Jump to content
mussi

Пали и след това гасне,,,

Recommended Posts

Привет на всички,когато паднат градусите навън под 5,запалвам и веднага гасне,запалвам втори път и е ок,когато е по топло не гасне.Някой има ли представа какво да правя,автомобила е хонда акорд ф20з1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма представа от какво може да е проблема,,,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕАКВто бавно сработва колега,често срещан и доста коментиран проблем е това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам го същия проблем.Първо си помислих,че е паднало налягането от помпата на резервоара понежесъм го преправял от кола с карбове на такъв с потопяема помпа,но след като проверих всичко си работинормално.Проверих инжекторите,и те работят нормално,филър горивен нов.Не знам на теб дали ти даванякаква грешка компа,но на мен ми дама 41 подгрев на ландасонда.Ще я сменя и ако не е от това не знамот какво ще е.Двигателя е Д16з6 .п.п.Понеже не видях горния пост IACV съм почистил.

Редактирано от tony-asa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпрос само на чистене,самия материал на спиралата в ЕАКВто с времето остарява и при ниски температури губи еластичност и затова му трябва малко време за да се ,,раздвижи,,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен като го направи това на англичанката и след смяна на свещи се оправя... Странно, но факт :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз го имам същия проблем още миналата зима взе да се получава и сега като застудя пак се появи.Колегата росенKN явно е прав защотослед повторното палене всичко си е наред, а и някои ''маистори'' казват че така даже било по добре, не знам защо, но много хора си карат с проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам го същия проблем.Първо си помислих,че е паднало налягането от помпата на резервоара понежесъм го преправял от кола с карбове на такъв с потопяема помпа,но след като проверих всичко си работинормално.Проверих инжекторите,и те работят нормално,филър горивен нов.Не знам на теб дали ти даванякаква грешка компа,но на мен ми дама 41 подгрев на ландасонда.Ще я сменя и ако не е от това не знамот какво ще е.Двигателя е Д16з6 .п.п.Понеже не видях горния пост IACV съм почистил.

Ламбда сондата не играе никаква роля при палене, така , че няма да решиш конкретния проблем със смяната и . Щом обаче ти я отчита като грешка, значи е тръгнала да умира най- вероятно , което обикновено е съпътствано с обичайни симптоми/по-висок разход,муден автомобил....../.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го правеше на д16а8 , препоете спойките на главното реле и ще се оправи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От към делко,свещи и кабели всичко е ново,почистих и iacv и пак нищо не пали като нормална кола,ще погледна и този темп.датчик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих до магазин за авточасти за да видя има ли го въпросния датчик като реплика да го поръчамдокато дам поръчка от общите за оригинален от темата на колегата Izanagi.Момчето от магазина проверии каза,че го няма като реплика и ще направи запитване за заводски от Бултрако.Няма да Ви казвамколко изумен бях от цената която ми дадоха.Въпросния датчик в Хонда партс е с цена 5,03долара,като сложиш достовка,такси и т.н. няма да мине 20 лв.Цената на Бултрако е 127,63лв.Нямам думи от възмущение.То бива надценка,ама това не знам как да го нарека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е много гадно проблемче, на фиата го имах, с тая разлика че нема зиме нема лете студена ли е пали от 2 ри път. Така и не намерих какво е, а кво ли не проверих, имах възможност да вземем и части за проба и пак не успях да установя пробелма, Сменях з апроба кабели свещи ТПС, МПХ, квото се сетите че играе роля , и не и не :) Интересното обаче е че един ден реших да и сипя 100 октана бензин :) и тогава се оправи и беше без проблем ( колата се караше на газ и може бензина в резервоара да ми е застарявал) Така си беше оправена докато един ден не фърли гарнитура и трябваше да поседеи 2 седмици в сервиза като си я взех пак не палеше ама тоя път и нов бензин не и помогна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В горния ми пост съм объркал цената на датчика от възмущение.Цената е 13,24 долара и с таксите идва на около 30лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имате ли достатъчно бензин в резервоара?Клемите на акумулатора затегнати ли са?

Редактирано от Radko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера замених свещите с ngk zfr5f,a беше с zfr6fix-11 иридиум и определено пали по уверено.Сутринта беше -2 и пак тръгна да гасне,обаче не изгасна проблема все още го има утре ще проверя колко струва в Казанлък този iat sensor,ако е на сносна цена ще пробвам!

Редактирано от mussi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера почистих стъпковото моторче с WD40определено на сутринта запали доста по уверено но пак вдигна 1500об. след което загасна на второ стартиране пали и си държи оборотите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,собственик съм на Ф 20 З 1,при палене няма проблем,но както се движа изведнъж забива сякаш и свършва горивото и след малко пак наема,а гориво има,дайте някакви съвети.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема май ще си остане,но вероятността да загасне вече е по малка защо,,когато паля с натиснат съединител него пускам веднага а след запалването го държа натиснат около 10 секунди и след това не гасне,дано съм бил полезен!!

Редактирано от mussi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен температурния датчик , горивен филтър да си сменявал ? Като затлачи от боклуците и го прави тоя номер колата . Можеш и само да го свалиш и да го обърнеш на обратно да изтекат повечето боклуци и ако образди да си купиш нов . Ако не - сваляш инжекторите и ги носиш на ултразуково почистване . Спичат с времето , дори и само на бензин да си караш .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...