Veselin_sl 0 #1 Публикувано 13 Ноември, 2012 Здравейте колеги,От скоро съм притежател на Civic D13B2 5th gen и като цяло колицата е много добра. Проблемът е, че при студена кола (когато се включва смукачът) колата държи между 3000 и 4500 об./мин. на празен ход. Четох какво ли не, но така и не можах да открия какъв точно е проблема. Свалих въздушния филтър бърках къде ли не, болтчета виртях и нищо. Открих, че има счупен choke cap (не знам как е на български, видях го в сервизно упътване), под гумата има нещо като текстолитова плочка, тънка, именно тя е счупена. Та въпросът ми е, оттам ли идва проблемът и ако я сменя ще се оправи ли?Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 19 Ноември, 2012 Колега я земи снимай тва дет се е чупило. моо ти помогна с некои подарък ;)/>Смукача също се регулира ма е по сложно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko_st89 7 #3 Отговорено 20 Ноември, 2012 Здравейте колеги! И аз имам подобен проблем с мойта. И тя е Д13Б2 с газова уредба. На бензин си бачка добре, но на газ след като е загряла вдига оборотите към 2200. Обаче не е постоянно, а ги менка и немога да разбера от къде идва проблема? Ако някой е имал подобен проблем нека сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 21 Ноември, 2012 Пробвай да разместваш карбуратора на ръка... Ако се менят оборотите пиши... Газаджия скоро гледал ли я е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko_st89 7 #5 Отговорено 21 Ноември, 2012 (Редактирано) Ами да гледа я. Даже целия карбуратор ми почисти и на бензин бачка идеално. След почистването карах 4-5 дни на бензин и след това като минах на газ започна да ги мени оборотите постоянно. Понякога ги държи нормално (но рядко), а в повечето случаи ги държи високи. Тия дни пак ще я карам на газаджия. Редактирано 24 Ноември, 2012 от fenabg цитати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veselin_sl 0 #6 Отговорено 22 Ноември, 2012 Снимка 1Снимка 2Ето снимки на частта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viking_pz 12 #7 Отговорено 22 Ноември, 2012 (Редактирано) и какво и има все пак как разбра че е счупена след като не си избил нитовете да видиш самата пружина здрава ли е?Тази пружина не вярвам да е счупена най много някъде по лостовата система капачка-клапа за въздух се гъбарка.А може и да не ти е регулиран правилно болта за оборотите на смукача.Под гумата има кабел 12в които нагрява самата пружина да не би да е прекъснал или пък ... абе отваря ли се сама клапата за въздуха като позагрее колата? Редактирано 24 Ноември, 2012 от fenabg цитати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 22 Ноември, 2012 (Редактирано) Да не смуче от някъде въздух тая кола? По принцип това може да ти е проблема. За това ти казах да разместваш леко карба, като бачка колата... На газ е много по- чувствителна.Д13ката ми е с двоен карб. Правеше същия номер. На бензин леко, на газ работеше на 2к... Фена ми каза една врътка и вече 2г няма проблем колата. Със самовулканизираща се лента, Бишоп, намотахме с майсторчето тампоните м/у карба и всмукателя. Имам си и едни перфектни, ама с това темпо няма да ми потрябват скоро... Причината да не купя нови- 180лв парчето и 2 седмици поръчка. Може да смуче и от напукан маркуч или нещо друго... Ходи на газаджия, но не вярвам да е от настройката. Редактирано 24 Ноември, 2012 от fenabg цитати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veselin_sl 0 #9 Отговорено 23 Ноември, 2012 (Редактирано) Като позагрее малко, колкото да изключи смукача, нямам никакви проблеми. Под гумата има текстолит (мисля, че е някаква платка), който е счупен. Ако не подгрява нормално пружината, възможно ли е от там да идва проблема? Редактирано 24 Ноември, 2012 от fenabg цитати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viking_pz 12 #10 Отговорено 23 Ноември, 2012 (Редактирано) Така сега да попитам още един път какъв е проблема та бараш тази пружина държи високи обороти на смукач или не връща смукача?Погледни тази тема My link Редактирано 23 Ноември, 2012 от Viking_pz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko_st89 7 #11 Отговорено 23 Ноември, 2012 (Редактирано) Мерси за инфото колега. Бях на газаджия онзи ден и запушихме единия вакуум, който регулира клапата за топло и студено и от тогава спря да вдига оборотите. Редактирано 24 Ноември, 2012 от fenabg цитати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veselin_sl 0 #12 Отговорено 24 Ноември, 2012 (Редактирано) Смукачът връща, но държи високи обороти на смукач. Разгледах темата много старателно и изпълних инструкциите, но не става. Като въртя болтчето оборотите падат за момент и после пак скачат. Редактирано 24 Ноември, 2012 от fenabg цитати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 24 Ноември, 2012 Няма да стане само болчето :dry:/> ,земи му изключи буксата на иацевето и регулирай тогаша механично оборотите .Покараи и споели как е .И спрете да се цитирате !!!/>П.п барси стига си писал за мърдане , 2 път ти казшам че сток карб на д13 тампони гумени нема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veselin_sl 0 #14 Отговорено 13 Април, 2013 А как се регулират механично оборотите, без EACV? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veselin_sl 0 #15 Отговорено 14 Април, 2013 Пробвах да извадя захранването на EACV-то, но няма разлика. Възможно ли е проблема да идва от него. Замерих напрежението от буксата и показва 0.67 V, което мисля че никак не е нормално. Някакви идеи??? Нямах време да прегледам кабелите и ви питам има ли изобщо смисъл? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 14 Април, 2013 Само ще ти напиша че проблема не ти е в смукача него го забрави .Ако на загряла кола клапата е отворена ,което съм сигурен че е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veselin_sl 0 #17 Отговорено 15 Април, 2013 (Редактирано) Най-вероятно да, но какъв може да е проблемът тогава??? Доколкото прочетох EACV-то трябва да дава съпротивление между 6 и 20 ома. За жалост нямам читав омметър на мултимера и не мога да го измеря. Интересното е, че ако има някакъв проблем, ECU-то трябва да отчете грешка, а доколкото разбрах из разни теми, няма такива. Като дам на контакт премигва 1 път и повече не се включва диода. Извинявам се, че повтарям, но проблемът съществува само при студен двигател, затова не мога да проумея откъде идва... Преди малко прочетох за 1 термоклапан, който регулира вакуума на смукача според температурата на охладителя. Намира се на всмукателния колектор. Възможно ли е там да ми е проблема? Редактирано 15 Април, 2013 от Veselin_sl Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veselin_sl 0 #18 Отговорено 19 Април, 2013 Оправих проблема с високите обороти на смукач. Беше болтчето отляво на карба (не знам как съм го пропускал досега:dry:/>). Сега имам друг проблем :(/> като загрее колата гасне или държи много ниски обороти, предполагам заради това е направена да вдига тези високи обороти. Пробвах да врътна болтчето отзад и врътката за оборотите на празен ход, но не действат изобщо. Някакви идеи??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viking_pz 12 #19 Отговорено 19 Април, 2013 просто натегни така наречената врътка достътачно за да вдигне оборотите и тогава го мисли има само 1 положение а то е самата врътка да не е натегната достатъчно и да не опира на пластината където ти е захванато жилото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veselin_sl 0 #20 Отговорено 19 Април, 2013 Да направих го и сега всичко е перфектно :)/> Благодаря на всички, които споделиха мнението си! :)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове