Jump to content
honda_lv

Въпрос относно ускорението

Recommended Posts

Здравейте карам д15б7 и като я карам на бензин колата се държи странно. Вниските обороти е тромава на 3000 скача малко, а на 4000 сякаш някой и бие шут в задницата и тръгва много бързо. На какво може да се дължи това явление?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това че караш японски автомобил на кого са му нужни обороти за да покаже какво може :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какво се състои техническия въпрос? На газ от 2000 ли се изстрелва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ абсолютно равномерно ускорява и на 3000 се изтрелва. Докато на бензин в ниски обороти е доста по-тромава отколкото на газ, за сметка на изстрелването на 4000 оборота. Идеята ми е, че преди като я карах не правеше така, а също както при газта на 3000 се усещаше мощна :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да почистиш дюзите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с дюзите не е най добрият вариант по-принцип,но и до там се стига.Филтрите предполагам са добре..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15B7

Found in:

1992-1995 Honda Civic CX (Canadian model)

1992-1995 Honda Civic DX/LX

1993-1995 Honda Civic del Sol S

1992-1995 Honda Civic LSi Coupe (European Market)

Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)

Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in)

Compression : 9.2:1

Power : 102 hp (76.1 kW, 103 ps) @ 6200 rpm

Torque : 98 ft•lbf (13.5 kg/m, 133 Nm) @ 3800 rpm

Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)

Cam Gear: 38 Tooth

Piston Code : PM3

Fuel Control : OBD-1 MPFI

ECU Code: P06

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15B7

Found in:

1992-1995 Honda Civic CX (Canadian model)

1992-1995 Honda Civic DX/LX

1993-1995 Honda Civic del Sol S

1992-1995 Honda Civic LSi Coupe (European Market)

Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)

Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in)

Compression : 9.2:1

Power : 102 hp (76.1 kW, 103 ps) @ 6200 rpm

Torque : 98 ft•lbf (13.5 kg/m, 133 Nm) @ 3800 rpm

Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)

Cam Gear: 38 Tooth

Piston Code : PM3

Fuel Control : OBD-1 MPFI

ECU Code: P06

 

Знам колега, но нещо не е наред. На газ имам много повече мощност и по-плавно ускорение, докато на бензин все едно е запушена до 4000 и изведнъж се отпушва. Преди беше по-различна на бензин, вървеше повече отколкото на газ, усещаше се мощност и в ниските обороти и заради това търся някаква причина за това :) Иначе филтрите са добре, на 4000 километра са, сменени заедно с маслото. Другото което ми прави впечатление е, че разхода също се вдигна откакто започна да се държи така и за това още не съм открил причината за съжаление... Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление така става след някоя и друга годинка каране на газ. Колкото и да подгряваш на бензин, и профилактично чат-пат да я поизцеждаш/продухваш/, дюзите малко по малко си се задънват.Не е, като да си караш на постоянно бенз. Абсолютно симптомите които описваш са като на предната ми кола .Две години без газово/самолет/ , за още 4 с газ дюзичките постепенно си позаминаха. Бачка на бенз, не е като да не бачка, но стана много по-мудна в ниските, никакъв респонс, след 3000 оборота се позасилва, но не както беше преди.Като включа на газ литва.Плюс това двигателя започна да бачка на бензин много по твърдо от преди. Пробвах разни добавки , ама нъцки , предварително си знаех, че ще е ала бала. Веднъж задънят ли се, варианта е ултразвук и даване на кинти.Не стигнах до там де, оставих тази грижа на новия собственик.

Успех с решаването на проблема.Публикувано изображение

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че газта е от около година и са направени 15 000 километра с нея и за това съм малко озадачен :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се чудиш,на газ и метан това е чест проблем ама не мисля че ще ме откаже от алтернативните горива.Варианта е почистване на дюзите с ултразвук или да си вземеш употребявани от колега от кола карана само на бензин. Аз така направих и си карах спокойно няколко месеца и сега усещам че пак започва същата история.Но тук има и нещо друго- при каране предимно на газ се получават едни утайки в резервоара на бензина,по-леките фракции излитат,и по-бързо се запушват дюзите.По принцип е хубаво да се прави профилактика- източване на резервоара,промивка и продухване на тръбите с нов бензинов филтър.Другия вариант да си караш така докато може и тогава да я почваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя милата май проплака и за гарнитура на глава :( явно ще се пръскат пари, но какво да се прави не може само да ни радват 20 годишните бабички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...