Veselin_sl 0 #1 Публикувано 12 Ноември, 2012 (Редактирано) Здравейте на всички,предварително се извинявам ако темата е разисквана, но не намерих нищо, което да отговори на въпроса ми. А той е следният: какво ми е необходимо за газифициране на Civic D13B2 карбуратор? За някои въпросът ми може да не е уместен, но отскоро притежавам Хонда и понеже, доколкото разбрах, макар и карбуратор, тези коли са с автоматичен смукач. Именно затова питам, защото не съм наясно дали е необходимо да се сложи нещо допълнително за да действа смукача както на газ, така и на бензин. Благодаря ви предварително! Редактирано 12 Ноември, 2012 от Veselin_sl Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 12 Ноември, 2012 Тва със смукача не ти е проблем .слагаш обикновенна газова и караш .Всеки грамотен газаджия знае как да я направи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
savata84 0 #3 Отговорено 12 Ноември, 2012 Здравей колега, аз карам такава хонда на газ и вече три години нямам никакви проблеми . Газовата уредба е напълно стандартна за карбуратор без никакви допълнителни електроники. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veselin_sl 0 #4 Отговорено 21 Април, 2013 А искам да попитам плочка (смесител) дали се намира някъде в нета, понеже на 2-3 магазина за газови уредби ми казаха че колата я няма в каталога и не са чували за такава плочка :(/> Ако ли не, някаква алтернатива от друга кола? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #5 Отговорено 22 Април, 2013 ТУК дават този като размер и тип.Можеш да си го поръчаш ТУКНо не съм сигурен как пасва. Гледам в нета има разни ТНТМ-та с щуцери и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #6 Отговорено 22 Април, 2013 Колега аз имах Д13 и да ти кажа чесно, не намерих никаде такава плочка-смесител за този карбуратор. Накрая направих капака на тавата за въздушния филтър с две тръбички, през които минава газта и се впръсква директно в камерите на карба. Има един минус, че трябва често да сменяш филтър, от газта му се разказваше играта. Карах така 1 година без проблеми, но ми се скапа изпарителя, правих му ремонт, но отново не работеше както трябва. Накрая намерих тук във форума от колега някаква плочка от италианско газово ( качвано в италия ). Плочката изглеждаше като оригинална, защото се слагаше на карба отгоре, имаше две дупки през които да минават шпилките, които са отгоре на карбуратора. Едната шпилка се сменяше с по дълга. Купих я, пробвах и с нея, сменях изпарители, ходих по газаджий, но така и не се оправи проблема с прекъсване, трудно палене и т.н..... Накрая се отказах от газта и си карах до миналата година хондичката на бензин и ми беше много икономична. Плочката я продадох на друг колега от форума, но не си спомням кой беше. Ако чете тук и се сети, нека да снима плочката за да я видиш как изглежда. Имай в предвид, че плочката трябва да не вдига много тавата на филтъра, защото ще опре в капака и няма да можеш да го затвориш. Ако искаш мога да ти подаря този правения капак на тавата ? Утре ще го снимам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veselin_sl 0 #7 Отговорено 22 Април, 2013 Намерих смесител за Civic на най-неочакваното място - от един магазин за авточасти за Лада :D/> По-късно ще кача снимки. Другият въпрос е: понеже не разполагам с много пари за газаджии, някой може ли да ми каже къде да монтирам изпарителя, защото са ми казвали, че маркуча за охладителя на изпарителя трябва да е под нивото на този на радиатора? Както и къде да го свържа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #8 Отговорено 24 Април, 2013 D13 няма ли като на D14 един маркуч който да от термостата до главата?Ако има може да го резнеш и там да подвържеш последователно изпарителя. При мен ГИ-то е направено по този начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veselin_sl 0 #9 Отговорено 23 Май, 2013 Някой може ли да ми каже къде да свържа вакуума на изпарителя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове