Jump to content
Steve Vai

Прекъсва в ниските,..превръща се в неоткриваем проблем!

Recommended Posts

Здравейте колеги!Карам Акорд -купе,6та ген - двулитровия двигател.Това прекъсване го имам от близо 6 месеца,....проявява се най-осезаемо до 2000оборота! Проблема не е постоянен като присъствие,има дни прекъсва яко,други дни е почти на границата да изчезне,..за съжаление тези дни са по-малко! :dry: Къде ли не ходих никой нищо не може да открие,....ходих в Тойота -Пазарджик,после,на уж най-добрите два елкона в града ни(те ме отрязаха предварително ,като заявиха ,че не могат да хванат проблема),накрая Бултрако Пловдив-като се надявах там да ми свършат мъките,но и там греда! Всеки ми казва :"ами може да са пет-шест причини!",...а майстора от единия елкон ми предложи "практиката от белите държави"-всичко вероятно по токовете да се сменя наред като се почне от най-евтиното! :huh::dry: Сами разбирате колко "деликатна концепция "е това за джоба! :o:lol: ....та,молбата ми е ако някой се е сблъсквал с този проблеим и има положителен развой на нещата- да сподели опит,да даде идеи! Другата ми молба,ако има някой от моя град-Пазарджик със същия мотор :2.0.кб.см. ,147 коня да "прехвърлим" вероятните части(кабели,капачка,палец,бобина.... ) и на принципа на отпадането да установим проблема,...ще му бъда много благодарен!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така. Това си е наистина токов проблем.Въпрос- кога прекъсва- постоянно, на влажно време, след около 40-50 +++ мин каране?Свещите какви са? Свали една- две и ги снимай. Като ги смениш оправя ли се временно?Вземи си един пулверизатор в шишенце и пръсни няколко пъти в/у кабелите довечера. Ако почне да прехвърля са те. Огледай дистрибуторната капачка. Свали я и виж делкото да няма вътре масло. Ако капачката е напукана- смени я. Трябва да има м/у нея и делкото гарнитура. Виж на какво дередже е. Нова само в Бултрако. Така и така си махнал капачката- свали и бобината. Мойта на хеч-а беше като изядена от мишки. Има и комутатор в делкото- огледай го и него. Намери си някой да ти направи реглаж и на клапаните. Това е слабо вероятно, но помага за работата на мотора. Като извадиш лулите на свещите и бръкнеш с ключа за тях виж дали има масло по ключа за свещи. Ако има е от пръстените. Пълнят с масло и нарушават работата на мотора. Ако колата има газова на бензин прави ли го? Смени майсторите. Тия са мързеливци.п.п. чека свети ли?

