лайсните изглежда приятен, дай снимка отстрани как седи на колата.Иначе на мен рисунката ми идва в повече.Както и черните джанти, просто не обичам тази комбинация.Относно огледалата и липовете.....защо ги остави черни?Огледалата са черни само на ниските нива оборудване,разбирай карбураторните модели.На инжекционите са винаги в цвета на купето, може би само основите можеха да са черни.Липовете също в цвета на купето според мен ще седят по-добре.Но най-важното е на теб да ти харесва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм за нивото на оборудване ,че огледалата "трябва " да са в цвета на купето. НО. Като се направи проекта на фотошоп и като видиш колата от всички страни , тези малки промени в цветовете на отделните детайли се получава един адски селски тунинг.Нали знаете какво имам предвид. Боядисани огледала, лайснички, дръжки, спойлерче и всякакви други малки части, който са лесни за сваляне и боядисване. Е повярвайте ми седи много зле. Като го видиш готов на лист хартия или монитор , проекта е друго. Виждаш цялата визия на колата. Предполагам , че никой не правил толкова задълбан проект със всичките му простотии, които аз правя в момента. Не забравяйте, че човек си представя нещата в главата по-един начин ,но види ли ги на проект нещата ВИНАГИ се променят много. Казвам това защото правя такива неща (проекти за аерография и цялостна визия на мпс-та) и имам опит и знам хората как реагират и мислят в тази насока.Относно липовете, те са черни защото имаме черни (перла на Lexus) джанти ,черни подкалници, черни дискове спирачни(нови).И какво се получава, една тъмна линия от "кръста" надолу обобщена разбира се. Черното затваря формата ,снишава колата по един начин който не дразни така както би изглеждала със сини липове( по проект седи много гадно) . Може би друг Prelude с друг цвят ще изглежда много добре.Просто този цвят не е много подходящ за това изпълнение с нивото на оборудване. Виждал съм го и не седи добре на този цвят (VW blue pearl) на моята кола. Плюс това отстрани колата около стъклата има множество черни лайстни и уплътнения и огледалата влизат в тази форма която образуват стъклата(предно и задно) .От далеч изглежда като голяма тъмна черна рамка. Ако на тази форма и сложиш едно синьо огледало, то седи като залепено и просто разваля цялата концепция. Най-лесно е да го боядисам. Аз не гоня стоково изпълнение, а нещо индивидуално, различно, НО в норми без селски тунинг. Естет съм. Или поне така си мисля.....Не случайно рисунките са само черно сиво и много малко бяло, за да са в тон с цялата визия, да се сливат , да не дразнят окото ,да не са натрапчиви.Рисунките на задните панели са напълно готови , но още не са лакирани , така че ще ви ги покажа след лак.Това ще е скоро.Като направя напълно колата държа лично да я видите , тези от вас които искат разбира се. Ще ви хареса на живо обещавам !!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази година ще платя ГО-то на моята и ще си я покарвам уикендите.С удоволствие ще дойда да я видя на живо.Хем да разбера и колко пари ще ми струва едно боядисване на моята:)Моят цвят между другото е на Тойота - на първите Ярис-и и Авенсиси го има.Забравил съм му кода като се замисля.Досто е труден изборът на синьо за нашите коли според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драги ми Гаргамел/абе как се казваш човече/ , мога само да завиждам за уменията и крайния резил , който си постигнал ! На мен също като на адаша ми идват малко в повече някой неща/аерографията/ , но както казваш на живо визията предполагам е различна и нещата изглеждат по друг начин ! А най важното е ти да си харесваш проекта , което виждам че е точно така и те адмирирам с това , че не се съобразяваш с хорското виждане и "наклони" ! Бих се изкефил да видя колата на живо и да се запознаем някой ден !

Съжалявам че не съм по близо , за да се възползвам от услугите ти , по мойта изкочиха дребни ръждички и скоро трябва да се оправят !

Реално за коли по над 20 години , ламарините се държат доста прилично ... и оправени качествено както при теб , ще изкара още бая време количката !

Следя темата .... с удоволствие , защото 3 тата генерация на Прелюда е една от най истинските Хонди за времето си , която се доказва и до днес !

Акорда CB3/7 от ония години също е голяма "стабилка" ! Абе нема вече такива мепесета !! Публикувано изображение

 

Ай Поздрави и продължавай да слушаш интуицията си !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wow чак сега виждам темата! Поздравления за добрата работа, винаги е приятно да видиш този Прелюд в добро състояние. Никога няма да разбера защо най-здравата и най-приятната на външен вид и за каране Хонда е толкова пренебгрегната, за сметка на Сивик и Акорд, както и за сметка на следващите Прелюди, предимно 4ген, който е стъпка назад във всякакво отношение...както и да е. Поздравления още веднъж, със здраве да си я караш. Едно е сигурно - някой ден ПАК ще имам такъв Прелюд, всички коли преди или след него са ми тотални дърветаПубликувано изображение Ще се радвам да го видя на живо някой път Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много голяма красавица останало е само да я смукнеш :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега количката УБИВА ! Много добре се е получило! Поздравления и да събира очите по пътя ;) А да попитам самурайските картинки долу горе на какъв лев стъпват ? :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото и аз мислех, че аерографията и е в повече. Но сега, като я видях завършена......... Мога само да ти кажа, БРАВО, наистина изглежда добре. Личи си, че е мислено за детайлите, и е изпипана във всяко едно отношение!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм я виждал колата на живо и.... е Уникална! :rolleyes: Особено вечер на лампи е изродщина! Даже си поговорих с колега на миналото тунинг шоу в Интер Експо Център и го поканих на Националната, щото мислех че не е от форума :) Единственото, което и трябва на тая кола е едно ниско окачване!!! :P:hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото, което и трябва на тая кола е едно ниско окачванеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

Напълно съм съгласен !!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господин Мушенник ,относно рисуването мисля, че е по-добре на лични, за да не ни се карат модераторите.Така че пиши конкретни въпроси и ще ти отговарям. И колеги мерси за добрите думи !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колко ти излязоха рисунките по колата или това са стикери на воините ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не виждам дали си с черен салон.Ако имаш интерес за черни кори на врати,задни кори и страничните кори в багажника - свиркай.Ще са ти подарък.Състоянието им е 7/10, само защото тапетът на места е започнал да се отлепя. Бързо и лесно за поправка като дефект.В София се намират.

Редактирано от prelude
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега това далече не са стикери,лепенки итн.Това са рисунки правени на ръка с аерограф, лакирани отгоре.Направени от мен, с това се занимавам.За цената може да ми пишеш на лични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, ще ти пиша на лични,салона по принцип е тъмно сив ,но има и черни детайли така че ще се видим ,а и да видиш машината на живо.Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...