Редактирано от barsi
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, бих те посъветвал да направиш като безплатно процедурата със закъсяването на двупиновата букса на компютъра (има тема за Сивик) как става и да видиш чека как ще се държи. Може да си каже грешката, и да не сменяш всичко докато стигнеш до проблема.Имаш ли газ? Някой елкон премери ли ти как работи ламбда сондата с осцилоскоп?Въздушния, горивния филтър и свещите кога са сменяни за последно? И колкото и странно да ти прозвучи може да е калпав бензин, или поне една от причините. Колегите с Акорди като неговия, кажето му има ли двупинова букса и къде и/или диод на Еку-то :)Колегата Барси и той ти е дал няколко насоки за размисъл. Провери си О-пръстените на свещите и на делкото. Ако има заминали ги смени всичките, но от Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,..по таблото нищо не ми свети.Колата е само на бензин! Не съм установил връзка между това какво е времето и поведението на двигателя.Направило ми е впечатление единствено,че когато я запаля ,първите 4-5минути на студен мотор като подам газ и отнема газта се изфорсира сама-това при отнемането на газта,като загрее това изчезва,..но това е май още преди да се появи прекъсването!!Когато е загряла и е на място ми е направило впечатление ,че ауспуха вибрира странно!Случвало ми се е за тия 5-6 месеца и да не ми пали,(акумолатора и той е за смяна),2-3 случая,размърдвал съм кабелите и после е палила,не знам дали не е случайно или съвпадение,но може и да не е!Може да звучи леко объркано всичко и някои неща излишни, но се старая да бъда по-изчерпателен и подробен просто! 7:) Кабелите съм ги гледал на тъмно-без да пръскам с вода -няма искри! За всички съвети които двамата сте ми дали по-горе ще ги имам впредвид и дословно ще инструктирам и поднеса на вниманието на следващия майстор,защото аз съм си технически лаик,занимавам се с изкуство и съм доста далеч от тази материя! :) Свещите са сменявани преди 4-5месеца-Бош-иридиеви,в Бултрако ми казаха,че не са за този мотор и съм се набутал,моите оригинални излезе,че са бая по-евтини!Свещите ги купих от един от майсторите който също не можа(не поиска) да локализира проблема....,пробваха и в Бултрако с други свещи-същата работа! Там ми замериха работата на бенз.помпа-нормална! Въздушния филтър е нов,бензиновия е сменян преди 16000 км.Капачката в "Тойота"Пз казаха,че на пръв поглед всичкоэ е наред,имало е малко нагар,изчистили са го и така... Ако има колеги от Пазарджик или Пловдив който да препоръча читав майстор ,ще съм много благодарен! Вариянт също е да взема по-евтини капачка с палец,кабели от Евро 07( капачка,палец-YEC кабели- SEWA) да видим дали ще има промяна ,а по-нататък ще си взема оригинални,струва ли си да пробвам тези марки,били уж японски!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това прекъсване до 2К оборота като леко побутване ( подаване и отнемане на газта) ли е?Много странен проблем и много трудно установяем за майсторите.Това което може да помогне е да почистиш всички буксички в двигателният отсек с контактен спрей (8-10лв):- на връзките на топлинните датчици;-на дистрибуторната кутия;-на рейката с инжекторите;-всички букси около дроселната клапа(хубаво е и дросела да се почисти);на EGR клапан и всички до които може да се докопаш се напръскват обилно със спрея.Има и един темп.датчик на всмукателният колектор Не забравяй и голямата букса с многото кабели влизаща в купето.Затегни хубаво всички скоби на маркуча от кутията за възд.филтър до дросела.Може да звучи странно ,но пробвай да покараш с изключен напълно климатроник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай първо с пулверизатора и свалте бобината да я видите как е. Делкото вътре да не е омаслено... Точно от грешни свещи се съсипва бобина. Тоя бош.... :dry: За майстор се обърни към колегите от пловдивската тема. Те могат да те насочат къде си правят колите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах вчера с пулверизатора ,напръсках кабелите с вода и нищо,никакви искри! Ще взема тези дни евтин палец с капачка на YEC да видим дали ще има промяна ,ако има по-нататък ще взема оригинални,....просто трябва да се почне от някъде! :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай първо само с палеца при мен беше от него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може би се локализира,спукана е бобината и ясно се вижда нюанс от това ,че е загрявала!Дано да е само това!Интересно ми е каква е причината да сдаде багажа,дано да е от това,че и е дошло времето просто!Утре е часът на истината!!! Чакаме новата бобина да дойде сутринта - "магнет марели",някой знае ли нещо за тази марка!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причините може да са много...Зле подбрани свещи, старост, залежаване, влага... виж и гарнитурата на капачката.Смени и свещите с правилните. НЖК. Това е марката, ама японски :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите ги свали и подари на някой с Гоуф!Те са ти направили проблема.Същия такъв Бош ми прецаква на няколко пъти бобина и комутатор на Б16-ката.Самите свещи нямат съпротивление в тях и това ти се е скапала бобината.

Редактирано от policeman
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са ти прецакали бубината. Има писано какви са точните по номер НЖК за твоя мотор, смени ги заедно с делкото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,днес смених бобината ..,просто това е друга кола! Свещите също ги смених,махнах иридиевия Бош(сега ще си ги чукам в главата,чисто нови са) и сложих обикновенни,такива които са по предписания!Искам още един път да питам за тази марка "Магнет Марели",според майстора е марка с традиции и с добро име ,макар и италиянска.А,иначе,прекъсването беше започнало преди да сложа този Бош!Пробутаха ми по най-некоректния и бай-ганьовски начин тия Бошове ,тази наивност и доверие ми излезе сто лева ,...но само не мога да разбера -не проумява ли тоя мизерник ,че днес ако спечели някакви кирливи пари като ме излъже-утре губи много повече..???? Благодаря на всички които бяха съпричастни към проблема ми,дано да не ми се налага да ви занимавам още с него!? ;)

Редактирано от Steve Vai
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега не се учудвай.На мен КОМШИЯ ми направи замерване на компресията и ми каза ,че едва ли не ми е за основен ремонт двигателя.Оказа се ,че двг ми е перфектен.Сега всички,които познавам знаят в кой сервиз да не ходят и къде има хора,които си разбират от работата и са коректни /Миамото имам предвид/.Така че всяка шмекерия си е за тяхна сметка.Поздрави и дано не ти се случва повече да се опариш от "майстори".

Редактирано от M.Todorov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега не се учудвай.На мен КОМШИЯ ми направи замерване на компресията и ми каза ,че едва ли не ми е за основен ремонт двигателя.Оказа се ,че двг ми е перфектен.Сега всички,които познавам знаят в кой сервиз да не ходят и къде има хора,които си разбират от работата и са коректни /Миамото имам предвид/.Така че всяка шмекерия си е за тяхна сметка.Поздрави и дано не ти се случва повече да се опариш от "майстори".

На мен този също ми беше,.. приятел не,но познат! Проблема с авто-майсторите е голям(поне в моя град),много байганьовци,много дребни дущици,много нещо е в тоя отрасъл,това да намериш свестни хора там си е все едно да намериш Панагюрското съкровище!!! :ph34r::(:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...